Gjest rabrabara Skrevet 11. februar 2009 #321 Skrevet 11. februar 2009 Så interessant å holde litt oversikt over hva man faktisk spiser. I går ble det på meg: Frokost: To Wasa Husmann med salami, to kopper sort te med melk Lunsj: laksefillet med grønnsaker og to små poteter Mellom: Wasa med hvitost, en kopp sort te med melk Middag: En liten tallerken sodd med flattbrød, to riskaker med salami Kvelds, etter trening: En grov skive med salamii og majones, to riskaker med mager kavli smøreost Vann heile vegen.
Gjest Wrangler Skrevet 11. februar 2009 #322 Skrevet 11. februar 2009 Hmm.... Igår: Var litt lost pga sykdom, så sier bare det jeg kommer på. 1 blåbær 0,1% youghurt, 3 posjoner grønnsaksuppe, litt fullkornsris med grønnsaker og matyoughurt, te. Idag: - litt naturell youghurt med honning og valnøtter - 1 tallerken fiberrik havregrøt med ekstra kli i (vann) + bringebærsyltetøy. - te Hva det blir senere vet jeg ikke, har betennelse i munnen så må være noe lett mat.
Marilyn0103 Skrevet 11. februar 2009 #323 Skrevet 11. februar 2009 Kaffe Yoplait dobbel 0% drikke yoghurt
Agurk Skrevet 11. februar 2009 #324 Skrevet 11. februar 2009 Frokost: allbran med melk, hakkede mandler og fruktose Mellom: 1 sans yougurt, 1 rugkjeks med peanøttsmør Lunch: omelett med ost og skinke. 1 eple Mellom: en neve mandler og te latte Middag: en og en halv steinbitkake med litt bulgur og dillgrønnsaker. Og den obligatoriske rømmeklatten. Elsker rømme :gjeiper: Kvelds tipper jeg blir eple og mandler
Gjest CookieMonster Skrevet 11. februar 2009 #325 Skrevet 11. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med litt hvitost og kalkun + vann og litt eplejuice. Hadde sen frokost, så ble ikke noe lunch i dag Middag: fjordland laks(ble fjordland i dag også :gjeiper: ) + et galss pepsi max. Ettermiddag/kvelds: fruktsalat(fersk ananas, kiwi, druer, banan og oransje melon). Etter trening om et kvarters tid blir det en yoplait dobbel 0% yoghurt sammen med kanksje en brødskive til. Ellers drukket vann.
Gjest CookieMonster Skrevet 11. februar 2009 #326 Skrevet 11. februar 2009 jeg mente glass, ikke galss
Safira Skrevet 11. februar 2009 #327 Skrevet 11. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med urteost + vann Lunsj: To rugsprø (et med skinke og et med gulost) + vann Middag: Laks og salat + vann Mellommåltid: En appelsin Kvelds har jeg ikke laget enda, men blir vel en yoplait dobbel 0% med en halv banan.
hjema Skrevet 11. februar 2009 #328 Skrevet 11. februar 2009 Trening: løping i 30 minutter før frokost frokost: 1 brødskive med eggehvite, salat, paprika, agurk og tomat+1 ryvita med skinkeost, skinke og rødbeter+te Mellom: 1 eple+te Lunsj: 1 brødskive med skinke, salat, agurk, paprika, tomat+1 brødskive med leverpostei og rødbeter+1 glass skummet melk trening: intervall på ski, skøyting, med både terskel og hardt (laaaang intervall) "Middag": brokkoli, gulerot, surkål og bambusskudd Kvelds(litt etter middag bare): 2 pizzasnurrer(hjemmelagede)+ 1 eple Får se om det blir noe mer. Har også drukket litt vann og endel pepsi max...
Tabris Skrevet 11. februar 2009 #329 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Kan slenge meg litt på denne tråden jeg også, siden vi nå fokuserer på et mer sunt kosthold: Frokost: Et rugsprø med et hardkokt egg. Kaffe Mellom: Nøtteblanding, usaltet Middag: To soyaschnitzler og grønnsaker (brekkbønner, erter, gulrøtter og blomkål). Hadde et glass fun light til. Kveldsmat: En tallerken frokostblanding (4-korn, linfrø og usaltet nøtteblanding) med naturell yoghurt. Jeg glemte å spise noe mellom middag og kveldsmat, og skulle kanskje spist en litt større frokost, me ellers er jeg rimelig fornøyd med dagen. Endret 11. februar 2009 av Tabris
Teriyaki Skrevet 11. februar 2009 #330 Skrevet 11. februar 2009 (endret) I dag har jeg spist: Frokost: Toast med ost og skinke og et glass appelsinjuice Middag: Fem fiskepinner med potetmos, et eller to glass vann Mellommåltid etter trening: Et eple, og litago milkshake Kvelds: To brødskiver med nugatti og et glass melk Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #331 Skrevet 11. februar 2009 M1: Knekkebrød m/ost og sjokomelk M2: Fruktsalat (hver inneholder ca 1 eple, 1/2 banan, 2/3 appelsin) + proteinshake M3: Fruktsalat M4: Baguett med skinke og ost + proteinshake M5: Fruktsalat M6: Proteishake + liten håndfull valnøtter
venus_ Skrevet 11. februar 2009 #332 Skrevet 11. februar 2009 - 2 skiver grovbrød med lett leverpostei og sylteagurk. 1 glass melk og en kopp sjokolade-rett i koppen med litt kaffe i. - 1 skive med avokado og røkt kalkunskinke, 1 skive med kalkunskinke og ost. 1 cortado og vann. - Caffe mocha og en tekake. - Rester av gratinerte nachos med guacamole og lettrømme. Vann - En porsjon linsegryte. Vann + en øl, 1 glass iskaffe, noen cashewnøtter og en halv troika
Marilyn0103 Skrevet 11. februar 2009 #333 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Kaffe Yoplait dobbel 0% drikkeyoghurt m/jordbærsmak Cola Zero 1 sjokoladekake stykke 1 grov skive m/ost og agurk =/ Endret 11. februar 2009 av Marilyn0103
Helly Skrevet 12. februar 2009 #334 Skrevet 12. februar 2009 Huff.. Idag har jeg spist noen pizzastykker fra peppes. Thats it! Drukket noen glass pepsi og resten vann.. Noen som ikke orket butikken i alt snøkaoset. Etter å ha lest her inne har jeg lyst til å kjøpe meg blender for å lage smoothie og andre mikser.. Noen forslag til hva som er godt -og sunt??
Gjest rabrabara Skrevet 12. februar 2009 #335 Skrevet 12. februar 2009 (endret) I går ble det: Frokost: To skiver med salami og majones, en kopp sort te med melk Lunsj: Salat av rapid, egg, jarlbergost, grove krutonger, mais, agurk og hvitløksdressing MellomI: En yoghurt naturell og en mandarin MellomII: Ei skive med salami og majones, ei riskake med smøreost, en kopp sort te med melk Middag: Chilli con Carne med ris og to glass rødvin Endret 12. februar 2009 av rabrabara
Gjest CookieMonster Skrevet 12. februar 2009 #336 Skrevet 12. februar 2009 Frokost/lunch: 2 grove brødskiver med kalkun og hvitost med skiver av agurk samt litt eplejuice. Mellom: 1 yoplait dobbel 0% yoghurt. Middag: stekt torsk, kokte grønnsaker(gulrot, blomkål og brokkoli) sammen med ovnsbakte poteter. Kvelds etter trening blir en fruktsalat(banan, druer, eple, pære og kiwi). Kanskje en brødskive senere på kvelden.
Gjest Gjest_H Skrevet 12. februar 2009 #337 Skrevet 12. februar 2009 Frokost: Knekkebrød med hvitost og paprika, et glass appelsin juice til. Mellom: Banan Lunsj : Knekkebrød med kyllingleverpostei Mellom: gulrotkake, hadde kos på jobb idag Middag: Stekte nudler med grønnsaker.
Safira Skrevet 12. februar 2009 #338 Skrevet 12. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med gulost og paprika + vann Lunsj: To rugsprø med gulost og paprika og restene fra salaten i går + kaffe og vann Middag: En halv pizza originale + vann Kvelds: Yoplait 0,1% med banan Trim: Gikk tur i litt over to timer i kulda Så utrolig spennende mat det ble i dag
venus_ Skrevet 12. februar 2009 #339 Skrevet 12. februar 2009 - 2 ryvita med guacamole og røkt kalkunskinke. 1 glass melk. - cashewnøtter - Linsegryte, vann - Omelett på 2 egg og 1 eggehvite med potet, paprika og kalkunskinke. Vann + 1 iskaffe lett og en halv troika. Kvelds blir nok det samme som frokosten. Driver å spiser meg ut av kjøleskapet siden jeg skal på ferie
Agurk Skrevet 12. februar 2009 #340 Skrevet 12. februar 2009 Skal vi se...har ikke hatt den helt store appetitten i dag, men har spist: Frokost: havregrøt med eplebiter, kanel og fruktose Lunch: 2 fiberkjeks med peanøttsmør Middag: Biff stroganoff med litt bulgur og div grønnsaker Mellom1: atkinsbar og te latte Mellom2: en liten neve mandler Tror ikke det blir noe kvelds i dag, er ikke mer sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå