Suzy Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #9041 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er ikke mange dagene du kun er hjemme og på jobb, altså! Men høres gøy ut med eksamensfilmer, du får satse på at det er noen som ikke kommer slik at du får plass! Nei det er ikke så ofte jeg bare drar hjem og blir der Og du sier ingenting til oss andre, så vi kunne sett... Var jo ikke hjemme jo..... Høres ut til å være full fart hos deg gitt! Krysser fingrene for at du får plass og får sett film i ettermiddag Jepp - full rulle og håper på film.... Nå har jeg vært og fått B12-sprøyta mi også - nummer tre av fem - så nå håper jeg det kommer en smell av energi til resten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juni 2012 #9042 Del Skrevet 19. juni 2012 Øhhh Er ikke du FULL av energi da? Trening tidlig og sent, sosial og på farta så det holder jo. Hadde jeg bare hatt et snev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #9043 Del Skrevet 19. juni 2012 Njo, jeg ser vel ikke på meg selv som lite energisk - så jeg er spent på åssen det blir når vitaminet funker for å si det sånn... Det kan jo bli moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. juni 2012 #9044 Del Skrevet 19. juni 2012 Opera Hva så dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juni 2012 #9045 Del Skrevet 19. juni 2012 Blir spennede å se om B12 gjør at du får klemt inn enda mer aktivitet på planen din framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9046 Del Skrevet 20. juni 2012 God morgen! Er utrolig kveldstrøtt om dagen, så bikket ned halv elleve i går og sov som en stein etter to minutter, tror jeg. Trøste og bære... Jeg kom inn på filmvisning og det var supergøy, slengte litt i byen og fikk meg to nye sommerkjoler på Vero Mooda for den nette sum av 100 kroner. Litt fornøyd vel - og har på den ene i dag (det er denne). Kjøpte en blå og en rustrød. Kom hjem bare ti minutter før kjæresten og lagde middagen mens han ordnet seg også tok vi middag i fred og ro på balkongen. Deilig! Satte på klesvask og idet den skulle starte på "oppløpsiden" (les sentrifugering), så smalt det til på badet - og vips der gikk den maskina... Trommelen hadde hoppet av inne i maskina, så nå er den fullstendig kaputt... Den kunne jo ventet i to måneder til da - så hadde vi kunnet ta det på vei inn i nytt hus, men neida... Opera Hva så dere? Den fjerde nattevakten. Veldig fint, men som sagt litt snurt over plassene våre - hvilket minner meg på at jeg skal skrive en mail og si hva jeg mener om at plasser til 600 kroner er så dårlige... Blir spennede å se om B12 gjør at du får klemt inn enda mer aktivitet på planen din framover Nesten så jeg håper jeg ikke får til mer... I dag er det spinningtime og deretter styrketreing med datteren. Trivelig. Også feirer jeg lønningsdag med å gå til massøren aller først Men før det: MYE katte- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juni 2012 #9047 Del Skrevet 20. juni 2012 Her feires feriepenger med et skikkelig påfyll på sparekontoen, samt en time for service og Eu-kontroll på bilen til mandag Ellers minst like trøtt som tiger'n, og skulle GJERNE sovet en time lengre i dag... Får trøste meg med at jeg får sovet litt lengre i morra (seminar). Grattis med nye kjoler! Moro med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juni 2012 #9048 Del Skrevet 20. juni 2012 Dumme vaskemaskinen. Ellers høres det deilig ut å rusle rundt i ny sommerkjole. Det er faktisk sol her også i dag, men ikke temperaturer for sommerkjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juni 2012 #9049 Del Skrevet 20. juni 2012 Usannsynlig barnslig av vaskemaskinen og ta kvelden nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9050 Del Skrevet 20. juni 2012 Usannsynlig dårlig gjort av maskina syns jeg... men det er bare å dra for å få tak i en ny det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juni 2012 #9051 Del Skrevet 20. juni 2012 Og ny maskin er jo egentlig LITT kult, er det ikke? Nye funksjoner, knapper og muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9052 Del Skrevet 20. juni 2012 Og ny maskin er jo egentlig LITT kult, er det ikke? Nye funksjoner, knapper og muligheter Ny er veldig kult - det er bare noe dritt å måtte slepe den gamle ut og den nye opp (vi bor i fjerde - uten heis)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. juni 2012 #9053 Del Skrevet 20. juni 2012 Ny er veldig kult - det er bare noe dritt å måtte slepe den gamle ut og den nye opp (vi bor i fjerde - uten heis)... Er det ikke det sånne sjauekarer hos elektrobutikken er til da? Her har vi en lokal aktør (ikke kjedebutikk) som er genial på det området. De kjører hjem, bærer inn, pakker ut, setter på plass og tar med seg gammelt utstyr samt søpla. Og stort sett er de ganske ok på pris også. Og om det skiller noen hundrelapper, så betaler jeg gladelig det for GOD service. Håper dere finner en ny og kul maskin, og at byttingen går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9054 Del Skrevet 20. juni 2012 Satser på det - kjæresten snakke tom å gjøre det sjøl, men jeg syns vi kan satse på hjemkjøring og hent altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2012 #9055 Del Skrevet 20. juni 2012 God formiddag Så innmari kjedelig at vaskemaskina knelet nå, da! Utrolig dårlig timing :gjeiper: Jeg har en splitter ny som står i gangen enda, i påvente av å kunne flytte inn på nytt bad. Søte de kjolene du har kjøpt deg Jeg har hatt lyst på en shoppingtur til Oslo lenge nå, jeg får bare ikke klemt det inn på timeplanen. Dessuten går visst alle feripengene mine med til oppussing av bad Men det blir fint når det blir ferdig, da God onsdag, Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. juni 2012 #9056 Del Skrevet 20. juni 2012 A og svigerfar bar vår 80 kilo tunge vaskemaskin opp til oss, også fjerde uten heis. Vil ikke si det er noe å anbefale så lenge det ikke er to like sterke karer det er snakk om, tror A tok 70% av vekta og nesten var litt redd for å falle ned trappa det siste stykket. Hvordan er stoffet på kjolen du har kjøpt? Jeg trenger flere helt lette sommerkjoler før tre uker i Thailand, har masse jobbkjoler med underkjole og sånt, men det blir jo for varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9057 Del Skrevet 20. juni 2012 Det er lett jerseystoff - bomull som i ei t-skjorte. Anbefales - Den er herlig å ha på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #9058 Del Skrevet 21. juni 2012 God morgen! Til tross for ville innvendige protester klarte jeg å slepe kroppen min bort på treningssenteret i dag. Jeg ville virklig ikke, men jeg gjorde det og er fornøyd med meg selv. I dag skal jeg dessuten bort og skrubbe meg på hudpleiesalong. Har tatt sånn saltskrubb en gang før og det var så utrolig digg at det skal jeg jammen ha en gang til... Kooose meg. Jammen ble det vaskemaskin på oss i går også Kjempefin! Jeg slenger i halvparten av kostnaden på den, så eier vi den begge to. Det føltes som et ganske kult skritt faktisk Vår første felles eiendel... Hva mer? Jeg er våken - faktisk. Sovnet sent og har sovet urolig, men er våken. Why...? Smakte med likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #9059 Del Skrevet 21. juni 2012 Det er lett jerseystoff - bomull som i ei t-skjorte. Anbefales - Den er herlig å ha på! Og i dag har jeg den rustrøde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2012 #9060 Del Skrevet 21. juni 2012 God morgen Suzy! Sprek og kjolefin tiger høres veldig bra ut. Og første felles eiendel da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå