hjema Skrevet 8. februar 2009 #301 Skrevet 8. februar 2009 (endret) 06:00: 1 glass skummet melk 07:00: 2 brødskiver (1 med leverpostei og rødbeter+1 med skinke, salat, agurk, paprika) 09:00: 1 banan og mye vann 10:00: Trening (skirenn 7,5km+oppvarming(30 minutter)/nedgåing) 12:00: 1 appelsin og mye vann+en halv brødskive 14:00: middag (skinke, 1 liten potet, litt brokkoli, gulerøtter og surkål) 15:30: løpetur 40 minutter rolig 17:00: et pittelite stykke bløtkake og en klomp med dream-is (jordbær)+ mye te. Litt mango og kiwi-biter har også drukket litt pepsi-max (ca. o,5l)... blir vel litt mer til kvelds også kan jeg tenke meg;) Endret 8. februar 2009 av hjema
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. februar 2009 #302 Skrevet 8. februar 2009 Frokost: havregrøt (lagd m skummet melk), m hakkede mandler, rosiner og kanel 1 glass skummet kulturmelk 1 appelsin kaffe Ellers har jeg småspist: 1 appelsin 3 epler 1 paprika 1 gomorgen lett vaniljeyoghurt 2 knekkebrød m smøreost 1 laksefilet 1 kopp kakao 1/2 brødskive m peanøttsmør Og et ukjent antall kopper te m skummet melk
venus_ Skrevet 8. februar 2009 #303 Skrevet 8. februar 2009 Frokost: 2 skiver proteinbrød med reke- og avokadosalat. 1 glass melk Lunsj: Et skjell med tacorester. Middag: Okse ytrefilet med kokte grønne linser med gulrot, rødløkskompott og rødvinsjysaus. Vann Kvelds: Blir nok noen ryvita med avokado og røkt kalkunskinke. Ellers: Mandler, 1 glass cola, 1 glass iskaffe lett, noen knekker stratos
Pikaeon Skrevet 9. februar 2009 #304 Skrevet 9. februar 2009 hmm.. nattmat: wok frokost: hjemmelagt sjokoladekake :O *slåpåhåndatilsegselv*
Gjest CookieMonster Skrevet 9. februar 2009 #305 Skrevet 9. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkun + vann Lunch: 1 grov brødskive med kalkun + 1 sans cottage cheese jordbær + vann Middag: tjukk tomatsaus med krydder + løk, blomkål, brokkoli og gulrot.+ pepsi max Kvelds etter trening: fruktsalat av fersk ananas, sånn oransj melon(vet ikke hva den heter :gjeiper), klementin og 1 yoplait dobbel 0% bringebær. + masse vann
maja25 Skrevet 9. februar 2009 #306 Skrevet 9. februar 2009 Kl. 7.30 – Kakao Kl. 8.00 – Yoghurt m/ en fullkornskjeks + fullkornskjeks m/ nugatti (vann) Kl. 10.30 – Brødskive – ½ ridderost og paprika + ½ prim (vann) Kl. 11.45 – Brødskive – ½ leverpostei og suragurk + ½ servelat og agurk (vann) Kl. 14/15 – Eple , 4 knaskegulrøtter og noen nøtter/rosiner (vann) Kl. 17 - Fullkornspasta, 2 små karbonader + grønnsaker (vann) dette hittil idag - hva syns dere?
Agurk Skrevet 9. februar 2009 #307 Skrevet 9. februar 2009 Frokost: 2 fiberrik med tomat og majones. 1 kokt egg. Te med honning (ble sen frokost i dag, ca 10.30) Lunch/mellom: atkinsbar Mellom: 1 eple, en kopp med buljong Middag: Ovnsbakt laks med purre, cherrytomater, gul paprika og dill. Bulgur og rømme ved siden av. Dessert: 70 % sjokolade Kvelds tipper jeg blir 2 fiberrik med egg og kaviar.
Safira Skrevet 9. februar 2009 #308 Skrevet 9. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med gulost + vann og kaffe Lunsj: Et rugsprø med lettere brunost en gulrot + vann Middag: To hjemmelagde karbonader og salat + vann Kvelds: Tar sikkert en yoghurt med litt frukt.
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. februar 2009 #309 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Frokost: Ingenting. Har ikke lyst paa frokost for tiden. Mellom 1 : 2 skiver glutenfritt broed med salat, tomat og kylling. 2 skiver glutenfritt broed med kyllingleverpostei og agurk. Svart te med soyamelk og 1/2 ts sukker. Lunsj: 3 skiver glutenfritt broed med kyllingleverpostei. 1 soyayoghurt. Mellom 2: Havregryn med soyamelk og en banan. Svart te med soyamelk. Mellom 3: 1 eple Middag: Quorn kyllingbiter, brokkoli og diverse groennsaker i tomatsaus. Og saa blir det garantert noe kveldsmat og. Spiser som en elefant jeg! Endret 9. februar 2009 av Mea Culpa
venus_ Skrevet 9. februar 2009 #310 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Frokost: 2 skiver grovbrød med lett-leverpostei, sylteagurk og majones. En liten bit proteinpannekake. 1 glass melk. En kopp rett i koppen-sjokolade med litt kaffe i. Lunsj: Resten av proteinpannekaken med røkt kalkunskinke og ost. 2 skiver grovbrød med syltetøy og ost. Vann. Mellom: Et bixit og en cortado. Mellom 2: En liten neve mandler, to knekker 70%-sjokolade, et lite glass cola. Var så sulten og orka ikke begynne med middagen med en gang jeg kom hjem fra skolen, så sånn går det da! Middag: Svin med kokte grønne linser med gulrot, rødløkskompott og rødvinsjysaus. Vann Kvelds: Blir nok 2 ryvita med avokado og røkt kalkunskinke. + en troika, et glass lett iskaffe. Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
hjema Skrevet 9. februar 2009 #311 Skrevet 9. februar 2009 Frokost: 1 rugbrødskive med skinke, salat, agurk, paprika+ 1 glass melk + en kopp te+ 1 skje tran Mellom: 1 kiwi Lunsj: 4 grove knekkebrød (ca. 30 kcal per stykk) med skinke, gomme, skinke og mager ost*2+paprika og agurk + masse vann Mellom: 1 tomat Middag:: 1 bit (90g) ovnsgrillet torsk+issalat+gulerot+1 potet+soyasaus Trening: 1 time med skøyting på ski Kvelds:: 2 hjemmelagede rundstykker, 1 med skinke, salat, agurk, paprika og 1 med leverpostei og rødbeter+ ca 3dl skummet kulturmelk+ te Har også drukket endel vann gjennom dagen og mye te...noen pastiller ... og kanskje blir det litt sjokolade senere i kveld...
Marilyn0103 Skrevet 9. februar 2009 #312 Skrevet 9. februar 2009 Frokost: - 1 1/2 skive med makrell i tomat - 1 kopp kaffe Lunsj: - 1 glass skummet melk Middag: - Rett i koppen grønnsaksssuppe - 6 daimtwist. Kvelds: - 1 kopp te
Gjest CookieMonster Skrevet 10. februar 2009 #313 Skrevet 10. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkun og vann. "Lunch": 1 påskeegg(husker ikke hve de heter, men de har sånn hvit krem inn). Dårlig lunch? Ja, jeg vet. Middag: biff stroganoff fra fjordland - 1/2 av risen(altfor mye ris og lite kjøtt i den pakka, kjøpes ikke mer!). pepsi max Kvelds: fruktsalat med blåbær yoghurt. + vann Senere etter trening: 1 grov brødskive med ost tenker jeg, om ikke to :gjeiper: + vann
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. februar 2009 #314 Skrevet 10. februar 2009 Frokost: Firkorn m hakkede mandler, rosiner og skummet kulturmelk Kaffe Lunsj: 3 rugbrødskiver m peanøttsmør 1 eple te m skummet melk Middag: 1 mager kjøttpølse minimais, babygulrøtter, grønne bønner 1 sjokoladekjeks 1/2 kopp kakao Kvelds: sannsynligvis havregrøt m eplebiter evt knekkebrød m servelat isteden og sikkert en kopp kakao:)
Gjest Sandbekken Skrevet 10. februar 2009 #315 Skrevet 10. februar 2009 jeg har spist havregrøt til frokost noen drops og litt chips til "lunsj"
Lovehearts Skrevet 10. februar 2009 #316 Skrevet 10. februar 2009 Frokost : Muesli med youghurt Mellom måltid : Havregrøt med nøtter Lunch : 2 brødskiver med 1 egg og reker, litt smør. Middag : Lasagne og salat (skulle ha droppet dressingen og cremé freashe.. men det gir liksom prikken over i´en..haha) Dessert: Is med oboy! :D NAM! (må unne deg ejn liten treat hver dag..haha) + uendelig antall med koffein......... uffda (: men jeg er meget flink på og drikke vann for tida!! Og trener... JEG HAR LOV :D MMMMM!!! usunntt!! (OBS! Glemte ut den halve posen med potetgull jeg spiste før middag... ojsann....)
venus_ Skrevet 10. februar 2009 #317 Skrevet 10. februar 2009 Frokost: Havregrøt med cottage cheese, banan og litt eple i, og kanel på. 1 glass melk. Lunsj: yoplait med fedonmüsli. vann Lunsj 2: En brødskive med reker og majones, en med røkt kalkunskinke og agurk. Vann Middag: Får besøk så da skal jeg servere gratinerte nachos med rømme og guacamole Cola zero til. + cashew, 1 glass iskaffe lett, 1 cortado. Kvelds: Sikkert 2 ryvita og melk
hjema Skrevet 10. februar 2009 #318 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Frokost: 1 brødskive m/skinke, salat, agruk, paprika+ 1 brødskive m/magerost og rødbeter+en kopp te Trening:intervall på mølle (en halv banan) og styrke og rolig sykkel etterpå. Lunsj: skummet kulturmelk og Go dag frokostblanding og en halv banan oppi. Mellom: 1 appelsin+te Middag: Gryterett, litt ris, mye salat, bambusskudd og gulerøtter trening: 30 minutter klassisk langrenn Kveldsmat: 1 brødskive med gomme+1 brødskive med skinke og rødbeter+te Nå: 1 glass skummet kulturmelk/skummet melk og 1-2 Cafe cookie mens jeg ser på Frustrerte fruer :gjeiper: Endret 10. februar 2009 av hjema
Agurk Skrevet 10. februar 2009 #319 Skrevet 10. februar 2009 Frokost: Havregrøt med hakkede mandler, fruktose og kanel. Te med honning Mellom: Atkinsbar og 1 pære Lunch/middag: 1 kyllinglår med couscous-salat. Dessert: 1 rugkjeks med en kopp te Mellom: 1 sans yougurt med mandler Kvelds: 2 fiberrik med egg, majones og agurk Også et par glass rødvin til Frusterte fruer :gjeiper:
Gjest Mea Culpa Skrevet 10. februar 2009 #320 Skrevet 10. februar 2009 Skal vi se om jeg husker alt ... Frokost: 3 glutenfrie skiver, skinke, salat, agurk og tomat. 1 kopp svart te, soyamelk og litt sukker. Lunsj: 2 glutenfrie skiver, masse kyllingleverpostei(hadde ikke nok skiver ...). 1 svart te, soyamelk og sukker. Mellom 1: Banan. Svart te, soyamelk og sukker. Mellom 2: Banan. Middag: Stekt ris med groennsaker og soyasaus. 1 glass appelsinjuice. Mellom 3: Smothie av banan, soyamelk og 1 eple. Kvelds: 1 gulerot. Havrekligroet kokt paa soyamelk, toerkede tranebaer og div. frukt. Og masse vann innemellom all spisingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå