venus_ Skrevet 25. januar 2009 #221 Skrevet 25. januar 2009 Frokost: En youplait med fedon-müsli. Et glass appelsinjuice. Lunsj: Tre ryvita med baconleverpostei og litt majones. Et glass skummet melk. Middag: Svin fylt med aprikos og rosmarin, rødløkskompott, appelsin- og ingefærsaus, poteter. Vann. Kvelds: Blir vel ryvita eller noen skiver. Mellom: Noen biter smågodt. Et lite glass iskaffe. En kopp kakao. En caffe latte.
Paibunn Skrevet 25. januar 2009 #222 Skrevet 25. januar 2009 13.00: To husmann knekkebrød med gräddost og agurk 17.00: To poteter, to kjøttkaker og en neve med blomkål og brokkoli + kjøttkakesaus 20.00: To rista grovskiver med brunost, en kopp earl grey te Skal kose meg med litt nonstop straks
Gjest CookieMonster Skrevet 26. januar 2009 #223 Skrevet 26. januar 2009 Frokost: 1 grov brødskive med kalkunfilet og agurk + vann. Lunch: 1 banan + nøtter og vann. Middag: 1 kyllingfilet stekt i biter med tomatsaus og grønnsaker + et glass pepsi max. Kvelds: eple, klementin og litt nøtter + 1 yoplait 0%0% sukker og fett bringebær og vann. Har også drukket masse vann i forbindelse med trening.
Gjest CookieMonster Skrevet 26. januar 2009 #224 Skrevet 26. januar 2009 Dette var menyen for i dag altså
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #225 Skrevet 26. januar 2009 frokost: 2 fiberrik med kaviar, 1 kopp grønn te mellom: et eple, 3 fiberrik med kaviar lunsj: grillede grønnsaker middag: 1 fiskekake, 1 potet og litt revet gulrot
Paibunn Skrevet 26. januar 2009 #226 Skrevet 26. januar 2009 09.30: To husmann knekkebrød med gräddost og agurk 13.30: En gullerot 15.00: En laksefilet med pastasalat Nå: En skål druer og en skål peanøtter (sånne med skall) Blir nok noen nonstop i kveld også
missLynch Skrevet 26. januar 2009 #227 Skrevet 26. januar 2009 Oi, skal vi se....en ganske gjennomsnittlig dag, dette Frokost: Müsli med jordbær-Biola Lunch: To frokostknekkebrød med brunost Utpå dagen: En halv Smil-sjokolade Et halvt eple. En neve saltstenger. Middag: Tomatsuppe med et kokt egg og noen skiver loff. ..og så blir det vel litt smågodt nå i kveld.
venus_ Skrevet 26. januar 2009 #228 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Frokost: 2 skiver grovbrød med baconleverpostei og litt majones. 1 glass melk. Lunsj: 4 skiver grovbrød med syltetøy og gulost i løpet av skoledagen. Vann. En cortado. Middag: Rester fra i går (Svin ytrefilet med aprikos, rødløkskompott og appelsin- og ingefærsaus. Gadd ikke steke nye poteter. Spiser egentlig sjelden ellers også) Mellom: 3 ryvita med baconleverpostei og litt majones. Kvelds: Omelett av 2 egg med potet, løk, paprika og mør i. 1 glass appelsinjuice. + 0,5 l cola zero og en troika. Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 27. januar 2009 #229 Skrevet 27. januar 2009 Min dag: Frokost: Halv avokado Middag: Rett i koppen tomatsuppe Kvelds: Tenkte på å ta den andre delen av avokadoen :] Nammnam. Drikke: Eplejuice og grønn te
venus_ Skrevet 27. januar 2009 #230 Skrevet 27. januar 2009 Frokost: Havregrøt med bringebær, banan og fedonmüsli. Resten av bananen. 1 glass melk. Lunsj: 2 ryvita med baconleverpostei og litt majones. Vann Mellom: Brioche med kanel og cortado. Middag: Kyllingwok med risnudler. Mellom: Caffe mocha. Kvelds/nattmat: Resten av kyllingwoken, piano duo kokos, nøtter (Skal sitte 9 timer på buss i natt :/).
Gjest Raptuza Skrevet 27. januar 2009 #231 Skrevet 27. januar 2009 Frukost: Havregryn og proteinshake. Iskaffi Lunsj:1 banan. 6 dl vatn.2 koppar grønn te. Middag:Laksesuppe. Ettermiddag:1 appelsin. 1 Nutrilettbar. 1 lite glass mjølk. Kvelds: 2 skiver med smøreost. Trim: 20 min med hund og mann innlagt handla mat....
Gjest Chrizzy Skrevet 27. januar 2009 #232 Skrevet 27. januar 2009 2 bananer 6 knekkebrød med servelat, hvitost og banan 2 tallerkener med fiskeboller i hvitsaus Så skal jeg sikkert ta meg en stor kopp te og 4-5 knekkebrød til kvelds
Agurk Skrevet 27. januar 2009 #233 Skrevet 27. januar 2009 Frokost: 2 fiberrik med rekesalat, egg, skinke og agurk Mellom: Mandler Lunch: Atkinsbar Middag: 2 karbonader, blandet salat og litt dressing Kvelds: 2 kornmo med brunost Kos: litt potetgull og noen ruter kokesjokolade
Marilyn0103 Skrevet 27. januar 2009 #234 Skrevet 27. januar 2009 Prøver å komme meg ut av spiseforstyrrelsen, så jeg er "pålagt" å spise regelmessige måltider..har klart meg fint hittil (: Frokost kl 10:30 - To skiver grovt brød (type Vita) med gulost og agurk - Ett glass skummet melk - En kopp sort kaffe Lunsj kl 13:00 - Et par never med grønne og røde steinfrie druer - Ett glass vann - En kopp sort te Middag kl 17:00 - En skål risengrynsgrøt med sukker, kanel og smørøye :-) - Ett glass melk Snacks til lekselesingen kl 19 - 21 - En pakke "Meller" - En kopp grønn te - To glass vann Kveldsmat kl 21:45 - To skiver grovt brød (type Vita) med gulost og agurk - Ett glass appelsinjuice :-)
Gjest CookieMonster Skrevet 28. januar 2009 #235 Skrevet 28. januar 2009 Frokost: et grovt rundstykke med kalkunfilet(vet det er ensformig, men det er det jeg liker bestt) og agurk samt et glass ferskpresset appelsinjuice. Lunch: piano rislunsj og litt forskjellige nøtter. Middag: stekte grønsaker sammen med kylling og masse god tomatsaus + bittelitt ris. Har ellers spist en klementin og et par skjeer pasta som jeg stjal fra kjærestens kveldsmat:p Har ellers drukket vann og pepsi max. Det ble visst lite i dag også, har ikke hatt særlig matlyst
Gjest Raptuza Skrevet 28. januar 2009 #236 Skrevet 28. januar 2009 Frukost: 1 lett iskaffi. 2 skiver brød med skalldyrsmøreost. 1 porsjon havregraut. 1 krus grøn te.
Heritære Skrevet 28. januar 2009 #237 Skrevet 28. januar 2009 Frokost idag ble 1 yoplait frukt og fiber, 1 stk pære og 2 dl pepsimax. Skal gå å hente meg ett stort glass med vann fra beholderen på jobben. Det vannet er bare nydelig
Gjest Gjest_SleEpy_* Skrevet 28. januar 2009 #238 Skrevet 28. januar 2009 Frokost: 2 brødskiver. En med gulost og avocado, og en med leverpostei og avocado. Et glass vann ved siden av. Nå er det så stille på jobb, så sitter og småspiser hele tiden. Først mandler og rosiner, så et eple og nå en kopp kakao for å få litt varme Snart lunsj, og da blir 2 brødskiver med med kokt egg, tenker jeg
Naoomi Skrevet 28. januar 2009 #239 Skrevet 28. januar 2009 Dagens frokost: 1 glass vann. To skiver ristet brød med brunost. 1 banan. 1 glass lettmelk, 1 glass appelsinjuice og en kopp sort kaffe. Dagens lunsj: En skål havregryn med lettmelk. 1 skrive grovbrød med tomat, basilikum og pepper. 1 glass juice, 1 kopp te med sukker. Dagens middag: Grov fiskeburger med salat, tomat, agurk, paprika, løk, lettrømme. Vann. Kveldsmat - så langt har jeg ikke planlagt ennå. Sannsynligvis en frukt, et glass melk eller kakao og et par brødskiver med kalkunskinke. Drikker forresten mer vann og kaffe gjennom dagen, utenom måltidene. Kanskje ett glass rødvin på kvelden.
Marilyn0103 Skrevet 28. januar 2009 #240 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Har helt dilla på brødskive med gulost og agurk for tiden, så det er for det meste det det går i ;P (ble masse det'er i setninga?!) ;P Sen frokost kl 12:45: - En grov skive (Vita) med makrell i salsa - En ---------"--------- med gulost og agurk - En kopp grønn te uten sukker Planlegger videre å spise: Lunsj kl 15:00 - Nutrilett shake + skål havregrøt Middag kl 19:30 - Grønnsakssuppe + ett eple (Vet det blir sen middag og lunsj, men jeg sov lenge i dag og jeg skal på jobb kl 16 - 23...uffameg så da blir det middag i pausen ;P) Kvelds kl 23:30 - Rett i koppen tomatsuppe Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå