Roadrunner Skrevet 15. oktober 2012 #9621 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har ei Android-fjøl (med docking/tastatur) er GENIALT!! Kos deg med leketøyet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2012 #9622 Del Skrevet 16. oktober 2012 God morgen Regner med du fikk lekt deg med nye iPaden i går Artig med duppeditter! Trening på morgenen i dag eller sparer du det til i ettermiddag? God tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #9623 Del Skrevet 16. oktober 2012 God morgen! Snart på vei ut på formiddagsinspirasjonskurs - men jada har trent. Og i dag var det seks stykker på timen min. Veldig bra altså! Det blir så mye morsommere med en gang det er litt folk i salen. Håper bare det kommer folk i morra også... Fikk lekt og kost meg med pad'en i går. Fy søren så moro og så lett å bruke... Blir mye enklere å slepe rundt på en slik enn på hele pc'n gitt. Må få lagt opp jobbmail og litt annet kjekt å ha, så skal du se jeg har verktøy som kommer til nytte Ellers fikk vi løst mysteriet med peisen som ikke funker i går. Vi har forsøkt å bruke peisen vår flere ganger, nemlig, og røyken har bare slått ut. Har ikke skjønt noe, for det har gått greit å fyre opp i ovnen - litt seigt der og, men greit, tross alt. Vi har kikket i rør og ganger og ikke sett noe som skulel gjøre det vanskelig, men i går demonterte kjæresten røykrøret helt inn til pipa og der satt det en enorm betongklump! Pipa har jo blitt forlenget da loftet ble bygget på og da har de sannsynligvis sølt sement ned i pipa, som har lagt seg som en klump midt i røykrøret. Ikke rart det var dårlig trekk. Så da den var delt i søtten biter og lirket ut, så fyrte vi i peisen Digg! Skal til massør i dag også - og bruke opp de aller siste kronene i lommeboka Nå er jeg så ufattelig blakk... Det går mye penger nå man driver med innstallering av hjem gitt.... Får vel se over dagbøker og innboks før jeg slenger meg på bussen. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2012 #9624 Del Skrevet 16. oktober 2012 Mårnings! Godt dere fant ut av fyringsproblemet slik at dere kan få kost dere med peisvarme! Blakk ja... Ikke allverdens i lommeboka her heller nå (sparer litt ekstra om dagen, i tilfellet... ), så godt det er lønning på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. oktober 2012 #9625 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fikk lønning i går jeg! Imponert over handlekraften som gjør at dere demonterer hele røykrøret for å sjekke hvorfor det ikke blir fyr i peisen. Hjemme hos meg hadde vi bare tenkt: "æsj, peisen funker ikke..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2012 #9626 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noe sier meg at Suzy og mannen ikke gir seg før de har funnet årsaken til at ting ikke virker, og aller helst har fikset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #9627 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vi er vel ikke av typen som gir oss om noe ikke funker som det skal nei... Ikke noen av oss faktisk. Og den peisen har plaget oss en hel del. Har ringt dama som bodde der før, pappa (tidligere brannmann og feier) og i det hele tatt forsøkt alle triks i boka Nå blir det peis og vin gitt Lønn på fredag ja, så i dag skal jeg bruke mine siste kronasjer på massasje - og lage middag fra fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2012 #9628 Del Skrevet 16. oktober 2012 Høres ut som en bra løsning! Jeg skal få en "paps-kyndig" vurdering av fugene på badet i dag, og så får vi ta det derfra. Uansett blir det spa-helg, storbyhelg og eksotisk ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. oktober 2012 #9629 Del Skrevet 17. oktober 2012 Mårnings! Så bra at dere fikk orden på fyringa. Peiskos og rødvin er ikke det verste i verden Humpday - bare å cruise inn mot helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2012 #9630 Del Skrevet 17. oktober 2012 God morgen. Betong i pipa høres ikke bra ut nei. Godt dere fant ut av problemet og fikk fikset det. Håper du får en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #9631 Del Skrevet 17. oktober 2012 God morgen! Dvs det er det egentlig ikke.... Jeg er ikke i form. Tung i hodet, sår i halsen og genrelt ikke noe hurra. Har ringt treningssenteret og sagt fra at jeg ikke kan instruere i dag og alt. Mistenker et snev av feber faktisk. Øff.... Det går sikkert fort over. Det får være trøsten. Ikke mye å melde ellers. Blakk, sjuk og igrunnen ikke sånn veldig på g i dag Blir mye varmt i koppen, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2012 #9632 Del Skrevet 17. oktober 2012 Uff. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2012 #9633 Del Skrevet 17. oktober 2012 God bedring! Vil ikke ha basiller nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. oktober 2012 #9634 Del Skrevet 17. oktober 2012 God bedring! Litt varm te i den koppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. oktober 2012 #9635 Del Skrevet 17. oktober 2012 Isj, hvordan er formen nå i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2012 #9636 Del Skrevet 18. oktober 2012 Her var det stille i dag. Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2012 #9637 Del Skrevet 18. oktober 2012 Håper formen er stigende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2012 #9638 Del Skrevet 19. oktober 2012 God morgen Håper du er i bedre form nå, og kan nyte fredag og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2012 #9639 Del Skrevet 19. oktober 2012 Sender noen varme tanker og håper formen er stigende! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #9640 Del Skrevet 20. oktober 2012 God lørdag! Har vært en tur østover, så derfor så stille fra meg et par dager. Formen er fortsatt ikke så mye å skryte av, men forkjølelsen er i det minste i utvikling. I går og dagen før var det bare snørra, men i dag hoster jeg opp slagg, så det er vel en slags utvikling Har hatt verdens fineste start på dagen - og det på en skikkelig grå og våt lørdag. Sov lenge og ble vekket av nydusjet kjæreste med kaffe og after eight. Snakk om herlig luksus! Tar vel en liten tur ut i verden snart. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå