Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, her var det dramatisk lesning! Krysser fingrene for at smertene dine gir seg, og at Babymelona har det bra inni der! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjedelig med sånne hendelser. Håper det ikke kommer tilbake!

Lykke til videre!

:blomst:

Takk takk for blomst! Vil ikke ha flere slike hendelser nei.. :sjenert:

Uff, så skummelt, Anamelona!

Godt at du og vesla blei sjekka grundig, og så håpar eg du blir bedre snart.

Formen er heldigvis betraktelig bedre etter litt mild mat, drikke, nøytraliserende tabletter og noen timer søvn.. :jepp:

Godt å høre at alt er bra. Kjempe bra at PappaMelona skal være hjemme så lenge :jepp:

Jepp! Helt herlig. Da skal det bare en for-tidlig-fødsel til for at han skulle gå glipp av det. Og det skal vi selvsagt ikke ha! :)

Åh det hørtes kjipt ut! Bra at alt så ut til å være i orden!

Passe kjipt ja! Håpløst å ligge på rygg under hjerterytmemåling i en halvtime med så sterke smerter. Fikk jo 4 vondter på den halvtimen! Er ikke særlig begeistret for å ligge på rygg generelt lenger så... Det var en hard natt, men heldigvis kun for min del. Babymelona hadde det helt fint. :)

Oi, her var det dramatisk lesning! Krysser fingrene for at smertene dine gir seg, og at Babymelona har det bra inni der! :klemmer:

Hun hadde det så fint atte. Masse pusteøvelser, spark og god hjerterytme, sa jordmor. :jepp: ..og siste vondten var inatt. Etter litt næring og ro idag er formen ikke toppers, men MYE bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det lenge siden jeg har har vært innom. Har vært lite KG i det siste...

Tenk at du er i uke 32, syns ikke det er lenge siden du fikk positiv test. Ikke lenge til babymelona melder sin ankomst! Godt å høre at det ikke var noe alvorlig nå, er litt tidlig å komme ut i verden nå. Best at hun venter til termin, eller kanskje helst til mannen din er hjemme igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Godt å høyre at det går bra, Anamelona. Sikkert godt å vere på jobb igjen i dag, men pass på deg sjølv og magen :) Ta deg lange te-pausar!

Eg og er på jobb, men er ikkje så skrekkelig effektiv for tida. Må jo sjekke KG, lese litt nyheter, sjekke hm.com og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen blir bedre snart Anamelona :klemmer:

Vi tenker på deg!! :)

:klem: Hjelper godt med litt tanker iblant. :)

her er det lenge siden jeg har har vært innom. Har vært lite KG i det siste...

Tenk at du er i uke 32, syns ikke det er lenge siden du fikk positiv test. Ikke lenge til babymelona melder sin ankomst! Godt å høre at det ikke var noe alvorlig nå, er litt tidlig å komme ut i verden nå. Best at hun venter til termin, eller kanskje helst til mannen din er hjemme igjen.

Ja, her går det unna. 33 uker på fredag, selv om tickeren min justerte seg etter nyttår og skifter nå på lørdager. :klø: Men men...

Vært lite KG på meg også.. :sjenert: Stort sett kun innom min egen dagbok, men prøver å lese gjennom de andre også da. :) Må kikke innom deg igjen snart og se hva som er nytt. :jepp:

Godt å høyre at det går bra, Anamelona. Sikkert godt å vere på jobb igjen i dag, men pass på deg sjølv og magen :) Ta deg lange te-pausar!

Eg og er på jobb, men er ikkje så skrekkelig effektiv for tida. Må jo sjekke KG, lese litt nyheter, sjekke hm.com og sånn...

Det ble ingen jobb på meg idag. :(

Jeg hadde litt vondt fra jeg la meg ca kl 12. Sovnet ikke før halv 3.

Så våknet jeg kl 0400 (ca) og da var det igang igjen. Skikkelig dårlig i magen og intense smerter. Jeg hoppet i dusjen igjen og ble sittende leeenge.. Var vondt hele tiden mens jeg satt der, men da jeg kom ut og fikk strekt meg ut var ikke smertene så ille lenger.

Jeg var så trøtt og utslitt at jeg sovnet mens smertene hadde sluppet det verste taket for en stund. Stod opp og ringte jobb når det begynte å bli menneskelig å ringe folk, så det ble en ny "fridag" på meg.

Jeg fikk jo beskjed om å komme HVIS jeg orket og KUN hvis formen var på topp så...

Hvis det er noe virus av noe slag så vil jeg jo heller ikke ta med det på jobb og smitte andre.. :sjenert:

Men men.. Ny dag, bare å legge seg og ta det med ro. Imorgen reiser Pappamelona, og jeg blir alene. Godt sykehuset er rett i nærheten så jeg kan kjøre selv om noe skjer. Gjort på noen få minutter. :jepp:

Da går jeg og slapper av!

Dukker plutselig opp igjen! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg et godt nytt år tilbake! Med ønske om at ønskebarnet ditt kommer for å bli i 9mnd før h*n kommer ut for å hilse på. :klemmer:

Den er jeg gjerne med på. :smilorange:

Det hørtes skummelt ut med de der smertene. Håper du blir kvitt viruset (eller hva det nå enn er) fort som fy, slik at du får komme deg litt på jobb før permisjonen. Den er forresten jammen ikke langt unna! :dåne:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :klemmer: Det der hørtes ubehagelig og ikke minst litt skummelt ut...

Inatt fikk jeg heldigvis sove natta igjennom. :jepp: Deilig! Håper det bare var en forbigående smerteplage, og at de ikke viser seg igjen før jeg skal slite med veer. :sjenert:

Den er jeg gjerne med på. :smilorange:

Det hørtes skummelt ut med de der smertene. Håper du blir kvitt viruset (eller hva det nå enn er) fort som fy, slik at du får komme deg litt på jobb før permisjonen. Den er forresten jammen ikke langt unna! :dåne:

God bedring! :klem:

Ja, satser på at det er over nå. Men jobb blir det lite av denne uka. Skal til legen på fredag, så ser vi hva han mener. :jepp:

Permisjonen ja.. Jøsses, den er det bare 4 uker til. Leverte inn papirer til NAV igår... Går nok innmari fort. :dåne:

:klemmer: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt går bedre hos dere nå ;) Satser på lille melona holder seg inne i alle fall 4 uker til nå så blir det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at alt går bedre hos dere nå ;) Satser på lille melona holder seg inne i alle fall 4 uker til nå så blir det bra :)

Jeg har satt en dato til henne: Babymelona blir et februarbarn og kommer natt til 28 februar 2009. Klokka 0430.

Så hold av den natta til sladring. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt en dato til henne: Babymelona blir et februarbarn og kommer natt til 28 februar 2009. Klokka 0430.

Så hold av den natta til sladring. :tommelopp:

Det var da veldig spesifikt også :fnise:

Hvor kommer dato og klokkeslett fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig spesifikt også :fnise:

Hvor kommer dato og klokkeslett fra da?

Ingenting spesielt. Men jeg får et februarbarn, siden Pappamelona har bursdag i mars og jeg i april.. Da blir det jo komplett. Også kunne jeg tenke meg å føde på natta. vet ikke helt hvorfor, men jeg vil det. :jepp: Og så ha dagen foran meg ganske kjapt etterpå til å informere folk. :) (etter litt søvn selvfølgelig.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp: HERLIG julefeiring, med mye hval-fakter og slitsomme prosjekter med å komme seg ut av altfor gode stoler. :fnise:

Har ikke rukket å oppdatere meg på mange dagbøker her, siden jeg ikke kan bli sittende lenge om gangen her. (Dårlig nett og lite tålmodighet med tregt nett)

Har du hatt en fin jul da??

Jeg er litt treg med å oppdatere meg jeg og.. Men jeg har hatt en fin jul ja :) :)

Men jeg hadde også magevirus her rett før jula, jeg lå på baderomsgulvet med teppe over hodet og skalv, bøtte på en side og toalettet på den andre siden.. jeg var sikker på at jeg skulle dø :dåne: Helt sant; jeg tenkte bare på at jeg måtte få sagt til Vesla at jeg var glad i henne .. Fytti, det er det værste jeg har opplevd..

Ser du har hatt magetrøbbel du også.. Det var nå enda godt at det ikke var babymelona som ville komme ut altfor tidlig !!!

Å så flink mann du har da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kunne jeg tenke meg å føde på natta. vet ikke helt hvorfor, men jeg vil det. :jepp:

Fordelen med å føde om natta er at man slipper å traske gjennom hele sykehuset på dagtid - med rier :ler:.

Jeg vil forøvrig føde om dagen, har bestilt fødselen til en hverdag, og det hele kan godt starte sånn i 7-8-tiden om morgenen. Mannen leverer prinsessen i barnehagen, og så drar vi inn på sykehuset etter et par timer, og tidlig på ettermiddagen er det hele over :).

Så er det lettvint for svigers å hente prinsessen i barnehagen, og vi trenger ikke å stresse med å levere henne noe sted midt på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å føde om natta er at man slipper å traske gjennom hele sykehuset på dagtid - med rier :ler:.

Jeg vil forøvrig føde om dagen, har bestilt fødselen til en hverdag, og det hele kan godt starte sånn i 7-8-tiden om morgenen. Mannen leverer prinsessen i barnehagen, og så drar vi inn på sykehuset etter et par timer, og tidlig på ettermiddagen er det hele over :).

Så er det lettvint for svigers å hente prinsessen i barnehagen, og vi trenger ikke å stresse med å levere henne noe sted midt på natta.

Hehe. :ler: Ja, du har jo en liten en å tenke på i tillegg du... Jeg har en liten hund, men han greier seg jo noen timer til evt noen kan hente han. :jepp:

Uansett så blir det vel til at han også får seg barnevakt i de dager! Fordelen med en hund er at han kan greie seg en uke eller to uten meg om det skulle trenges. Til tross for at han er ekstremt mammadalt og selskapssjuk. :sjenert:

Men med fokus på mye gøy, løping og turer, så klarer han seg fint hos andre når vi er på ferie f.eks. :jepp:

Du er inne på noe når du nevner det med å slippe å fly i gangene med veer! Her hos meg ligger jo selvfølgelig fødestua i toppetasjen, og med trange heiser. :dåne: Men hvis jeg har vondt nok blir jeg vel kastet i en seng og kjørt opp med sengeheisen! Skal vel klare å skrike meg til det. :lur: Det er noe med natta også da, ting føles litt roligere og tiden går fortere synes jeg... Uansett om det er fødsel eller tv-titting. (Har jo ikke født enda da men... :) ) Liker mørket ute, det føles så beroligende. Kanskje det er det som frister??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...