Gå til innhold

Minnie hva er galt med dagboka mi ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Alle andre har  nok ikke slippet unna Embla s, Lott@ ble utestengt i 3 dager tror aldri Minne har blitt det.

Kluet her er at du TROR at Minnie har sluppet unna, men VET du det? eller er det bare fordi hun faktisk aldri har MEDDELT oss at hun har blitt utestengt? Og er det så sikkert at hun ville meddelt oss det dersom hun ble utestengt?

Jeg VET hun har fått advarsler om at hun må skjerpe seg, og jeg vet hun har blitt borte fra oss i dager av gangen. Noen ganger har hun vært ute å reist, andre ganger har vi ikke fått noen forklaring, men det kan jo også hende at noen av reisene er en falsk forklaring? (TROR ikke det, men hva vet vi ? hvorfor spekulere i noe vi ikke har noen som helst mulighet til å få vite sannheten bak what so ever?) Blir bare rykter av sånt!!

Synes ikke det er noe galt med dagboka di IL, og jeg synes Minnie overreagerer av og til, men det er det jaggu flere andre som begynner å gjøre også!! (tenker da på flere, ikke en enkelt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moderator kunne legge inn det antall gule kort som "spilleren" har ved siden av avataren, og rødt kort den perioden vedkommende har karantene.

Burde absolutt ikke være nødvendig, Sandman. Det er fåtallet her inne som kommer opp "i bråk". Vi må ikke gjøre det større enn det det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...