Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja søren, det er jo ikke lenge til nå det heller :hakeslepp:

:riste:

Det er bare 10 dager igjen. :bond:

Men Babymelona er 4 mnd idag. Kan jo feire det innimellom slagene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsforberedelser kan være en prøvelse. Du får bare ta en sjefsavgjørelse, og skjære gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsforberedelser kan være en prøvelse. Du får bare ta en sjefsavgjørelse, og skjære gjennom.

Hehe.. Kort og godt, med andre ord! :fnise: Ja, jeg har tatt noen sjefsavgjørelser innimellom. Like greit istedenfor å vakle frem og tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

Enda en som er gravid. Her renner det unger ut av folk fortløpende. Først meg, så to venninner som fikk 2 mnd etter meg, så viste det seg at jeg skal bli tante, og nå idag fikk jeg en mms med ultralydbilde av ene forloveren min. :sjokkert: Hun har jammen klart å holde det hemmelig til nå. 20 uker på vei. :fnise:

Det skal sies at jeg ikke har sett henne på lenge da.. En mnd.. Men vi har jo sms-et hverandre hyppig. Sleipe jenta! :ler:

Så nå kommer altså en liten kompis til Babymelona her i byen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå kommer altså en liten kompis til Babymelona her i byen! :strix:

Heldige Babymelona! :strix:

Litt av eit ras. Send dei gjerne inn på KG, så dei kan spre litt babystøv på oss desperate sjeler. :lur:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: For et ras av graviditeter på din front da anamelona :)

:jepp: Helt vanvittig.. Men heeelt greit for min del! :fnise:

Heldige Babymelona! :strix:

Litt av eit ras. Send dei gjerne inn på KG, så dei kan spre litt babystøv på oss desperate sjeler. :lur:

Jobber med saken! :lur:

------------------------------------------------------------------

For 4 timer siden snudde gullet mitt seg rundt på magen for første gang. Og vips, så snudde hun seg tilbake også. :pasha:

Flinke Babymelona'n min! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med saken! :lur:

------------------------------------------------------------------

For 4 timer siden snudde gullet mitt seg rundt på magen for første gang. Og vips, så snudde hun seg tilbake også. :pasha:

Flinke Babymelona'n min! :hjerter_rundt:

:klappe: Flinke Babymelonen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke jenta :)

Tenk at tuppene våre er 4 mnd allerede :sjokk: Tida har virkelig rast avgårde :Nikke:

De er jo nesten oppe og går av seg selv... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! :bryllup:

Da var det vel overstått!

Kirken: En fantastisk vielse, utrolig sang av ei venninne, masse folk og koselig prest. Ringene som er nypolerte og nygraverte satt som støpt, og det var lite negativt å si om det hele.

Dåpen.. Babymelona begynte å bli utålmodig de siste 10 minuttene før vielsen var over, og det resulterte i hyl og skrik. (Ja, hun var sulten også stakkar) Men da hun var ferdig med vann på hodet og fikk sitte på fanget mitt, ble det stille. Da satt hun bare og kikket rundt utover alle som satt i kirken! :rødme: Søta mi...

Fotografen: Det var gøy. :jepp: Jeg tror det ble masse flotte bilder. Bildene ble tatt i et skogområde og med litt sjø og fjell i bakgrunnen! Dåpsbildene av Babymelona ble helt fantastiske. Hun lå i sin nydelige dåpskjole, og vi fikk henne til å både le og smile under fotograferingen! :)

Selskapet: MASSE kjentfolk jeg ikke har møtt på mange år. Helt herlig å få samlet alle sammen på en gang og få pratet med dem. :) Lokalene var helt utrolig, været var mer enn fantastisk og uteområdene er så nydelige at det vanket massemasse bilder der også. Fikk en bekjent til å ta bilder av oss, selskapet og ting som skjedde. Har tro på at det blir superbra! :strix:

Masse god mat, fantastiske kaker av fantastiske kakebaker, og en utrolig rørende tale av en gravid og hormonell forlover! Tårene rant hos de fleste! :rødme:

Vi fikk masse flotte gaver, Babymelona fikk en hel haug fantastiske gaver, og vi ble rett og slett satt ut av alt som skjedde og hvor mye folk har tatt seg bry for oss. Så masse gaver og noen har kjørt flere dager for å komme i selskapet! :rødme: Snille familie...

Vi gjennomførte artige leker, gikk polonese-tog (ja, det er visst noe det også :fnise: ) og jeg fikk masse skryt for kjolen min! :tommelopp:

Da klokken ble ett var det på sitt siste, lokalene skulle stenge! (passelig tid siden det var dåp også) Så da trakk vi oss stille og rolig tilbake til hotellrommet familiene våre hadde spandert på oss. Der ble vi sittende til halv 5 og prate om hvor fantastisk medhjelpere, gjester, Babymelona, mat, drikke og desserten hadde vært. Alt var bare helt utrolig, og jeg gleder meg tl å se bildene folk har tatt!

Før bryllupet kunne jeg tenke meg å gjøre det enkelt, som jeg tidligere har nevnt. Men når jeg ser tilbake på det nå,ville jeg ikke vært dagen vår foruten! :hjerter_rundt:

Herr og Fru Melon og lille nydøpte Babymelona! :bryllup::babyjente:

Og ja.. Det kommer bilder på blogg etterhvert. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har hatt en flott dag. Så utrolig bra. Gleder meg til å se bilder fra dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om dere har hatt et fantastisk bryllup :rødme: Håper vår dag blir like vellykket når den tid kommer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...