Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Åååå, det hotellet såg fantastisk ut. *lagre i mine favoritter og hinte til mannen om å dra dit før avkommet ein gong kjem*

og han vil ikke bo der om han så blir stiftet fast i bakken.

Så melona med stiftemaskin hadde ikkje fungert der? :fnise:

Ang. tipping, så kjem det ei :babyjente: den 28. juni. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naturen er strålende og jeg savner fjellene :jepp: , men synes byen blir liten. Trives godt her i byen som er akkurat passe stor, med tilgang på de fritidssyslene som jeg ønsker :)

Og så må jeg innrømme at jeg liker en litt mer anonym tilværelse enn den jeg er vant til fra hjemplassen min ;)

Joda, sant nok. Jeg trives best med mann og famile, samt nære venner, så jeg føler jeg er anonym nok her i lille byen. :fnise: Men jeg skal aldri til hjemlige trakter igjen. :riste:

Men du nevner en ting: sysler! Jeg kunne godt tenke meg litt flere fritidstilbud her. :sjenert:

Bare innom for å si ifra at jeg følger med! :jepp:

Hvem er sladrisen din denne gangen, forresten? Tussi igjen?

:hallo:

Sladris ja.. Melder du deg frivillig kanskje? :lur:

Åååå, det hotellet såg fantastisk ut. *lagre i mine favoritter og hinte til mannen om å dra dit før avkommet ein gong kjem*

Så melona med stiftemaskin hadde ikkje fungert der? :fnise:

Ang. tipping, så kjem det ei :babyjente: den 28. juni. :jepp:

Herlig hotell. Gleder meg masse nå. :nigo: Dere burde unne dere en tur dit ja! :jepp:

Hehe.. Nei, jeg tror det må sterkere lut til for å bosette han der, og det krever vel bedøvelsesmidler og sterke tabletter over tid. :ler: Men jeg vil ikke flytte selv heller. Trives ALTFOR godt her jeg bor. ;)

Skal føre deg opp på lista! :tommelopp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut med en liten venninne-tur før du blir tobarnsmor. Det er sikkert lurt å unne seg det mens du har tid. Og det hotellet så jo fatastisk ut! Kanskje jeg må få mannen med meg på helgetur? :jepp:

Men vi bør vel bare spare alle pengene vi kan istedenfor, siden vi må ha oss familiebil, og mannen nekter å selge den bilen han har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut med en liten venninne-tur før du blir tobarnsmor. Det er sikkert lurt å unne seg det mens du har tid. Og det hotellet så jo fatastisk ut! Kanskje jeg må få mannen med meg på helgetur? :jepp:

Men vi bør vel bare spare alle pengene vi kan istedenfor, siden vi må ha oss familiebil, og mannen nekter å selge den bilen han har :ler:

:ler: Han tar nok til vett når han ser utgiftene som kommer. ;)

Jeg burde snart ta konsulent-betalt av dette hotellet, så mange som jeg "verver" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tviler jeg faktisk på. Den bilen er omtrent det kjæreste han har i livet, utenom meg(håper jeg :ler: ) Og han har investert mye tid og penger i den, så jeg skjønner det egentlig. Men den er altfor liten til å få plass til barnevogn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tviler jeg faktisk på. Den bilen er omtrent det kjæreste han har i livet, utenom meg(håper jeg :ler: ) Og han har investert mye tid og penger i den, så jeg skjønner det egentlig. Men den er altfor liten til å få plass til barnevogn i.

Avskilte den i påvente av bedre tider da. Da blir den billig.. :fnise: Nei, det ordner seg nok skal du se. :nigo: Men en spaweekend gjør nok nytta for trøtte og slitne kropper.. Har aldri prøvd selv, og er veldig spent. Badeland, spa, barnefri, middagsbuffet, venninne og sove lenge! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare spørre jeg; Dere som har hatt bekkenløsning - Hvor er det vondt?? Jeg har begynt å få innmari vondt i "rompebeina" Skikkelig ømt når jeg har sittet eller ligget i en halvtime eller mer. Går som en gås i noen minutter etter jeg har reist meg opp.

Jeg KAN ikke og VIL ikke ha bekkenløsning! :bond: Det lar seg rett og slett ikke gjennomføre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har jeg også vondt :tunge1:

:sur: Bra jeg skal til blodtrykksgraviditetskontroll hos legen om en uke... Slå DEN du, nårrsklærer. :ler: Heftig ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg hadde ringt manuellterapeut ;) Hun min har gitt meg diagnosen bekkenløsning og at det er så alvorlig at jeg får gratis behandling, mens legen min ser ikke problemet mitt en gang :roll: Og jo tidligere man får ta tak i det - jo lettere kan det bli utover svangerskapet (de kan faktisk få det booort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering om Babymelona må jeg ikke glemme. Nettene har vært slitsomme nå som tennene popper ut, og jeg har mottatt tips om sånn middel man smører på gommene for å lindre. Jeg har sløst bort masse penger på apotekgreier som bare er tull på boks, men jeg følte jeg var nødt til å prøve denne, for min, hans og veslas skyld. Jeg får høyt blodtrykk av denne stressingen om natta. :roll:

Første natta gikk 13 timer non stop sleep, natt til idag: 14 timer. :nigo: MIRAKELMEDISIN!!! Ah, det er bare så ufattelig deilig å ha henne på rett kjøl igjen! Je gmå vel nyte det før hun skal i barnehage og jeg skal ijobb så.. :sjenert:

Sånn ellers er hun høyt og lavt nå, står og går langs møblene hele dagen, lekegrinda er konsentrasjonsleir, og hun finner seg ikke i å være der med mindre hun selv vil dit. Og da toppen 10 minutter før hun skal ut og dra i ledninger og åpne skap igjen. :dåne: Hun krever virkelig sitt om dagen, men det er jo litt gøy at hun er så oppdagelseskrevende også, det er jo bra at hun vil lære.

Søta mi.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt manuellterapeut ;) Hun min har gitt meg diagnosen bekkenløsning og at det er så alvorlig at jeg får gratis behandling, mens legen min ser ikke problemet mitt en gang :roll: Og jo tidligere man får ta tak i det - jo lettere kan det bli utover svangerskapet (de kan faktisk få det booort)

Jeg har en fantastisk lege, som har fulgt meg på godt og vondt med jobb, sykdom og tidligere graviditet de siste årene. Han nøler ikke med å henvise meg til spesialister. Med min bakgrunn og situasjon må han nesten ta alt slikt seriøst. Jeg har plager nok som det er. Følges veldig godt opp mtp sv.sk.forgiftning denne gangen, og er satt opp på flere kontroller for urinprøver og blodtrykk i tiden fremover. Utenom ordinære kontroller. Flinke legen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt sladre igjen jeg altså ;) Jeg vil i alle fall ha en melding når ting skjer denne gangen også.. Liker og være oppdatert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg ville bare si hei:) Hadde ikke så mye annet å si. Forresten så gjetter jeg på jente, siden det er det du gjetter på:P Jeg tror at du vet hva du snakker om, det er jo din mage:)

Du er snart 15 uker på vei også. Så kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt sladre igjen jeg altså ;) Jeg vil i alle fall ha en melding når ting skjer denne gangen også.. Liker og være oppdatert :sjenert:

Jeg kan ha to, om det var slik at Problematique hintet.. :nigo: Men du skal nok være blant de første som får vite før og etter fødsel uansett. :) Du så jo testen på mms bare sekunder etter jeg tok den. :fnise:

Hei.

Jeg ville bare si hei:) Hadde ikke så mye annet å si. Forresten så gjetter jeg på jente, siden det er det du gjetter på:P Jeg tror at du vet hva du snakker om, det er jo din mage:)

Du er snart 15 uker på vei også. Så kjekt:)

Tipper jeg jente?? :klø: Det er nok Pappamelona som tipper jente. :) Han er helt overbevist. Jeg er skråsikker på gutt. Vil du endre tippingen? :fnise: Dato da...?

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha to, om det var slik at Problematique hintet.. :nigo: Men du skal nok være blant de første som får vite før og etter fødsel uansett. :) Du så jo testen på mms bare sekunder etter jeg tok den. :fnise:

Akkurat som jeg liker det :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Problematique

Tja, det var egentlig ikke et hint, men jeg er gjerne reservesladris altså! :nigo: Jeg tok for gitt at det var Tussi, men det var liksom ikke blitt nevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var egentlig ikke et hint, men jeg er gjerne reservesladris altså! :nigo: Jeg tok for gitt at det var Tussi, men det var liksom ikke blitt nevnt!

Da får dere begge en sms. Tussi sladrer, men hvis hun er på jobb eller noe, så får du legge ut. Grei deal?? :nigo: Dere får samarbeide innad når den tid kommer. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...