Anamelona Skrevet 1. april 2010 Forfatter #2381 Del Skrevet 1. april 2010 Det er det jeg også tenker. Hun tar igjen alt det tapte! Men siden jeg bare er inne på egen dagbok, og litt hos sunny så får jeg ikke med meg alt..... Er du den opprinnelige pysepus? Faerytale? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. april 2010 #2382 Del Skrevet 1. april 2010 Har ikke du fått PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. april 2010 Forfatter #2383 Del Skrevet 1. april 2010 *kremt* Så den akkurat nå. Sorry.. Etter det nye oppsettet ble alt tre ganger så vrient. Spesielt når det gjøres via tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. april 2010 Forfatter #2384 Del Skrevet 5. april 2010 Da var vi hjemme igjen fra påsketur hos svigers. Babymelona spiser som en hest, pluss pluss, fortsatt. Kan ikke fatte at det er plass til alt hun vil ha. :dåne: Men men.. Så lenge hun har nok å gå på så er det vel bare å innfri hennes krav. Deilig å være hjemme igjen iallefall. Huset der nede er ikke like barnesikkert som hjemme, så det krever 3 fulltidsstillinger til å passe på krapylet der nede. Bra vi var mange. Hun har lekt, øvd masse på gåing (siden det stagnerte totalt mens hun var syk) og hun har gått halvannen meter idag. Hun kan hvis hun vil, men hun er som jeg var da jeg var liten: Hvorfor gå når krabbing går så mye fortere? Nå skal vi pakke ut, mate Vesla, legge henne, og deretter er det mat på oss store og Pappamelona skal ut og vaske bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. april 2010 #2385 Del Skrevet 5. april 2010 Nå er det nok ikke lenge til hun løper rundt på egenhånd Og hun må jo ha masse mat for å vokse så hun blir stor og sterk og kan passe på lillesøsteren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 6. april 2010 #2386 Del Skrevet 6. april 2010 Høres ut som du har hatt nok å holde på med i det siste. Håper det går seg til fort og du slipper unna flere sånne uker på lenge lenge lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. april 2010 Forfatter #2387 Del Skrevet 6. april 2010 Hehe.. Det er nok opplading til storesøsterrollen ja. Bra det, så blir hun stor og sterk.. Ja, spinnvil, her har jeg hatt nok å stri med. Er som nevnt i halvdvale med kg, men er innom egen dagbok i tide og utide med mobil. Har liksom ikke hatt ork til å slave foran data'n de siste ukene etter hektiske dager, men når jeg kommer i stand igjen og prosjekt redigere, bestille og fikse bilder er ferdig, da kanskje det blir litt bedre tider. Har album med Babymelona fra fødsel t.o.m. August, og nå leter jeg opp og skal bestille nye fra tiden frem til nå. Koselig prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. april 2010 #2388 Del Skrevet 7. april 2010 Koselig prosjekt du holder på med :rødme: Nydelige Babymelona bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2389 Del Skrevet 7. april 2010 Ja, det er så koselig å lete frem gamle bilder, sette de i album og skrive kommentarer. Ser jo hvordan hun har forandret seg, både i utvikling og utseende. :rødme: ..og nå kommer min datakyndige sladris (en av dem) til å legge ut mitt første magebilde her snart. ''høygravida'' 26+2. Ikke le altfor høyt av gigantiske Anamelona nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. april 2010 #2390 Del Skrevet 7. april 2010 Magebilde? Hvor? Eller, jeg er kanskje ikke den mest datakyndige her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. april 2010 Forfatter #2391 Del Skrevet 7. april 2010 Hehe.. Jeg finnes jo ikke datakyndig, men min gode hjelper som klarte dette sist også skal fikse det. Vi får bare vente og se når hun dukker opp her inne. Har sendt bilde til henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. april 2010 #2392 Del Skrevet 7. april 2010 Gleder meg til magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. april 2010 #2393 Del Skrevet 7. april 2010 Her kommer Ashelia og fikser Anamelona 26+2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 7. april 2010 #2394 Del Skrevet 7. april 2010 Fiiiine magen! Gleder meg til jeg får sånn mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. april 2010 #2395 Del Skrevet 8. april 2010 Oi, den var ikke liten akkurat :ler; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. april 2010 #2396 Del Skrevet 8. april 2010 Så fin mage du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. april 2010 #2397 Del Skrevet 8. april 2010 Kjempefin mage! Den er jo på størrelse med min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2398 Del Skrevet 8. april 2010 Liten nei? Her går vi for gull! Hehe.. Lurer meg på hvordan jeg kommer til å se ut rundt termin. Skal ikke være påståelig, men jeg synes selv at jeg er endel større enn sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. april 2010 #2399 Del Skrevet 8. april 2010 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. april 2010 Forfatter #2400 Del Skrevet 9. april 2010 Søt du er. Og dere andre også. Fikk resultatet på blodprøven min idag. Medisinen jeg tar kontrolleres hyppig. Og den var rett og slett forferdelig. For dere som ikke husker detaljer; Nivået skal ligge mellom 35-120. Sist jeg gikk på en smell, forrige graviditet, hadde jeg nivå på 31. Resultatet som kom idag viste 21. :dåne: Og dette fikk spesialistlegen min vite tidligst igår. Hvorfor i all verden har hun ikke kontaktet meg?? Da jeg leste brevet prøvde jeg å ringe med én gang, men da var det stengt. Helg! Jeg kjørte jo bil igår. Takk gud at ingenting har skjedd. Om sykdommen min slår ut så er jo ikke bil greia. Har ilagt meg selv kjøreforbud inntil videre. Jeg synes i det minste at legen kunne ringt og sagt fra at jeg burde slutte å kjøre bil inntil videre... Litt redd nå, og gruer meg til Pappamelona skal reise på tirsdag! Får ikke gjort særlig mye heller. Dette viser at nye medisinen min har sluttet å virke på meg. Er mye høyere i dose nå enn det høyeste jeg var i forrige graviditet, og da hadde jeg bra nivå, ihvertfall etter jeg begynte med økt dose etter smellen jeg fikk da vekta mi steg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå