Gå til innhold

Luna_82 får sin Ole Brumbrum... 10.07.10


Luna_82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nåmmen! Så søt kjæreste du har da... :Nikke:

Gratulerer så mye med den lille pusen!! :catmilk:

Ønsker meg en liten pus jeg og, men hverdagen er desverre så uforutsigbar at det ikke passer for oss akkurat nå... :roll:

Dere styrer fælt med oppussing skjønner jeg... glad vi er helt ferdig med alle rommene i leiligheten vår! Vet at sånt tar tid! Dere får bare stå på å få det unnagjort - blir så deilig etterpå da! :biggrin:

Så spennende å se på kjoler!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestandig noe som skal gjøres :dåne: Sånn er det å ha hus som er bygd for en stund siden ;)

Skal du være med i bassenget i morgen? :) Helene blir også med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-bay shopping:

:hoppe:

Disse var nydelige.

Slike hadde vært fine å pynte på bordene med.

Vil gjerne ha sånn istedenfor ris når vi kommer ut av kirken.

Disse skal jeg ha med på bryllupsreisen.

Puh, har sett igjennom 13 sider med bryllupsutstyr, bare 546 sider igjen... :lete:

Endret av Luna_82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-bay shopping:

:hoppe:

Disse var nydelige.

Slike hadde vært fine å pynte på bordene med.

Vil gjerne ha sånn istedenfor ris når vi kommer ut av kirken.

Disse skal jeg ha med på bryllupsreisen.

Puh, har sett igjennom 13 sider med bryllupsutstyr, bare 546 sider igjen... :lete:

Kjempefine alle sammen! E-bay tar tid! Jeg kan sitte der i evigheter og jeg får stadig fine tips der inne. Har kjøpt brudeslør og tiara der. Tiaraen var ikke som forventet, men sløret var supert! Og kjempebillig. Bare så synd tollgrensa sette noen stoppere i blant. Jeg kommer til å kjøpe kaketopp og organza-poser til gjestegaver så snart jeg får en oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De glasshjertene var kjempe fine :jepp:

Har du kjøpt alt sammen eller bare sett på de? :)

Bare sett foreløpig...

Greit å få litt oversikt på hva som finnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye fint du hadde tittet på! :blush:

Er lett å gå seg litt vill på ebay... Det er jo så mye fint å titte på og drømme om - også er det jo så billig! :jepp:

Honey - hvor har du kjøpt tiaraen din? og hva var det du mislikte? Jeg vurderer å bestille tiara snart nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
så mye fint du hadde tittet på! :blush:

Er lett å gå seg litt vill på ebay... Det er jo så mye fint å titte på og drømme om - også er det jo så billig! :jepp:

Honey - hvor har du kjøpt tiaraen din? og hva var det du mislikte? Jeg vurderer å bestille tiara snart nemlig...

Bestilte via Masqueradelady (bare navnet er litt "fishy"), men det er PowerSeller-merket og servicen var rask. Det var bare det at tiaraen skulle være tre rader med perler og det så ut som de perlene var store på bildet. Når jeg fikk den var perlene knøttsmå og stenger og perler litt skjeve. Alle jeg har vist den er enige og da gidder jeg ikke satse på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bare for å skyte inn med noe her.... de glasshjerte stenene eller hva jeg skal kalle de... sånne har de på hobbybutikker. Har funnet masse av de der jeg bor og ikke er de så dyre heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Bare for å skyte inn med noe her.... de glasshjerte stenene eller hva jeg skal kalle de... sånne har de på hobbybutikker. Har funnet masse av de der jeg bor og ikke er de så dyre heller

Hei hei. :vinke:

Tror jeg har sett de på butikken her også, så jeg venter litt med å kjøpe.

Lite bryllupsprat her, er altfor opptatt med andre ting (opppussing, ny bil, sydenreise og diverse annet).

Får komme sterkere tilbake når det begynner å nærme seg.

I morgen reiser Brumbrum og jeg på en ukes tur til gran canaria. Blir deilig med litt :sol: og varme. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

HAHA!!!! jeg lo bra da jeg så denne, kjempe artig. Får lyst til å dra en annen dans enn den kjedelige valsen selv ;):nigo:

Tenk... snart er det ikke lenge til det er et år igjen.... og det er DA det virkelig går unna med planlegging og alt som skal ordnes... jeg begynte ca et år i forveien... og jeg er enda ikke helt klar med ting.. phu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Var å prøvde brudekjoler i dag!!! :danser:

Men de fleste var utlånt så jeg må tilbake en gang etter sommeren å prøve mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

Hei! Grattis med finfin dato, dere gifter dere 1 mnd og 3 dager før meg og min kjære!

Hvor langt har dere kommet i planleggingen nå da? Lokale, mat ++ er fikset, eller? :fnise:

Kos deg videre med planleggingen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Grattis med finfin dato, dere gifter dere 1 mnd og 3 dager før meg og min kjære!

Hvor langt har dere kommet i planleggingen nå da? Lokale, mat ++ er fikset, eller? :fnise:

Kos deg videre med planleggingen da! :)

Hei hei. :goodbye:

Hyggelig med nye fjes her.

Har ikke kommet så veldig langt i planleggingen. Min søster skal gifte seg om fire uker, så jeg følger med på planleggingen hennes og lærer litt... :lete:

Skal prøve å få gjort unna det mesta av planleggingen i vinter, og har jo enda lang tid på meg så jeg slipper å stresse... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OMG!!! Den var nydelig!!!! ligner minn litt faktisk, bare at jeg synes denne var enda flottere!!! Søren og... hadde jeg sett denne før så, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...