juliane Skrevet 30. juli 2012 #9201 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er ikke bare litt koko, det er skikkelig koko! Kanskje du har lyst til å teste den ut på det bittelille badet mitt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. juli 2012 #9202 Del Skrevet 30. juli 2012 Så lenge det er artige/uprøvde duppedingser involvert, synes jeg også det er gøy å vaske Lykke til med nedtellinga til flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #9203 Del Skrevet 30. juli 2012 Fairygirl har skjønt det! Det handler om dingseutforskning og ikke minst om å få helt rent dusjkabinett - jeg syns det er så ekkelt med sånn såpeguff som man ikke får vekk... Grøss... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #9204 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er ikke bare litt koko, det er skikkelig koko! Kanskje du har lyst til å teste den ut på det bittelille badet mitt også? Pass deg så jeg ikke damper gjennom hele heimen Når blir det ny dagbok forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 #9205 Del Skrevet 30. juli 2012 Veldig enig med Fairy og Suzy Uforsking av dingser og uante muligheter for rent bad er stas! Blir spennende å høre hvordan den fungerer, og om dere blir fornøyde. Kunne tenkt meg en sånn til å få tatt både overmadrassen og badet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #9206 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja funker den skikkelig bra, så tror jeg at vi må investere i en sjøl etterhvert. Det er nesten umulig å få bad (og fliser over komfyren) skikkelig rent uten. Blir spennende å se om den fungerer som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. juli 2012 #9207 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) La inn link til den nye i den gamle for noen dager siden, men her er den i alle fall! http://forum.kvinneg...howtopic=677613 Du får i alle fall låne den på nytt til du flytter inn, så kan du dampe det nye badet også! (Hvis dere ikke skal pusse det opp? ) Endret 30. juli 2012 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #9208 Del Skrevet 31. juli 2012 God morgen! Litt tung i toppen i dag ettersom det ble håndballkamp til langt på natt i går. Kunne jo ikke gå og legge meg midt i den Får gjøre et tappert forsøk på å ta igjen i dag kanskje, så jeg ikke havnet helt i koma i morgen. Dampvask var kult Fy flate så effektivt! Fikk vasket bak og innunder ting jeg ellers ikke hadde hatt sjans til å nå og fikk vasket fugene på badegulvet så rene at jeg strengt tatt aldri har sett at de hadde den fargen før nå.... Veldig kult! Vi får låne den en stund, så da kan jeg dampe over badet igjen rett før visning på søndag - slik at det ser maks rent og bra ut. Og ja - dampe nye bad er ingen dum ide Juliane Jeg tror jeg på sikt gjerne vil investere i en slik en - man ternger jo ikke bruke den hver gang, men bare en gang i måneden ville sørget for at huset blir rent på en helt ny måte I dag skal jeg trene igjen for første gang etter ferien Det blir heavy... Gruer meg nesten litt, for jeg frykter formen er helt rævva Men nå lader jeg opp på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. juli 2012 #9209 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg la meg midt i kampen og satset på at Norge fikset biffen. Ble nesten litt gira på sånn dampvasker selv jeg altså, for de som pussa opp badet vårt for noen år siden syntes at dusjdører i helt klart glass var smart. Og de er kjempefine, men det er ikke mange dusjene som skal til før det ligger en gulaktig film nederst. Og det til tross for at jeg alltid skyller over med hånddusjen når jeg er ferdig i dusjen! Hva slags trening står på programmet i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. juli 2012 #9210 Del Skrevet 31. juli 2012 God morgen Dampvasker er kjempebra å bruke på bad og fliser generelt. Den skal visst også være fin å pusse vinduer med. Jeg hadde en sånn, men kvittet meg med den for en tid tilbake. Brukte den så og si aldri likevel. Lykke til med trening i dag. Det går nok bra, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #9211 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg skal teste den på vindusrutene også innen visning på søndag, så dere skal få rapport! Har brukt den på fugene, flisene og på flisene over kjøkkenbenken, under kjøkkenvifta og på glasset i dusjkabinettet. Det ble kjempebra Vet ikke helt hva slags trening jeg skal gjøre, men lurte litt på om jeg for enkelhets skyld skulle sette meg på romaskina en stund. Det er både styrke og kondis sammen, så da får jeg slått et par fluer osv... Føler jeg er i dødsdårlig form igjen og jeg har lagt på meg et par feriekilo også, så jeg må rett og slett skjerpe inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2012 #9212 Del Skrevet 31. juli 2012 Treningstid her også (må bare sparke i gang skrotten - tar visst tid i dag... ) Skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #9213 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja måtte det bli godt Akkurat nå bare gruer jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. juli 2012 #9214 Del Skrevet 31. juli 2012 Det skjønner jeg godt! Er tungt... Men i mitt lille musikkenspora liv så fungerer det bra med Bruce på øret om dagen, og OL på storskjerm. Plutselig har man unnagjort 45 minutter på ellipsemaskinen, vannflaska er tom og skrotten er sliten. Men godt for alt som er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2012 Forfatter #9215 Del Skrevet 1. august 2012 Trening VAR tungt i går. Klarte å jogge tjue minutter i strekk og deretter et par runder med ti og fem minuttere, men jeg klarer langtfra det samme som jeg gjorde før i vår. Helt klart på tide å begynne å løpe mer igjen, så jeg får ristet vekk litt flesk og ristet på meg litt kondis. Phu... strengt tatt skulle jeg ha priporitert å dra i dag og (på yoga), men jeg har vondt i lenge ubrukte hofteleddsbøyere og velger restitusjon i dag. Skal på yoga i morgen har jeg bestemt Får trappe litt forsiktig opp. Ellers ... bare 29 dager til vi tar over heimen - og bare fem dager til visning. Spennende tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2012 #9216 Del Skrevet 1. august 2012 Tenker det er godvondt å være igang med trening igjen. Har blitt litt lite turer på meg den siste uka. Men jeg er strålende fornøyd med at minstesøster har en ergometersykkel som ikke skal være med på flyttelasset sørover. Da får jeg en glimrende mulighet til å holde formen vedlike utover vinteren også, selv om det blir holkeføre og drittvær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. august 2012 #9217 Del Skrevet 1. august 2012 Tror det blir primært restitusjon her også i dag ("se OL fra sofakroken"-restitusjon ) I morra blir det mange og lange timer i bil, men satser på en rusletur i kveld tenker jeg. God bedring med støle skrotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. august 2012 #9218 Del Skrevet 1. august 2012 Blir veldig spennende med visning da! Krysser fingrene for at folk er tilbake fra ferie og ikke har sprengt feriebudsjettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2012 #9219 Del Skrevet 1. august 2012 Godvondt å komme i gang igjen med trening, tenker jeg, og sikkert lurt å ta det pent i starten. Visning blir veldig spennende! Håper virkelig dere får en god pris for leiligheten. Bør vel være mulighet for det, sånn som boligmarkedet er i hovedstaden. Og leiligheten så jo veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. august 2012 #9220 Del Skrevet 2. august 2012 Blitt av deg i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå