Gjest Gjest_just_me_* Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei! Hvilke mål og ønsker har dere for de neste 5 årene? Har dere konkrete planer?
TinaM Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 - Jobbe som bare juling på skolen, for å få et godt karaktersnitt mitt siste skole år (vgs). - Være russ, samtidig som jeg skal ha tid til skole/jobb og annet - Jobbe mye, tjene penger. - Neste sommer--> Reise til Afrika og bo på barnehjem i 2 mnd. Veldedighetsarbeid. - høsten 2009--> begynne på mitt "friår", hvor jeg skal jobbe og forbedre noen fag, evt ta noen nye. - Høsten 2010--> Forhåpentligvis reise utenlands for å studere- veterinær. Håper på budapest:-) og der kommer jeg til å være i minst 5 år..
*Butterfly* Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Om noen dager starter jeg på siviløkonomstudiet som varer i 5 år, så målet er vel å fullføre dette studiet med gode karakterer
estrella Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 -2008/2009 Til høsten skal jeg gjøre meg ferdig med 3 klasse på videregående, prøve å holde karakterene oppe slik at jeg kommer inn videre -Sommeren 2009: Dra på tur med ei fra USA rundt i Skandinavia -2009/2010: Flytte til Oslo-området; starte på høgskole(lærerutdanningen). Holder på med dette i 4 år.. Forhåpentligvis skal jeg klare å ta lappen innen de fem neste årene, men det er meg det er snakk om, så meget mulig at det ikke skjer(jeg tør ikke kjøre ).
Gjest Gjest igjen Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Hmm har ikke satt meg så mange konkrete mål, men har da noen: 1. Bli ferdig med totalrenovering av huset helst innen under et år fra nå. 2. Ta lappen - skal flytte til et sted "der ingen trudde nokon kunne bu" og trenger bil. (men har som estrella kjøreskrekk ) 3. Reise på en lengre utenlandstur sammen med sambo, helst minimum av fem ukers varighet. Noen mer håp/tanker enn mål: Gifte meg (trekkes mellom øde sydhavsøy bryllup eller stor familefeiring) Få ett barn (skal eller skal ikke ha barn,...på tide å bestemme seg da jeg begynner å dra på åra) Ny jobb/videreutdanne meg (trives i nåværende men lite utfordringer)
Skade Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Mine mål er vel ca dette: 1 Finne meg en jobb igjen, gjerne fast 2 Få barn, ihvertfall ett før det har gått 5 år 3 Gjennomføre nettstudiet i Geografi; starter på mandag 4 Pusse opp hus 5 Finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor :gjeiper: 6 Dra til Murcia for å hilse på bestefaren til samboeren; i nærmeste framtid, håper jeg Sikkert mer også, men det er det jeg kommer på i farten
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Flytte til en annen del av landet, kjøpe bolig - helst sammen med han jeg bor sammen med nå. Bruke mer tid med venner og noe familie enn jeg har gjort de siste årene. Etablere meg enda bedre jobbmessig. Komme til en endelig avgjørelse barn-ikke barn, og enten få eller altså ikke og være fornøyd med valget. Er mer usikker på dette området enn de fleste på min alder tror jeg.
Fat Sally Lee Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Innen ett år: - Fullføre det kommende studieåret med gode karakterer - Bli ferdig med interiøret i leiligheten vår - Skaffe meg en jobb som er relevant for studiene - Ha masse moro og kos med venner og familie Innen tre år: - Fullføre studiene med strålende karakterer - Få meg en interessant jobb - Gifte meg med mannen jeg elsker - Se mer av verden - Ha masse moro og kos med venner og familie Innen fem år: - Bli gravid - Selge denne leiligheten og kjøpe ny leilighet eller hus - Ha masse moro og kos med venner og familie
Vera Vinge Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Mine konkrete planer foreløpig er hvertfall å få min første jobb innen det jeg studerer. Jeg vil også få mitt første barn. Så får man se hva livet bringer. (Eventuelt hva jeg bringer livet.)
Anglofil Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 * Gjøre meg ferdig med lærerutdanningen og bli lærer. * Studere britisk litteratur. Vil veldig til Storbritannia, men fordi min livssituasjon plutselig har forandret seg (fått meg kjæreste), så kan det hende at jeg tar det i Norge i stedet for. * Ta lappen. * Kanskje gifte meg? Ikke at det er noe stress enda, hehe. * Starte i lærerjobben. * Bli samboer. * Få eget sted for seg selv (leilighet/hus). Mvh Yvonne
Gjest Sativa Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 - Få et barn til - Flytte til huset vi skal overta - Avgjøre om jeg skal videreutdanne meg og evt starte opp med det - Kjøpe en svart labradorhunn som skal hete Vega
Gina T Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 - Ta lappen - Bli rik - kjøpe hus - finne mannen i mitt liv - kjøpe hest - gå ned 5 kg
Gjest Caya Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 - Fullføre en mastergrad innenfor studieretningen min (tre år igjen) - Få meg en jobb etter endt utdanning - Spare opp litt penger - Bli mer miljøvennlig - Få gifta meg med samboeren min - