Gjest Stjernedryss Skrevet 13. august 2008 #22 Skrevet 13. august 2008 - Tjene nærmere 1 mill i årslønn - Få kjæreste og et barn - Flytte til en større leilighet litt utenfor byen
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 - Få meg ny, bedre betalt jobb som gir meg god arbeidserfaring(Holder jeg på med nå) - Spare - Få meg jobb i hjembyen min - Kjøpe hus i hjembyen - Reise - Muligens begynne å tenke på å få vårt første barn
missLynch Skrevet 13. august 2008 #24 Skrevet 13. august 2008 Vanskelig å svare på, i grunnen! Men det må bli... - Reise rundt i New Zealand eller USA igjen; helst i minst 2 måneder- og greie å spare til dette.... - Begynne med klatring. - Skifte jobb slik at jeg tjener bedre. - Finne en hårsveis jeg trives med. Lettere sagt enn gjort. - Få til mange fine fjellturer- iallefall 2-3 pr. år. - Få barn! -Kjøpe en større leilighet/hus. - Bygge opp en lekker basis- garderobe med få, dyre plagg (også et tilfelle av "lettere sagt enn gjort" )
Gjest Helen Parr Skrevet 13. august 2008 #25 Skrevet 13. august 2008 Dette er egentlig litt vanskelig å svare på, siden jeg har en jobb jeg trives med, har fått de ungene jeg har lyst på, har det fint med mannen min, har drømmehuset, og ikke ønsker meg en annen utdannelse. Det konkrete målet må være å følge opp ungene skikkelig og at vi ikke skal ha det for travelt i hverdagen.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #26 Skrevet 13. august 2008 - fullføre doktorgraden (ett år igjen - er så LEIIIIIIIIHH!!!) - få en relevant og interessant jobb med årslønn på 500 000 + - reise - bli kvitt den sosiale angsten min - få meg flere venner.. - gjerne finne mitt livs store kjærlighet også - få svart belte i karate - få tapetsert den lille avkroken i gangen hvor tapeten nå har hengt i filler i et halvt år
Muffin! Skrevet 13. august 2008 #27 Skrevet 13. august 2008 -Fullføre studiene og få en bra jobb. -Kjøpe hus og flytte til hjembyen min sammen med min kjære. -Gifte oss og lage en liten familie.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #28 Skrevet 13. august 2008 Bare finne en som også kan bli glad i meg............
Gjest 5-års gjest Skrevet 13. august 2008 #29 Skrevet 13. august 2008 Mål for de neste 5 årene? Tja...i og med at jeg nærmer meg 40 år bør jeg finne en mann (helst la han finne meg) og skaffe noen barn (familie er et mål). Er kresen av meg så finner ikke menn veldig ofte. I min alder er de enten gift, eller de er for unge/for gamle. Sjelden man finner the perfect man som attpåtil liker deg tilbake og er single. Ellers er målet å gjøre det bra i jobben og følge en progresjonskurve jobbmessig og lønnsmessig. Det er også viktig å bevare de sosiale relasjonene man setter pris på. Og å være åpen og klar for nye og spennende/bra relasjoner, samme hvor gammel man blir. Det er viktig å bevare interessen for å snakke med andre uansett hva slags situasjon man er i. Uansett jobb og familie er det et viktig mål å bevare jeg'et og min egen private fritid og lufterom med bare plass til meg selv. Uten det får jeg ikke puste.
Transe Skrevet 15. august 2008 #30 Skrevet 15. august 2008 Har som mål å bli heltidstranse. Åkunne gå på jobb også i jenteklær er ett mål for meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #31 Skrevet 15. august 2008 Mine håp for de neste 5 år: - bære fram barnet jeg er gravid med nå - få ett barn til - pusse opp huset vi nettopp har kjøpt (spørst om ikke det tar litt mer enn 5 år da.. særlig med barn) - etablerer meg i ny jobb/karriære (er akkurat i ferd med å skifte) - etablerer oss sosialt på nytt hjemsted - venne meg til å bo på bygda igjen etter 10 år i byen - trene mye og holde vekt og form ved like - nyte nærheten til fjellet med mange turer, sommer som vinter - fortsette å reise selv med barn (tenker f.eks på å ta med en 5-6 mnd baby til USA neste høst.. overkommelig plan, tro??)
