Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Man kan vel bruke Vipp-søppelbøtter til skittentøy?

En til sokker, en til truser, en til bh-er, to til håndklær... :plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings!

Surt ute i dag! Det er på sånne dager jeg syns det er kjipt å bo i Oslobyen. Ute på landet var det kaldt som pokker, men i det minste blåste det ikke hele tiden og lufta var tørr. Det er jo en plussgrad ute i dag, men jeg har tatt frem dunkåpa - og det var deilig. Ufattelig :vetikke:

Ja, ja - humpday, midtuke, sykkel og core-dag og overhode ikke lyst til å stikke hodet opp fra dyna-dag. Stønn så godt jeg sov da klokka til kjæresten ringte :roll: Det blir godt når det blir fredag og jeg kan sove lenger.

Ellers da? Sa jeg at jeg endelig har funnet gave til kjæresten? Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med unnagjort gave til kjæresten! :hoppe:

Er så godt når sånt går i boks!

Jeg har funnet gave til paps (okei, han har funnet den selv og bestilt den selv, men jeg skal pakke den inn og skrive på til-fra lapp samt betale... :fnise: ), og resten tror jeg også skal gå greit. Har endel igjen, men har ganske god kontroll.

Var en svipp i byen i går ettermiddag, og det var rett og slett beinkaldt. Fyttigrisen! Ikke spøk i kystnære strøk når det lurer rundt 0 grader og vinden river. Var noe helt annet i innlandet, 15 minus der var jo mye mer behagelig enn 0 grader ved kysten...

Savner senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Så godt å ha funnet gave til kjæresten! Det sliter jeg med, han har jo alt og ønsker seg ingenting. Om det er noe han vil ha, går han som regel og kjøper det selv. Skal ikke være lett.

Her kom det en del snø i går, så nå er det lysere og lunere. Innlandskulde føles vel mindre kaldt fordi det er tørrere her. Fuktig luft fra sjøen gir en råere kulde, så sånn sett tåler vi mer minus på gradestokken herover. Og nå så jeg det skulle bli ned mot tjue blå i helga. Godt jeg har ved!

Ha en fin humpday :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å fortelle hva du har kjøpt eller, til oss stakkarne som fremdeles sliter med hva vi skal finne på? :sjenert:

Du får bli med meg på jobb en dag, her er det snø og innlandskulde så det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Her er det :sol: fire pluss og vind i dag. Tror jeg skal ta meg tid til en liten rusletur innimellom all vaskinga i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt billetter til en konsert jeg er sikker på han kommer til å elske å dra på - veldig fornøyd med at jeg kom på det faktisk :jepp:

Har kjøpt venninnegaver også, så nå er det datteren, barna til kjæresten,pappa, mamma, tante og onkel, og seks småjenter jeg har igjen. Det håper jeg å få gjort på fredag faktisk. Tante og onkel skal få vin, småjentene har jeg tenkt å handle bøker til, barna til kjæresten får parfymerigreier, datteren stekepanne og kjeler - det er igrunnen bare mamma og pappa jeg ikek vet enda... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det SURT :fryser:

Skjønner ikke at det kan føles så kaldt med to minugrader i denne byen. På hjemsteder er jeg jo helt uberørt av 10 minus :overrasket:

Ja, ja... på plass. Har sovet så utrolig tungt at jeg nesten ikke har fått med meg at klokka til kjæresten ringte tjue minutter før min - dessverre ikke han heller :fnise: så der gikk det litt fort i svingene i dag. Han rakk nå det han måtte.

Fikk mail fra kollega på treningssenteret i går om at hun kommer opp til eksamen i morgen og må møte opp akkurat da hun har time på morran - og selvsagt har hun spurt om jeg kan vikariere på timene hennes i morgen tidlig.. og selvsagt har jeg sagt ja selv om jeg har fri :roll: Jeg angrer fælt nå, men det blir sikkert deilig i morra - og gudene skal vite jeg trenger trimmen!

Ellers spennende dager om dagen. Kan fortelle mer i morgen, tror jeg. Datteren har fått seg leilighet sammen med tre andre forøvrig og jeg er veldig glad på hennes vegne, men også en tanke bekymret for om hun er klar for det. Jeg håper virkelig det...

nei nå må jeg ha mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ekstrajobb på fridagen høres ikke ut som noen drøm akkurat. Men det føles sikkert greit når du er ferdig i morgen. :jepp:

Og spennende med datteren. Håper virkelig at hun får det bra i nytt kollektiv. Men jeg skjønner godt mors bekymring... Er det i hjemtraktene hun skal bo? Eller skal hun til Oslo igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hjemtraktene. Prisen er god, det er sentralt og det er bra folk hun skal bo med, så jeg håper det aller beste - men det er kostbart å bo for seg selv uansett, så jeg er litt urolig. Særlig fordi hun fortsatt sliter med å betale seg ferdig på kostnader hun hadde i oslo... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Vimser innom og ønsker god morgen, litt sent men...

Godt at datteren har fått leilighet sammen med tre andre, håper virkelig det kan gå seg til nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hjemtraktene. Prisen er god, det er sentralt og det er bra folk hun skal bo med, så jeg håper det aller beste - men det er kostbart å bo for seg selv uansett, så jeg er litt urolig. Særlig fordi hun fortsatt sliter med å betale seg ferdig på kostnader hun hadde i oslo... :sukk:

Vet du? Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var rik - da hadde jeg donert en stor sum til jenta di. Hun hadde virkelig fortjent å starte på null nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da gleder jeg meg til å få høre i morgen! :)

Jeg syntes det var helt ok vær i dag jeg, nå var det i alle fall minusgrader og vindstille og ikke et par plussgrader og vind som skjærer gjennom marg og bein. Men kanskje det er stor forskjell på ulike steder i byen? :vetikke:

Skjønner godt at du har blandede følelser når det gjelder datteren, vi får håpe det blir en positiv opplevelse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

God formiddag, får jeg vel si ;)

Så bra at det ordner seg for datteren din! Godt når brikkene kan falle på plass, en etter en :)

Og jeg ble veldig nysgjerrig på hva du kanske har å fortelle i morgen! Da må du jammen komme innom KG på fridagen din ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var rik - da hadde jeg donert en stor sum til jenta di. Hun hadde virkelig fortjent å starte på null nå...

Det var utrolig fint sagt, Sauen :klem: - og jeg skulle jammen også ønske at jeg var det. Hadde jeg vunnet i Lotto vet jeg akkurat hva jeg skulle gjort med de pengene :opplyser:

Jepp - skal komme innom om det er noe å fortelle. Lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Da har jeg akkurat sendt oppsigelsen min til sjefen. Jeg har nemlig fått ny jobb :hoppendeglad:

Første mars skal jeg starte på nytt sted med bedre lønn og vilkår - og jeg gleder meg masse!!! :nigo:

Jeg kan ikke si noe om hvor foreløpig - det er noen interne ting som må fikses dit jeg skal - men jeg er fornøyd ja...

Dette var spenningen - og selvsagt har det vært helt håpløst å ikke kunne snakke om dette, som er det eneste jeg har tenkt på i det siste :roll:

Nå har jeg oppdatert julegavelista og skal ut og handle!

Satser på en effektiv runde og så hjem for å gjøre litt i heimen - stua skriker etter søvsugeren. Får vel pakke inn noe julegaver også, tenker jeg.

God start på dagen med spining i dag forresten :)

ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ååååå, gratulerer med ny jobb! Så spennende :jepp:

Mer lønn og bedre vilkår sier man slett ikke nei til. Nysgjerrig på hva slags jobb det er, men regner med du deler det med oss når du kan :)

Lykke til med julegaveshopping, og god fredag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...