Roadrunner Skrevet 1. september 2012 #9381 Del Skrevet 1. september 2012 Gladkatte liker vi! Skjønner godt det må være SÅ godt å endelig være i gang, det har jo tross alt vært en laaang prosess hit! Kos dere, og ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. september 2012 #9382 Del Skrevet 1. september 2012 Gratulerer så masse med nytt hjem! Gleder meg til å lese om oppussing, og kanskje vi får se litt bilder på fb også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. september 2012 #9383 Del Skrevet 1. september 2012 Regner med at dere styrer og ordner for fullt nå Enig med juliane, bilder hadde vært artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2012 #9384 Del Skrevet 2. september 2012 God morgen! :kaffekopp: Fjøskaffe er servert til gladkatta og mannen. Kos dere med oppussinga. Og jeg er heeelt enig i at bilder hadde vært moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2012 Forfatter #9385 Del Skrevet 2. september 2012 God morgen - støl og straks klar til enda mer bæring Skal se om det ikke blir litt bilder snart ja - det er jo gøy å vise frem også. Tom for i leiligheten - krise. Får ta kaffen i nyheimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. september 2012 #9386 Del Skrevet 2. september 2012 Ønsker dere en finfin og effektiv søndag! Blir moro å få se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2012 #9387 Del Skrevet 2. september 2012 Bidrar------> Håper dere ligger godt an med innflytting. Har dere sovet i nye leiligheten enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2012 Forfatter #9388 Del Skrevet 3. september 2012 God morgen! På jobb igjen - skikkelig tung i toppen og med vondter på mange nye og pussige steder: Støl inni hendene, har fullt av blåmerker på innsiden av underarmene og har stiiiive legger Det tar på å sjaue. Vi har ikke sovet i huset enda nei Purple. Vi skal male overalt først, så vi regner ikke med å være i hus før om 14 dager tidligst. Stua er ferdig helsparklet i to lag - det gjenstår bare å pusse, men i samme rom skal det legge nytt tak og peisen med tilhørende mur skal males, kjøkkenet skal grunnes og males, det ene soverommet har vi revet av all tapet og det skal grunnes og males, det andre soverommet skal "bare" males og det samme skal gangen i andre etasje, lister og vinduer, og gangen nede - i tillegg skal loftstua sparkles, grunnes, males og få gulv (det siste må ikke gjøres ferdig før vi flytter inn da).... så det er litt å gjøre. Vi traff på et lite uventet problem også. Dama som boddee før oss hadde en liten toppmatet vaskemaskin på badet i andre etasje, så der var det ikke plass for vaskemaskin, men det trodde vi det var nede... og det var det ikke... Så vi har vridd hodene våre for å finne ut hva vi skal gjøre for å få det til - også i går, men vi drev med kjøkkenet, fant vi ut at vi kan jo ha den der! Problemet løst, hipp hurra osv Så nå må vi bare finne en god skapløsning .. og i dag skal jeg ut og finne fargekart. DET blir moro! Vi tenker lys sand i stua, men har ikke peiling på kjøkkenet - og jeg pendler mellom en jordfarge som komplimenterer sand eller duck egg blue (som er en helt annen retning ), eller bomull. Ja, ja.. mye i hodet, sliten i kroppen, men ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. september 2012 #9389 Del Skrevet 3. september 2012 God morgen Oi, dere har litt å henge fingra i før innflytting, ser jeg! Men herlig å være i gang Nå begynner jo det morsomme med å plukke farger og se resultater av oppussinga Har vel knapt ro i kroppen til å være på jobb du nå Ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. september 2012 #9390 Del Skrevet 3. september 2012 God morgen! Wow! Høres ut som om dere er godt i gang med oppussingen og har fått bra oversikt over hva som må gjøres! Goodie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2012 #9391 Del Skrevet 3. september 2012 Serverer fjøskaffe og venter spent på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. september 2012 #9392 Del Skrevet 3. september 2012 Duck egg blue er litt sånn matt turkis, eller? Hva slags kjøkkeninnredning skal dere ha da? Har dere helsparklet selv, forresten? Vanskelig? Jeg har veldig lyst til å helsparkle veggene våre en gang, men er redd det er for vanskelig og at det blir stygt gjort. Men er ikke så glad i den stria vi har nå... Godt å høre at du er så positiv til oppussingen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2012 Forfatter #9393 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg digger jo oppussing og er helt overmoden for det nå etter å ha vært hjemløs i to år Jeg har pusset opp mye i mitt liv og det er ekstra moro nå som jeg har med meg en som er like gira som meg. Vi jobber bra sammen og det er skikkelig stas å gjøre dette sammen Duck egg blue er slik ca Akkurat hva slags kjøkkeninnredning er litt usikkert - den som er nå er hvit, men vi tenker å skifte kjøkken om et år eller evt to, så da kan det bli noe helt annet. Vi får se. Tja, ettersom kjæresten er maler så er ikke helsparkling vanskelig Han er utrolig kjapp og dyktig. Ellers vet jeg ikke, men han sverger i allefall til rullesparkel (han ruller det på med malerrulle først og sparkler det ut etterpå) og det blir velditg fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2012 Forfatter #9394 Del Skrevet 3. september 2012 Og da ligger det noen bilder på FB i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. september 2012 #9395 Del Skrevet 3. september 2012 Og da ligger det noen bilder på FB i allefall *iler inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. september 2012 #9396 Del Skrevet 3. september 2012 Artig å få se bilder Ser ut som dere har litt å gjøre, ja, men det blir sikkert veldig bra når det blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. september 2012 #9397 Del Skrevet 4. september 2012 Moro med bilder, og ser ut til at dere har kommet skikkelig godt i gang! Blir sikkert helt knall når dere er i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. september 2012 #9398 Del Skrevet 4. september 2012 Mårnings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2012 #9399 Del Skrevet 4. september 2012 God morgen! Moro å se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. september 2012 Forfatter #9400 Del Skrevet 4. september 2012 God morgen! Er skikkelig spent på hvordan denne dagen kommer til å bli. Startet dagen med min nye, faste sykkeltime nemlig - klokka 6:45. Det betydde i praksis at jeg måtte opp 5:30 og det var tidlig, viste det seg.... Stønn... Sannsynligvis føltes det ekstra tidlig ettersom jeg så en episode av Luther på tv som sluttet klokka 23 OG malte peisen i går Men det går fremover og jeg er sikker på at vi kommer til å få mye gjort i løpet av denne uka, selv om jeg har noe trening innimellom. Jeg har jo to dager uten jobb på slutten av uka, så det burde være endel tid. I dag er planen å dra ned rett etter jobb - så fort jeg har kjøpt inn noe middag som kan fraktes ned sammen med meg - og fikse mat også sette i gang med maling av lister. Mer . Starter dagen med møte så klart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå