Roadrunner Skrevet 19. august 2012 #9301 Del Skrevet 19. august 2012 <--- regner med du kanskje trenger litt fuggel-brygg i dag? God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2012 #9302 Del Skrevet 19. august 2012 God morgen Håper du har hatt ei fin helg på hjemlige trakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2012 #9303 Del Skrevet 19. august 2012 Bare innom med en liten søndagsklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2012 Forfatter #9304 Del Skrevet 19. august 2012 Du har rett RR - jeg trenger MYE i dag. Tung i topplokket, men gøyal grillfest igrunnen. Hjem ja Purple - ikke rart du blir forvirret. Hjem er der jeg bor nå, men det er på en måte også hjemtraktene, så jeg kan nok fort bruke uttrykket om å reise begge veier Men i dette tilfellet var det hjem til der jeg bor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2012 #9305 Del Skrevet 19. august 2012 Deilig med en rolig og småsløv søndag etter en gøyal grillfest Ikke så sen i går jeg, og ikke så tung i toppen i dag, men sløv søndag uansett Fyller på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2012 Forfatter #9306 Del Skrevet 20. august 2012 God morgen! Startet dagen med spinning i dag og føler meg ganske fresh. Rakk ikke lange økta, men det er bedre med litt enn ikkenoe. Har pangstartet matskerping også og har mistet to kilo alt. Det liker vi, selv om jeg mistenker at det var litt mens som spilte inn osv..MEN jeg tar det som reell nedgang og jobber på. Kanskje jeg kommer under tjukkebollefeitastreken snart? Det hadde vært noe Ellers gikk gårsdagen vekk i en sløv døs. Var ikke bruktbar til noe som helst faktisk I dag har jeg fått inn lønn, så nå er det mye som må fylles på og betales Kjedelig! Har en haug med artikler som må skrives i dag også. Så da er det egentlig bare å fylle og sette i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. august 2012 #9307 Del Skrevet 20. august 2012 Fyller på med litt fjøskaffe og håper du får fart på skrivinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. august 2012 #9308 Del Skrevet 20. august 2012 Haha, snakk om å være negativ - så kjipt å få lønn, for da må du betale regninger? Er vel bittelitt penger igjen til deg etterpå også, eller? Grattis med super vektnedgang forresten, det må jeg si var imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. august 2012 #9309 Del Skrevet 20. august 2012 Innom for en og ønsker god mandag! Lønning er slett ikke feil i dag Har akkurat svidd av mastercardet for ørtende gang, og fått booket hotell til storbyferien før jul. Nå håper jeg det er en liten stund til mastercardet skal i aksjon igjen Grattis med pangstart på matskjerpings! 2 kg er jo superb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. august 2012 #9310 Del Skrevet 20. august 2012 Har ingen vektnedgang å rapportere om jeg. Men jeg er veldig fornøyd med å ha syklet 3km hver dag siden jeg fikk trimsykkelen i hus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2012 Forfatter #9311 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg tar selvkritikk Juliane Jeg skal også bruke den ferske lønna på hudpleie, så det er ikke skrekkelig synd på meg (men jeg hater å betale regninger, så det er alltid en lidelse - samme om jeg har penger nok). Flinke Sauen! Det er jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. august 2012 #9312 Del Skrevet 20. august 2012 Nå er jo ikke 3km på sykkel så voldsomt. Men jeg tenker det er bedre å sykle litt hver dag, enn å kjøre meg helt i bånn to-tre ganger i uka (og dermed bli nødt til å bruke en dag eller to på å hente meg inn mellom øktene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2012 Forfatter #9313 Del Skrevet 20. august 2012 Nå er jo ikke 3km på sykkel så voldsomt. Men jeg tenker det er bedre å sykle litt hver dag, enn å kjøre meg helt i bånn to-tre ganger i uka (og dermed bli nødt til å bruke en dag eller to på å hente meg inn mellom øktene). Helt enig - det er klok taktikk. Etterhvert, om du føler du blir i bedre form, kan du sykle lenger, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. august 2012 #9314 Del Skrevet 20. august 2012 Lønn her i dag også, og er helt enig med deg, regninger er no`dritt! Smikk, smakk, så har man liksom kvittet seg med mye av det som kom inn... Grattis med vektnedgang, kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2012 #9315 Del Skrevet 21. august 2012 God morgen! Alt vel hos tiger'n i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2012 Forfatter #9316 Del Skrevet 21. august 2012 God morgen! Jeg våkner halv seks hver dag - og skal opp klokka seks. Det er utrolig irriterende og fullstendig bortkastet. Klarer gjerne å halvsove den siste halvtimen, men skjønner virkelig ikke poenget Men i dag er det bare 9 dager til overtagelse og i går var vi der og tok mål av stuetaket slik at vi får bestilt panel til det - og kikket litt. Fikk sett loftstua som ikke var åpen forrige gang blant annet og i det hele tatt oppfrisket inntrykket. Det er jo mange måneder siden vi var der og kikket. Jeg gleder meg så vannvittig! Det er så fint - og det kommer til å bli så bra Massevis av plass og i det hele tatt... Åh jeg gleder meg I dag er det åpen dag på treningssenteret og det betyr at jeg skal være der fra klokka tre til klokka ni i kveld. Lenge, men det blir sikkert veldig hyggelig. Håper bare det kommer bra med folk. Jeg skal sykle en kort time, som demonstrasjon, og ellers bare være tilstede og forsøke å yte service. Nå er vel ferdig håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2012 #9317 Del Skrevet 21. august 2012 9 dager igjen? Men det er jo ikke lenge siden det var en måned! Her går det unna! Skjønner godt du gleder deg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. august 2012 #9318 Del Skrevet 21. august 2012 Ni dager går jo kjempefort! Skjønner godt at du gleder deg nå, altså Lang kveld på treningssenteret, skjønner jeg. Godt du ikke skal ha spinning heeele tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. august 2012 #9319 Del Skrevet 22. august 2012 God morgen! Gikk det greit med åpen dag på treningssenteret i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. august 2012 Forfatter #9320 Del Skrevet 22. august 2012 Åtte dager igjen!!! Det gikk bra i går, men været var dessverre alldeles strålende og det var ikke mye trøkk, men vi fikk da inn noen og det var veldig koselig. Det kom ingen på demotimen min, så jeg tuslet hjemover alldeles utrent klokka kvart over sju. Får forsøke å ta det igjen i dag Nå må jeg ha Våknet kvart over fem i dag for sikkerthets skyld.. blir så jævlig trøtt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå