Sauen Shaun Skrevet 6. november 2012 #9701 Del Skrevet 6. november 2012 Tigerstriper i gull... Litt fjøskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. november 2012 #9702 Del Skrevet 6. november 2012 Totalt blakk er ikke moro... Men ikke sikkert massasje blir så feil da Tross alt... Her venter jeg bare på neste måneds kredittkortregning (konsert, spa-helg ++ på den regningen), så nærmer det seg null med stormskritt her også. Men foreløpig klager ikke fuggel'n Morgenspinn ja? Kanskje jeg skulle teste det ut i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2012 Forfatter #9703 Del Skrevet 6. november 2012 Nok en dag hvor jeg ikke har fått gjort brorparten av det jeg hadde tenkt å få gjort i utgangspunktet... vet ikke hvordan det skjer, men det gjør det stort sett hver dag faktisk Syns jeg bruker veldig mye tid på å besvare mail og andre sånne her og nå oppgaver og da er det vanskelig å få gjort andre ting særlig effektivt. Nei totalt blakk er virkelig ikke gøy. Måtte flytte noen penger fra sparinga for å få råd til massasjen faktisk, så det blir ikke noen pengebruk før den 20. nå gitt - utover akkurat i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. november 2012 #9704 Del Skrevet 6. november 2012 Føler jeg har surret i dag jeg også, og ikke helt vet hva jeg har gjort. Men ser jo at jeg har fått gjort litt... Nyt massasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2012 #9705 Del Skrevet 7. november 2012 God morgen Håper massasjen i går var herlig og gjorde godt for skrotten Ellers så melder jeg meg inn i klubben for de blakke. Kunne gjort seg med en aldri så liten (eller stor) lottogevinst! God humpday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. november 2012 #9706 Del Skrevet 7. november 2012 Mårnings! Skulle vi delt kveldens lottogevinst? Hadde vært HELT perfekt! Ønsker en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2012 Forfatter #9707 Del Skrevet 7. november 2012 God morgen! Litt tungt å komme ut av senga i dag, men det var nå liksom ikke noe annet alternativ å finne... Men det er jo alt humpday og da er vi straks i nedoverbakken mot helg. Sørgelig trøst med felles fattigdom, Purple, men for hver dag som går så er vi i allefall nærmere lønn. Bare to uker igjen.... *påtatt optimistisk* Det verste med å være blakk er at jeg deler kontor med ei jeg vet tjener ca 300.000 kroner mer enn meg i året og som alltid sier "jeg rekker lissom ikke å bruke noen penger jeg" Jarra... Spinn og core igjen i ettermiddag, ellers relativt begivenhetsløst for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2012 #9708 Del Skrevet 7. november 2012 Den som kunne sagt det samme som den kollegaen! Lurer på hvordan det føles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. november 2012 #9709 Del Skrevet 7. november 2012 Holder meg greit flytende økonomisk denne måneden tror jeg, satser på at sparekontoen får stå i fred (trøster meg med at jeg tross alt har oppsparte midler i tillegg, og muligheten til å låne derfra hvis behov). Men kjipt når pengene raser ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2012 Forfatter #9710 Del Skrevet 7. november 2012 Den som kunne sagt det samme som den kollegaen! Lurer på hvordan det føles Ja jeg og. Hun er veldig søt da, så jeg har sagt at "du er klar over at jeg sannsynligvis kommer til å banke deg for det utsaget der?" og ledd. Og det taklet hun igrunnen bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. november 2012 #9711 Del Skrevet 8. november 2012 Mårnings! Står til i tigerstaden? Klar for ny dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9712 Del Skrevet 8. november 2012 Gudd mårning! Gudsjammerlig glatt i dag - måtte gå med museskritt til tbanen og hadde heldigvis god tid. Gleder meg til det blir strødd igjen Ellers er det t-dag for meg tror jeg. Er skikkelig tung i kroppen og trøtt i dag. Blah... Har startet koffeininntaket, så da ordner det seg vel snart. Har vært våken flere ganger i natt av at jeg har vært så varm at jeg har hatt litt panikk. Merkelige greier, men det spørs om det er hormonene som herjer litt med meg - pluss at det pluselig har blitt et par varmegrader istedet for kalde... Ellers er jeg redd det er på tide å skjerpe seg litt på matfronten igjen... jeg har egentlig gitt litt blaffen i høst og det har gått bra, men jeg kan ikke fortsette å spise godis stadig vekk osv. Så målet er å kutte ut unødig kliss i ukene og skru opp aktivitetsnivået litt. Det bør gjøre utslag. Mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. november 2012 #9713 Del Skrevet 8. november 2012 Tror den innskjerpingen på matfronten må gjelde her også Har skikkelig dustekosthold, og det går ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. november 2012 #9714 Del Skrevet 8. november 2012 Det snør kraftig her oppe i høyden, kanskje snøen fester seg til underlaget slik at det ikke blir like glatt? (eller kanskje det bare blir skummelt med skjult is...) Kan du ikke skjerpe inn mitt kosthold også? Jeg får det nemlig ikke til selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. november 2012 #9715 Del Skrevet 8. november 2012 Kan du ikke skjerpe inn mitt kosthold også? Jeg får det nemlig ikke til selv... Perfekt løsning - Suzy skjerper våre kosthold også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9716 Del Skrevet 8. november 2012 Perfekt løsning - Suzy skjerper våre kosthold også! Ålbings! Da må dere sporenstreks ut og kjøpe havregryn, skummetmelk, linfrø og kruskakli - pluss cottage cheese og eplemos (lett). Morgendagens frokost er nemlig havregrynsgrøt med linfrø og kli, med cottage cheese og eplemos. OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. november 2012 #9717 Del Skrevet 8. november 2012 Jammen atte jeg spiser frokost på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2012 #9718 Del Skrevet 8. november 2012 Havregrøt? Cottage cheese? *vil ikke være med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9719 Del Skrevet 8. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2012 #9720 Del Skrevet 8. november 2012 Utakk er verdens lønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå