Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

:ler: Ja, det var tider det... Hun har vokst godt siden den gang! Heldigvis! :jepp:

27.februar er jo ikke lenge til i det hele tatt! :dåne: Snart har du Minimelona i armene dine! :rødme:

Ok, så er jeg bittelitt misunnelig! :fnise:

Nei, det går innmari fort! Om 1,5 mnd (+/-) så er hun her hos oss. :hjerter_rundt:

Bittelitt misunnelig ja? Hehe.. Kanskje du blir så påvirket at du og Mr. Mazilla begynner prøvingen på bryllupsnatta? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det hadde jo vært kjemperomantisk da! Men det spørs om ikke vi må bli ferdige med studier og sånt først, og da går det noen år til... Men da må jeg jo ha vært i jobb en stund før jeg kan gå ut i permisjon.. :sukk: Plutselig er Minimazzi maaaange år unna! :sjenert: Så vi får se! :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Anamelona, har du skaffa deg sladris enda? Begynner å bli på tide nå :P

Jaaa.. Tussi ville gjerne være sladrisen min! :jepp: Så hun har allerede begynt å tørrtrene litt. :lur: Hun sladret litt da jeg var på sykehuset i helga, og var en flink sladris! Kanskje hun må få seg sånn sladris-link på profilen sin? :fnise: Hun gjør det vel som hun vil når hun vil! Det nærmer seg nå, og jeg tror Tussi klarer det fint når den tid kommer!

Om hun ikke ligger og spyr med svangerskapskvalme da.. :ler: Dakkar Tussivennen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det hadde jo vært kjemperomantisk da! Men det spørs om ikke vi må bli ferdige med studier og sånt først, og da går det noen år til... Men da må jeg jo ha vært i jobb en stund før jeg kan gå ut i permisjon.. :sukk: Plutselig er Minimazzi maaaange år unna! :sjenert: Så vi får se! :lur:

Minimazzi kommer når h*n vil h*n!! :jepp: De tenker ikke så mye over dette med studier og slikt når de først bestemmer seg for å komme! Det blir gøy og se hva som skjer iallefall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å vite, tenk om du plutselig hadde forsvunnet, da hadde jeg blitt bekymret da.

Hehe.. Skjer ikke! :ler:

Dere blir nok godt oppdatert på forløpet. :tommelopp: Men hun får ikke prøve seg før Pappamelona kommer hjem igjen. Han kommer ikke før 28 januar, så det er bare å lene seg tilbake og slappe av til da - ihvertfall!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herme etter Pysepus og legge inn stolt sladrer og jeg da ;)

Gleder meg til å sladre for deg vennen :klemmer:

Se der ja!! :tommelopp: Da er vi igang!! :ler: Spennende uker nå.. Og så ser jeg du har oppdatert navnet på din link til dagboka!! Kjempegreier! Håper så innamri for deres del at denne sitter!! Og gleder meg til å følge deg helt til LilleTussi kommer ut! En såkalt "gyllen halvmeter!" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!! :tommelopp: Da er vi igang!! :ler: Spennende uker nå.. Og så ser jeg du har oppdatert navnet på din link til dagboka!! Kjempegreier! Håper så innamri for deres del at denne sitter!! Og gleder meg til å følge deg helt til LilleTussi kommer ut! En såkalt "gyllen halvmeter!" :rødme:

Jada, fant ut jeg kunne gjøre det i samme slengen når jeg var der inne..

Hmm.. Skal jeg endre navn på dagboka også da kanskje...? Flytte den gjør jeg ikke før ultralyd i alle fall. Eller regner meg jeg lager meg en ny når jeg får se alt er i orden ;)

Nå er jeg i alle fall klar til å sladre.. Kvalmen ser ut til å åha bedra seg betraktelig, så da skal vi klare dette bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, fant ut jeg kunne gjøre det i samme slengen når jeg var der inne..

