juliane Skrevet 23. november 2012 #9801 Del Skrevet 23. november 2012 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. november 2012 Forfatter #9802 Del Skrevet 23. november 2012 God senkveld! Formen har vært ganske grei i dag faktisk. Var ikke sen, selv om det ble nok øl... Ja, ja... Har vært en sånn dag hvor nesten ikke noe har blitt slik man tror, men det ble fint likevel. Nå er det detektime, vin og fred i sofaen. I morgen skal i ha bacalao og vennebesøk. Ganske digg å starte helga med frifredag. Da blir helga så herlig lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. november 2012 #9803 Del Skrevet 26. november 2012 God morgen! Morgentrim i dag også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. november 2012 #9804 Del Skrevet 26. november 2012 Mårnings! Hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. november 2012 #9805 Del Skrevet 26. november 2012 Innom og hilser på hos tiger'n, og håper det er en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. november 2012 #9806 Del Skrevet 27. november 2012 Og hvor har Katta gjemt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. november 2012 #9807 Del Skrevet 27. november 2012 Aner ikke... Var heeelt stille hos tiger'n igår. Uvant... Prøver å lokke med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9808 Del Skrevet 27. november 2012 God morgen! Dagen i går gikk rett og slett fra meg Kom plutselig på - da jeg satt foran 71 grader nord, at jeg ikke hadde vært på KG på hele dagen Startet med å dra på jobb til halv åtte - rakk noen småting før jeg dro på et møte til 9, så var jeg nede på jobb igjen 10.45 og rett inn i et møte som egentlig begynte 10... satt der til 11.45 - da løp jeg rett på et nytt møte fra 12 til 13.30... Rakk innom jobb igjen fra 13.45 til 14.35 - da måtte jeg løpe på hudpleie Herregud for en dag.... Ja og yoga ble det også. Så i dag har jeg en litt roligere dag, heldigvis.... Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9809 Del Skrevet 27. november 2012 Fikk forresten julegaven min på forskudd på fredag. Litt synd, for det hadde vært så moro å pakke opp, men gaven var jo like fin uansett... Mamma, Pappa, datteren og tanta og onkelen min har spleiset på - Mamma sin ide så klart: http://www.vipp.com/blog/post/the-dotted-vipp-bin- Helt utrolig kul - og selvsagt fått hedersplass på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. november 2012 #9810 Del Skrevet 27. november 2012 Veldig kul! Men veldig kul pris også Og kanskje ikke så mange som har kjøpt søppelbøtta si på museum? Skjønner godt den har fått hedersplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9811 Del Skrevet 27. november 2012 Ganske få som har det - og selvsagt helt sprøtt å være så glad i Vipp-spann som meg (jeg har alltid ønsket meg et slikt) og enda sprøere å ha ett som er designet av Damien Hearst og kjøpt på museum. Men det kan vel sies å være ekte samtidskunst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2012 #9812 Del Skrevet 27. november 2012 God morgen Det var da en veldig fancy søppelbøtte, og litt av en pris! Men kjempekult å få når du har ønsket deg det så lenge God tirsdag, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9813 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har en hvit en fra før da - det var eksens dårlige samvittighetsgave helt på slutten av forholdet - før jeg fant ut hva han hadde drevet med. Jeg er glad i den også, men denne er jo maksimal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2012 #9814 Del Skrevet 27. november 2012 Du har to? Du verden, skal du starte samling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9815 Del Skrevet 27. november 2012 Yepp De er jo så kule, praktiske og holdbare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. november 2012 #9816 Del Skrevet 27. november 2012 Samle på søppelbøtter da gitt. Men den var kjempefin altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9817 Del Skrevet 27. november 2012 Det er vel sannsynlig at det ikke blir noen fler, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2012 #9818 Del Skrevet 27. november 2012 Kjekt å ha en i hvert rom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. november 2012 #9819 Del Skrevet 27. november 2012 Søppelbøtter trenger man jo alltids, det er sikkert mange rom i nye-huset som ikke har Vipp-bøtte enda! Superfin var den, finnes det skittentøyskurver med samme mønster tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2012 Forfatter #9820 Del Skrevet 27. november 2012 Nix - tror det er bare søplebøtte i dette mønsteret. Ikke en hel kolleksjon, sånn som det gjerne er i de andre limited edition fargene. Hm.. kanskje jeg skal begynne å se etter skittentøyskurv nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå