Suzy Skrevet 14. august 2012 Forfatter #9261 Del Skrevet 14. august 2012 Felles skjebne hjelper litt - håper kaffe hjelper enda litt I allefall på humøret. Det er jo bare en ting å gjøre og det er å ta seg sammen, men det er noe dritt at en skal la det gli på igjen alt en har jobbet av og vært så fornøyd med. Det er jo bare dustete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2012 #9262 Del Skrevet 14. august 2012 Du får bare tenke på at det snart er flytting og nedvasking av hus og sånt som står på programmet. Tenk på all den ekstra trimmen du får da. Litt påfyll? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2012 Forfatter #9263 Del Skrevet 14. august 2012 Veldig god plan, Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. august 2012 #9264 Del Skrevet 14. august 2012 Hvordan går dagen, Suzy? Kommer deg gjennom dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2012 Forfatter #9265 Del Skrevet 14. august 2012 Jo takk. Takket være kaffe, kolleger og FB-venner har jeg blitt blidere og tynnere utover dagen - og nå gruer jeg bare bittelitt til jeg skal ha sykkeltime OG planleggingsmøte for høsten på treningssenteret (blir sent i dag). Men det går sikkert fint det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. august 2012 #9266 Del Skrevet 14. august 2012 Blir spennende å høre hvordan det går med sykkeltimen din i dag, og planleggingen videre! Skulle du kjøre Core-time også? Forresten, vil du si at kaffe, kolleger og FB-venner også kan gjøre en tynnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2012 Forfatter #9267 Del Skrevet 14. august 2012 Bare sykkel i dag, men 70 minutts time (og litt lenge siden sist) - i morgen er det 55 minutt spinn og deretter 30 minutter core - VELDIG spent på den. Jepp - kaffe, kollegaer og FB-venner kan helt klart gjøre en tynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. august 2012 #9268 Del Skrevet 14. august 2012 Må være kaffen jeg mangler, da, for jeg blir ikke tynnere av det andre. Men en kan vel ikke forvente mirakler heller. Her må det kraftige innskjerpinger til hvis jeg skal bli tynnere! Håper ettermiddagen og kvelden blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. august 2012 #9269 Del Skrevet 14. august 2012 Hey, jeg skal SÅ begynne å drikke kaffe! (For jeg har jo kolleger og FB-venner...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #9270 Del Skrevet 15. august 2012 Samme konklusjonen trukket her: det er KAFFE som mangler! Virtuell hjelper ikke altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #9271 Del Skrevet 15. august 2012 Mårnings forresten! (prøver meg på denne virtuelle jeg...) Hvordan gikk syklingen i går? Håper det var en positiv opplevelse! Og så spennende med ny Core-time i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2012 Forfatter #9272 Del Skrevet 15. august 2012 God morgen! Mye tynnere katte i dag (vi snakker vel mental tykkelse og "tynnelse", om vi skal være helt nøyaktige - og det er mot slikt alt det ovennevnte hjelper) Syklingen gikk fint. Det dukket egentlig ikke opp noen til timen, men så fikk jeg overtalt ei som var der for å trene noe annet til å være med en liten stund, og fikk syklet en drøy halvtime med henne - også syklet jeg gjennom en cd jeg vurderte å bruke på et attangement senere (men den var for kort), og deretter syklet jeg siste "bakke" for meg selv. Ble 75 effektive minutter tilsammen og jeg var temmelig slips etterpå. Veldig spent på om det dukker opp noen i dag, for det er meldt knallgodt vær. Men kommer det ingen får jeg bare sykle gjennom og deretter tusle meg hjem. Og grue meg til core til uka igjen Ble sen middag og siste del av avsluttningssermonien fra London på opptak i går, før vi datt i seng. Skikkelig sliten. Kjæresten jobber ekstra om dagen og er skikkelig sliten og lei nå. Heldigvis er det siste dag i dag - så er det fredag og lørdag til helga og da er han ferdig med all jobbingen. Det blir godt. Har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #9273 Del Skrevet 15. august 2012 Tynnere katte liker vi! Kjipt at det ikke kom noen på timen din i går da, men er fort gjort å skippe innetrening når været er knall. Var vel en 12-15 stk på spinningtimen jeg joina i går, og mye musikk som fungerte bra. Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2012 Forfatter #9274 Del Skrevet 15. august 2012 Det er første uka med ordinær timeplan etter ferie Og nydelig vær, så jeg er redd det blir dårlig trøkk i dag og gitt - men, men ... jeg får lønn anyway, så det er bare å se. Og jeg får jo trent meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #9275 Del Skrevet 15. august 2012 Sant det Ikke helgalt når man får trent og får lønn for det tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2012 Forfatter #9276 Del Skrevet 15. august 2012 Det må vel kalles litt bonus det? Og den treninga trenger jeg noe så alvorlig nå... jeg syntes timen min var skrekkelig tung i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. august 2012 #9277 Del Skrevet 15. august 2012 Hurra for sånn over-natta-slanking! Og lønn for å trene seg selv er jo ikke verst da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2012 Forfatter #9278 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg vil ut i sola!!!! Kikker ut og er skikkelig ukonsentrert her jeg sitter. Sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #9279 Del Skrevet 15. august 2012 Ukonsentrert her også.. Men 24 minutter igjen nå, så bærer det til byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2012 Forfatter #9280 Del Skrevet 15. august 2012 En time og 15 minutter for min del.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå