Anamelona Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #1321 Del Skrevet 22. mai 2009 Uffda, det hørtes ikke noe ålreit ut! Men godt du har svigers til å hjelpe deg. Måtte du gipse, eller ble det bare bandasje? Ingen av delene! Bruddet var så "fint" at jeg kun fikk beskjed om å ikke belaste tåa så mye, så ville det gro av seg selv! faktisk smertefri nå, så lenge jeg ikke belaster den masse eller bøyer den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 22. mai 2009 #1322 Del Skrevet 22. mai 2009 Stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. mai 2009 #1323 Del Skrevet 25. mai 2009 Men det var nå bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. mai 2009 #1324 Del Skrevet 29. mai 2009 Håper alt går bra med tåa di, og at du får hjelp hos svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 29. mai 2009 #1325 Del Skrevet 29. mai 2009 innom her og leser litt... Høres ikke helt bra ut med den tåa, men kjekt å få hjelp av svigers var innom bloggen din og så bildet av lillemelonen, herregud hun er nydelig! Og så stor hun har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1326 Del Skrevet 7. juni 2009 Håper alt går bra med tåa di, og at du får hjelp hos svigers Knallfin! Alt står bra til med oss alle. Nå er det bare fullt kjør i tre uker før bryllupet! innom her og leser litt... Høres ikke helt bra ut med den tåa, men kjekt å få hjelp av svigers var innom bloggen din og så bildet av lillemelonen, herregud hun er nydelig! Og så stor hun har blitt! Det var det som skulle til ja! Tåa er så god som ny, og hunden har levd glade dager! ..Nå er Babymelona en mnd eldre enn på de siste bildene, så hun er enda større! Blitt så stor atte! Men fremdeles verdens skjønneste! Smiler, gliser og ler med hele ansiktet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. juni 2009 #1327 Del Skrevet 8. juni 2009 ..Nå er Babymelona en mnd eldre enn på de siste bildene, så hun er enda større! Blitt så stor atte! Men fremdeles verdens skjønneste! Smiler, gliser og ler med hele ansiktet! :rødme: Så herlig å høyra om skjønna di. :rødme: Og så herlig å sjå bilder av skjønna. *diskret hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juni 2009 #1328 Del Skrevet 8. juni 2009 Så herlig å høyra om skjønna di. :rødme: Og så herlig å sjå bilder av skjønna. *diskret hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1329 Del Skrevet 8. juni 2009 Så herlig å høyra om skjønna di. :rødme: Og så herlig å sjå bilder av skjønna. *diskret hint* Point taken! Jeg skal få lagt ut noen bilder om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. juni 2009 #1330 Del Skrevet 9. juni 2009 Point taken! Jeg skal få lagt ut noen bilder om ikke altfor lenge. *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2009 #1331 Del Skrevet 13. juni 2009 Nå fant jeg deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1332 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå fant jeg deg!!! Her er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #1333 Del Skrevet 14. juni 2009 Frustrasjonsinnlegg i bloggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Idag er det altså ett år siden jeg fant ut at magen min ruget på lille Babymelona! :rødme: *mimre* Det er helt utrolig hvor fort tiden har gått, og hvor mye som har skjedd siden jeg fant ut at Babymelona var på vei. For selv om vi var prøvere, så var sjokket stort da jeg så det sterke plusstegnet på testen kl 0515 om morgenen...bare 3 uker og 1 dag på vei. Helt utrolig egentlig, at testen slo så kraftig ut så tidlig. Men jeg hadde ingen syklus å gå etter. Kun noen medisiner som skulle lage blødning. Og da blødningen ikke kom røk jeg på en test. Så mye jeg gikk gjennom: fra intens kvalme, til sommervarmen som tok knekken på meg, spying, de skumle 12 første ukene, komplikasjoner i forbindelse med sykdommen min, forbudte matvarer, matorgier, sære matlyster, vektøkning, masse vann i kroppen, magesmertene i januar, den kraftige influensaen som satte i fra januar til noen dager etter fødselen og de mange sykehusbesøkene på slutten da svangerskapsforgiftningen kom snikende. 8 mnd og 2 dager senere kom den nydeligste lille jenta verden noen gang har sett, og kommer til å se, til verden. Det er ikke bare bare å bringe frem et lite barn. Men nå er det altså ett år siden den lange ferden til Babymelona startet. Slik jeg ser det. Og vi koser oss så godt vi bare kan alle sammen. Endret 15. juni 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. juni 2009 #1335 Del Skrevet 15. juni 2009 :rødme: Så godt beskrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juni 2009 #1336 Del Skrevet 15. juni 2009 Så koselig lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #1337 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) :rødme: Så godt beskrevet! Takk! Så koselig lesning! Takketakk! ---------------------------------------- Da jeg skrev det, kom det på løpende bånd. Men når jeg leser det nå, får jeg litt tåre i øyekroken. Helt sinnsyk ferd, med verdens beste resultat. Tror jammen jeg må løpe tilbake i boka og kikke på fødselshistorien min mens jeg er i det sippete hjørnet. Det ER koselig lesing.. Endret 15. juni 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. juni 2009 #1338 Del Skrevet 16. juni 2009 :rødme: Så herlig og lese Anamelona Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juni 2009 #1339 Del Skrevet 16. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #1340 Del Skrevet 16. juni 2009 :rødme: Så herlig og lese Anamelona Ha en fin dag Søte dere! --------------------------- ..Back to planning the wedding. Er sååå masse dilldall. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå