Ugla Skrevet 20. august 2008 #41 Skrevet 20. august 2008 Mit aller største mål (håp!) er å bli frisk! Det vil gjøre alt mye enklere!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 20. august 2008 #42 Skrevet 20. august 2008 mitt mål er å få 3-4 unger før jeg er 30 (21 snart 22 nå) venter det første barne kansje fått meg en jobb jeg trives i og kan klare og utføre. jobber ikke nå grunnet litt depr.. og så håper jeg at vi har giftet oss og kjøpt leilighet
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 21. august 2008 #43 Skrevet 21. august 2008 Mitt mål er å ikke gi opp.
Concertina Skrevet 21. august 2008 #44 Skrevet 21. august 2008 Mine mål for de neste 5 årene er: - å gjøre meg ferdig med mastergraden - få meg en interessant og spennende jobb - gjøre ferdig leiligheta slik at vi får bodd her noen år før vi evt må selge - være en god mamma til småtten i magen - ta vare på det jeg og min kjære har sammen - ha et heidundrande bryllup neste år! - reise litt mer enn vi har gjort så langt - få en til liten smått etterhvert - rett og slett ha et godt liv, både på jobb og hjemme med familien!
Fimlen Skrevet 21. august 2008 #45 Skrevet 21. august 2008 - Verte ferdig utdanna lærar, samt få meg ein jobb - Verte sambuar med kjærasten min, og gifte meg med han - Skaffe meg ein katt eller to - Kjøpe meg ein fin bil - Kjøpe/leige ein flott leilighet eller eit kosleg hus
Jane F. Skrevet 21. august 2008 #46 Skrevet 21. august 2008 (endret) Mine mål de 5 neste årene er: -Ta opp de fagene jeg mangler for å komme inn Farmasistudiet -Kjøpe meg en ny bil -Bli ferdig med oppussinga av huset -Ta bachlergrad i Farmasi -Gifte meg? (innen 5 år håper jeg han har fridd ) - evt. bli gravid. (få alle barn før fyllt 30) så hvis vi skal ha så mange barn som samboer vil da må man jo nesten begynne snart vel dette ble vel litt mer drømmer enn mål, men bortsett fra barn og ekteskap er alle realistiske mål for de kommende 5 årene Endret 21. august 2008 av Jane F.
sodapop Skrevet 21. august 2008 #47 Skrevet 21. august 2008 Ny jobb. Nåværende jobb er ikke en jobb å bli gammel i.
Olive Skrevet 21. august 2008 #48 Skrevet 21. august 2008 (endret) - Ta en mastergrad innenfor det jeg studerer. - Få en jobb relevant i forhold til utdanning. - Gå ned 10 kilo. (Innen ett år) - Hygge meg masse. - Få flere gode venner. - Kanskje få barn? (Helt på slutten av de 5 årene.) Edit: Ta førerkort. Det begynner å bli flaut å ikke ha det. Endret 21. august 2008 av Snorkefrøken
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #49 Skrevet 21. september 2008 Innen fem år vil jeg; - fullføre sjukepleierutdanninga mi og ta med meg gode karakterer og et klokere sinn - Ta et eller to år som utvekslingsstudent i Midtøsten og USA under utdanninga - Videreutdanne meg som jordmor og jobbe innen gynekologi - FLytte utenlands og skaffe meg et lite hus for meg selv - Komme ut - Få et barn?
BrunetteBarbie Skrevet 21. september 2008 #50 Skrevet 21. september 2008 Bli mamma innen fem år. Gifte meg vil jeg gjøre og... Hatt mer fri, slappet mer av. Få en katt til. Få en bamse-hund (amerikans akita?) :gjeiper: Kjøpe en ny bil. Så masse annet og.
Gjest *Mim* Skrevet 21. september 2008 #51 Skrevet 21. september 2008 Mine mål er: * få en stabil økonomi * trene mer * fullføre mastergrad * utgi to bøker
Chianty Skrevet 21. september 2008 #52 Skrevet 21. september 2008 - Ta lappen - Bli rik - kjøpe hus - finne mannen i mitt liv - kjøpe hest - gå ned 5 kg Ikke så langt unna denne. -Bli rik Gå OPP 10 kilo. hus,barn,mann & hus har jeg. Så målet mitt nå er kanskje å bli flinkere å tilfredstille mannen og jobbe mere!! Tja, en hest hadde ikke vært dumt det heller, eller kanskje en hund?
estrella Skrevet 25. september 2008 #53 Skrevet 25. september 2008 -2008/2009 Til høsten skal jeg gjøre meg ferdig med 3 klasse på videregående, prøve å holde karakterene oppe slik at jeg kommer inn videre -Sommeren 2009: Dra på tur med ei fra USA rundt i Skandinavia -2009/2010: Flytte til Oslo-området; starte på høgskole(lærerutdanningen). Holder på med dette i 4 år.. Forhåpentligvis skal jeg klare å ta lappen innen de fem neste årene, men det er meg det er snakk om, så meget mulig at det ikke skjer(jeg tør ikke kjøre ). Jeg har allerede messa til mine planer. Det ble visst ikke noe påbygg på meg, men folkehøgskole. Så planene ble forandra og ser slik ut: 2008/2009: Reiseliv på folkehøgskoe. Bor et stykke utenfor Oslo(så er litt nærme Oslo ) Sommeren 2009: Dra til Finland med hun fra USA.. 2009/2010:Gjøre ferdig videregående. 2010/2011:Starte på lærerutdanningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå