Gå til innhold

Minnie hva er galt med dagboka mi ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=35485

Dette lurer jeg på nå hva er galt med dagboka mi Minnie?Du beskylder at det er drittslenging der,har ikke merket noe til det.Du må tåle at jeg får hilsener fra folk grunnet min situasjon og at det ikke alltid dreier seg om deg.

Jeg driter i hva du skriver i dagboka di jeg har til til og med sendt deg en hilsen og så kaster du ut slik svada til bake.Kg er for alle ikke bare Minnie som ikke har et annet liv.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Tenker at IL er like irritert over sure innlegg i dakboka si' date=' som du er Minnie...[/quote']

Jeg har ikke skrevet noe "surt" i hennes dagbok Jordbær- og hvorfor må du legge ut samme tråd i to ulike Forum?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det gidder ikke jeg å svare på Minnie

Ja, ja- så lenge du har funnet ett fellesskap på KG som du føler at du passer inn i så er det uansett ikke noe jeg kan eller vil gjøre noe med.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Jeg har bare lært av deg jeg Minnie og ikke svare på ting og tang.Jeg har mitt selskap og du har ditt.Men jeg har et annet liv også en bak pc`n you see

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

Det er vår styrke det Indianlady....... at vi har et liv utenom PC'en :P DET er ikke alle forunt å ha det ser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Lott@, jeg må bare spørre deg: Hvorfor har du så vanvittig mye imot Minnie? Det virker som du virkelig hater henne, hva har hun gjort deg? Hva så om derer er uenige ang shampo merker eller hva det nå er, hva så om Minnie snakker rett fra levra noen ganger (det gjør da du og mange andre også). Jeg bare skjønner ikke dette! Alvorlig talt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jeg forfølger deg og favoriserer deg, Embla S - og sier dette mht. til ditt siste innlegg: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Embla S og Pjusk

Kan dere ikke se hav Minnie skriver til oss andre,sa blandt annet at jeg var medlem av det dårlige selskap.Det er jo bare å le av egentlig fordi jeg diskuterer med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Indianlady, jeg ser ikke ting på den måten. Jeg ser at noen fotfølger Minnie og kaster seg over henne på en måte alle andre slipper unna (heldigvis). Jeg skjønner bare ikke hvorfor krangel i en tråd skal overføres til den neste og den neste i det uendelige!! Det virker som noen har lagt andre for hat her inne!!

Hilsen Embla s som håper vi er venner selv om jeg forsvarer Minnie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest indiangranny
Indianlady, jeg ser ikke ting på den måten. Jeg ser at noen fotfølger Minnie og kaster seg over henne på en måte alle andre slipper unna (heldigvis). Jeg skjønner bare ikke hvorfor krangel i en tråd skal overføres til den neste og den neste i det uendelige!! Det virker som noen har lagt andre for hat her inne!!

Hilsen Embla s som håper vi er venner selv om jeg forsvarer Minnie.

Sak har alltid to sider veit du Embla s,jeg vil bare at det skal være fred her inne.Alle andre har nok ikke slippet unna Embla s, Lott@ ble utestengt i 3 dager tror aldri Minne har blitt det.Jeg hater ingen vil bare at rett skal være rett slik er det.Du skal ikke være redd selv om du ser på det med Minnie på en annen måte har ikke noe i mot deg jeg.Nå slutter vi å diskutere henne .Men kan du med hånden på hjertet svare meg synes du det er noe galt med min dagbok Embla s?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Det var ingenting galt i dagboka di Indianlady. Leste den derre tråden og ble atter en gang overgitt over hva folk tillater seg å reagere på.. Neste gang lover jeg å legge en hilsen når jeg "tjuvsniker" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Alle andre har  nok ikke slippet unna Embla s, Lott@ ble utestengt i 3 dager tror aldri Minne har blitt det.

strålende logikk..

vi bør nok i fremtiden gjøre det slik at i det øyeblikk en KG`er bli utestengt, så blir alle andre på forumet det også..?

på fotballbanen burde de i alle fall gjøre det.. tenk så urettferdig å bare utvise en spiller.. og la alle de andre få forsette å spille... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strålende logikk..

vi bør nok i fremtiden gjøre det slik at i det øyeblikk en KG`er bli utestengt, så blir alle andre på forumet det også..?

på fotballbanen burde de i alle fall gjøre det.. tenk så urettferdig å bare utvise en spiller.. og la alle de andre få forsette å spille... ??

Her lanserer du en god idè, jojobing... Man burde innføre fotballregler her. Moderator kunne legge inn det antall gule kort som "spilleren" har ved siden av avataren, og rødt kort den perioden vedkommende har karantene. Karantenens lengde, avhenger litt av forseelsen, men utestengningen blir som regel en eller to kamper. Etter soning, bør alle være spilleklare igjen.

Det kakkes mye på "dommerne" her, men i fotballverdenen er det liksom mer akspetert at det finns dårlige dommere. :blunke:

Vi kunne jo ha to lag med hver 11 spillere, slik som det vi i realiteten allerede har her inne, og i tillegg en innbytterbenk, hvis noen blir slitne, skadet, eller rett og slett har en dårlig dag. Alle de resterende brukerne kunne blitt delt opp i to apeberg.

Hvis jeg eller waco kommer med på et lag....så gleder vi oss mest til å dusje sammen med lagvenninnene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...