Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God senkveld!

Formen har vært ganske grei i dag faktisk. Var ikke sen, selv om det ble nok øl... :sjenert:

Ja, ja...

Har vært en sånn dag hvor nesten ikke noe har blitt slik man tror, men det ble fint likevel. Nå er det detektime, vin og fred i sofaen. I morgen skal i ha bacalao og vennebesøk. Ganske digg å starte helga med frifredag. Da blir helga så herlig lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Dagen i går gikk rett og slett fra meg :overrasket: Kom plutselig på - da jeg satt foran 71 grader nord, at jeg ikke hadde vært på KG på hele dagen :ler:

Startet med å dra på jobb til halv åtte - rakk noen småting før jeg dro på et møte til 9, så var jeg nede på jobb igjen 10.45 og rett inn i et møte som egentlig begynte 10... satt der til 11.45 - da løp jeg rett på et nytt møte fra 12 til 13.30... Rakk innom jobb igjen fra 13.45 til 14.35 - da måtte jeg løpe på hudpleie :ler: Herregud for en dag....

Ja og yoga ble det også.

Så i dag har jeg en litt roligere dag, heldigvis....

Og :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten julegaven min på forskudd på fredag. Litt synd, for det hadde vært så moro å pakke opp, men gaven var jo like fin uansett...

Mamma, Pappa, datteren og tanta og onkelen min har spleiset på - Mamma sin ide så klart: http://www.vipp.com/blog/post/the-dotted-vipp-bin-

Helt utrolig kul - og selvsagt fått hedersplass på kjøkkenet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kul! :jepp:

Men veldig kul pris også :daane:

Og kanskje ikke så mange som har kjøpt søppelbøtta si på museum? :fnise:

Skjønner godt den har fått hedersplass! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske få som har det - og selvsagt helt sprøtt å være så glad i Vipp-spann som meg (jeg har alltid ønsket meg et slikt) og enda sprøere å ha ett som er designet av Damien Hearst og kjøpt på museum. Men det kan vel sies å være ekte samtidskunst :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Det var da en veldig fancy søppelbøtte, og litt av en pris! Men kjempekult å få når du har ønsket deg det så lenge :nigo:

God tirsdag, Suzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hvit en fra før da - det var eksens dårlige samvittighetsgave helt på slutten av forholdet - før jeg fant ut hva han hadde drevet med. Jeg er glad i den også, men denne er jo maksimal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Søppelbøtter trenger man jo alltids, det er sikkert mange rom i nye-huset som ikke har Vipp-bøtte enda! :opplyser: Superfin var den, finnes det skittentøyskurver med samme mønster tro? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix - tror det er bare søplebøtte i dette mønsteret. Ikke en hel kolleksjon, sånn som det gjerne er i de andre limited edition fargene. Hm.. kanskje jeg skal begynne å se etter skittentøyskurv nå ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...