Hmm.. Skal jeg endre navn på dagboka også da kanskje...? Flytte den gjør jeg ikke før ultralyd i alle fall. Eller regner meg jeg lager meg en ny når jeg får se alt er i orden ;)

Nå er jeg i alle fall klar til å sladre.. Kvalmen ser ut til å åha bedra seg betraktelig, så da skal vi klare dette bra ;)

Tja, du bestemmer selv når du vil flytte/endre navn/lage ny... Herlig å kunne starte en ny i forbindelse med at første trimester er over iallefall! Det er helt sikkert!! :jepp: Men det ser du jo an selv. ;)

Mulighetene er store for at det hjalp med litt utkobling fra hverdagen da, og at du fikk tatt det litt med ro og samlet litt energi. :) Det hjalp meg veldig å få noen dager fri uten å tenke på noe særlig annet enn meg selv da kvalmen var som verst! Men så slet jeg jo med varmen i tillegg da. *spy* Enkelte dager fikk jeg ikke temperaturen i huset under 30.. Og DET kjentes på kropp og sjel! ALDRI IGJEN!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du bestemmer selv når du vil flytte/endre navn/lage ny... Herlig å kunne starte en ny i forbindelse med at første trimester er over iallefall! Det er helt sikkert!! :jepp: Men det ser du jo an selv. ;)

Mulighetene er store for at det hjalp med litt utkobling fra hverdagen da, og at du fikk tatt det litt med ro og samlet litt energi. :) Det hjalp meg veldig å få noen dager fri uten å tenke på noe særlig annet enn meg selv da kvalmen var som verst! Men så slet jeg jo med varmen i tillegg da. *spy* Enkelte dager fikk jeg ikke temperaturen i huset under 30.. Og DET kjentes på kropp og sjel! ALDRI IGJEN!! :fnise:

Uff, det hørtes grusomt ut med varmen i tillegg.. Skal være glad jeg slipper det problemet ja ;)

Gleder meg virkelig til en ny start, tar dessverre meg selv i og tenke negativt litt for ofte, men samtidig tenker jeg overraskende lite på at jeg ER gravid (bortsett fra når jeg er her da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for 33 uker :hoppe:

Godt å høre at formen din er bra igjen !!

:klem:

Ja, det var deilig å få det overstått.. Ikke særlig interessert i å gå gjennom noe sånt nå som Pappamelona ikke er her for å hjelpe meg og støtte meg. :riste: Det var ille nok som det var, og uten han hadde jeg nok ikke kommet gjennom det like "lett". Han var min helt. :rødme:

Jeg er tilbake på jobb igjen og trives godt med det! VIL jobbe litt til nå, før jeg går ut i permisjon!! Vil i det minste jobbe til han kommer hjem igjen, dagene blir så ufattelig kjedelige uten særlig kontakt med folk....

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt å være litt ute blandt folk :Nikke: Men du må passe på så du ikke sliter deg ut :fy_fy:

:fnise:

Vil at Anamelona skal være i form når babymelona melder sin ankomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sikkert godt å være litt ute blandt folk :Nikke: Men du må passe på så du ikke sliter deg ut :fy_fy:

:fnise:

Vil at Anamelona skal være i form når babymelona melder sin ankomst

Korte dager! Jobber 40% og det blir 4 halve dager i uka. :jepp: Så det er sånn akkurat passe til å få kommet meg ut litt, få litt rutiner i livet og ikke slite meg ut. Jeg har denne ordningen helt frem til permisjonen nå.

Godkjent??

Takk for omtanken kjære pusilus. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte dager! Jobber 40% og det blir 4 halve dager i uka. :jepp: Så det er sånn akkurat passe til å få kommet meg ut litt, få litt rutiner i livet og ikke slite meg ut. Jeg har denne ordningen helt frem til permisjonen nå.

Godkjent??

Takk for omtanken kjære pusilus. :kose:

Den er godkjent :fnise: Må passe på vet du, nå som pappamelona er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er godkjent :fnise: Må passe på vet du, nå som pappamelona er på jobb.

...jepp! De er så flinke å passe på meg på jobb også, så det skal en del til for at belastning skal sette igang tidlig fødsel hos meg. Heldigvis! Blir ihvertfall godt å få Pappamelona hjem igjen og at han skal bli her med meg i over 2 mnd, og med oss i x antall uker.

Tar meg selv i å være nysgjerrig hva hvilken dato hun kommer jeg.. :sjenert: Selv om jeg har satt opp 28 februar til henne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...