Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Synes det er kjempekoselig med sanger i bryllup og dåp jeg :fnise:

Har begynt på Orfiril faktisk. Iflg nevrolog skulle det gå helt fint etter som jeg var 4 mnd på vei da jeg begynte med den. Gikk jo uten medisiner lenge... Kanskje greit for deg og gå tilbake til utgangspunktmedisinen ja, den hadde vel fungert bra for deg i alle år.

Ikke så lenge igjen til den store dagen da! :strix:

Orfiril fungerer best for meg ja, så da får du bare ha lykke tl med den. Det går nok så bra så. Om jeg skulle bli gravid igjen en dag tror jeg at jeg skal holde meg til den hele veien jeg... :)

Nei, det er aaaltfor kort tid igjen til dagen nå. :bond:

Så moro at du skal bli tante da :hoppe: Noen som bor nærme deg eller?

Neeh, de bor noen timer unna, men vi møtes ganske ofte i familiesammenheng, på midten en plass - der svigers bor! Desuten har vi mye kontakt.. Kanskje jeg skal få lurt den vordende mor inn her.. :lur:

Så gøy å bli tante da=) Det har jeg også lyst til!

Førstegangstante! :jepp: Gleder meg! :strix:

Så moro at du skal bli tante :babysmokk: tror det drøyer en stund før jeg blir det :fnise:

Jeg så det komme, nesten så jeg hørte det raslet i eggstokkene hennes da jeg gikk gravid. :fnise:

Unner henne at alt går bra nå...

TANTEMELONA!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Raslet i eggstokken :fnise:

I mangel på noe bedre å si. :fnise:

Hehe, er det søsteren din da eller, som skal ha bebis?

Filletante da.. :sjenert: ..Det er på Pappamelonas side... Men vi er jo snart gift, så da blir jeg jo tante! :)

Så stor hun har blitt, nydelige melonjenta di! :jepp:

Må innrømme at det synes jeg også. :hjerter_rundt:

------------------------

Men dere; Nå hopper jeg i KG-dvale, for Pappamelona reiser imorgen tidlig, og jeg blir alene med Babymelona og Bjeffemelona 3 uker. Det blir (mest sannsynlig) ikke KG-tid på meg før han er hjemme igjen, men vi får se, kanskje rekker jeg innom iblant!

:klemmer: på alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å savne deg! :vinke: Kos dere masse! :klem:

:hallo: Titter innom siden Babymelona igrunn er en drøm. Hun sover i vugga nå, leker i vippestolen eller ligger på lekematta. Da får jeg litt tid til meg selv og å gjøre litt husarbeid - evt KG. :fnise:

Men det blir ikke så masse altså! Vi har bare greie rutiner nå som det er bare henne og meg! :)

Kose deg masse snuppa :klemmer:

Vi gjøøør. :jepp::klemmer:

Kaller det tante/onkel uansett om de er inngifta eller ikke vi :)

Kos deg :klemmer:

Det er "onkel" og "tante" før man er gift her! :fnise: Så blir man onkel og tante! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh åh åh; Må bare legge til at hun lo skikkelig for første gang idag! :hjerter_rundt: Før har det kun vært en slags harking når hun smiler og blir oppspilt, men dette var skikkelig babylatter. Sånn trillende latter. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Babymelona ble sur. Nyskifta, nymatet og ingen av lekene (matta, vippestolen med lekedingle over, eller speilet) var interessante.. Det betyr bare en eneste ting; Babymelona var trøtt. 2125. Det er tidligst ever! Så nå er det bare jeg og Babycall som sitter her og tuller... Litt moro å høre på.. :jepp:

Jeg kjøpte noen barneromsmøbler i desember ifjor av noen i nærheten, og de slengte med bæresele, babycall, sengekant og diverse annet dill de ville kvitte seg med. Greit for meg! :) Funker som bare det....

Så blir det noen timer på meg til å bare slappe av også. Fått gjort ganske mye husarbeid idag også, så jeg fortjener det synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: For tremånedingen din :ler:

Hva har dere gjort i dag da? Vært ute og sett på livet?

Vi har vært og besøkt Pappamelona på jobb! :jepp: De var i byen.. Stas!! :) Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER til babymelona :)

Og i morra er det lillemor sin tur til å jubilere.

Da sier jeg grattis på forskudd siden jeg sannsynligvis ikke har mulighet å komme inn her! :strix:

Imorgen skal Babymelona veies og måles, samt få sprøyte på helsestasjonen. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal Babymelona veies og måles, samt få sprøyte på helsestasjonen. :haar:

Det skal vi også :jepp: FÅr satse på at hun er lik sin bror og at sprøyter går helt utmerket!

Lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...