Gjest Lille Bie Skrevet 15. august 2008 #32 Skrevet 15. august 2008 Vel.. mine mål er: -Flytte til nabobyen og studere økonomi (enten 1årig eller bachelor, er ikke sikker enda) -flytte hjem igjen -Reise rundt i Usa over en lengre periode og besøke venner der. -starte min egen skobutikk! -Gifte meg med min kjære. -Ha fått vårt første barn. -kjøpt oss hus eller leilighet. Kose meg med livet mitt! :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #33 Skrevet 15. august 2008 Bli kvitt resten av gjelda på leiligheten min (500 000). Kjøpe ny leilighet som jeg skal leie ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #34 Skrevet 16. august 2008 Ta en dag av gangen og ikke planlegge noe. Har planlagt en del i livet og fått realisert det også, ble ikke mer lykkelig av det.. så lenge jeg trives så er det bra.
Gjest Cynthia Skrevet 16. august 2008 #35 Skrevet 16. august 2008 (endret) - Fullføre to journalistiske utdanninger med toppkarakterer, (har allerede begynt på en, så jeg satser på å bli ferdig innen tre år). - Jobbe en god del frilans for å bygge en enda bedre CV. - Få enda flere kontakter, både i form av andre journalister, redaktører og case. - Holde sammen med kjæresten. - Fullføre ett studieår i utlandet, og begynne på studier innen kultur og ledelse. Endret 16. august 2008 av Cynthia
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #36 Skrevet 16. august 2008 - Bli ferdig med utdannelsen min med gode resultater og komme godt i gang med karrieren min - Få kommet mye lengre med yoga og meditasjonspraksissen min og ha flere laaange opphold på retreater/klostre - Få teste ut grundig teoriene mine om hvordan meditasjon kan justeres for å trene opp kognitive ferdigheter og hukommelse mer enn det gjør hvis man gjør det på konvensjonelt hvis - Ha masse sex med deilige elskerinner og så finne meg en kjæreste - Skrive en god del interesante artikler - Få gjort ett eller annet med kampsport - Få iverksatt et prosjekt jeg har for å hjelpe andre mennesker - Få gjort et eller annet med dans - Få kontakt med forskere som tenner på noen av ideene mine til forskningsprosjekter - Bli bedre til å fungere i forhold og til å ha krangler uten at det skaper store problemer - Få dratt på noen bra resier - Få skikkelig orden på praktiske ting i livet mitt - Slutte å røyke - Spise bedre
NellaFantasia Skrevet 18. august 2008 #37 Skrevet 18. august 2008 - Komme inn på medisinstudiet - Kjøpe hus med min samboer - Bli mor - Begynne med yoga - Løpe et maraton, helst flere;-)
Suzy Skrevet 18. august 2008 #38 Skrevet 18. august 2008 (endret) Få barnet gjennom videregående og helst få råd til å sende henne ut som utvekslingsstudent ett år også Etablere meg med kjæresten min Få ferdig kjelleren helt - den er under oppussing Ha stabilisert økonomien slik at jeg kan få råd til¨å reise litt Mindre viktig: Gå ned seks - sju kilo til Endret 18. august 2008 av Suzy
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #39 Skrevet 18. august 2008 Innen ett år: -gå ned 30 kilo (20 kilo fra nå til nyttår, de siste 10 fra nyttår til neste sommer) -Kjøpe ny garderobe -slutte å røyke -spare penger Innen to år: -kjøpe ny bil -kjøpe leilighet -skaffe meg mer allmennkunnskap (føler meg av og til sååååå dum) -ha fått såpass bra erfaring i min nye jobb at jeg kan videreutdanne meg og få bedre lønn -holde vekten Innen fem år: -finne livsledsager -ta standpunkt om jeg skal ha barn eller ikke, noe som også kommer an på livsledsagers ønsker -videreutdanne meg -ha betalt ned lån på ny bil -reise mer innen Skandinavia/Norden/Europa (har vært mye og reist rundt i verden ellers, men hva hjelper det å sett resten av verden når man har sett fint lite av det man kommer fra?) -holde vekten
Gjest 1/2 års gjest Skrevet 20. august 2008 #40 Skrevet 20. august 2008 Ta vare på kjærligheten Pris-sette hverdagen mere Utvikle mine healing-evner Oppfølging av mine to barn Skrive barnebøker Flørte mere med den pene naboen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå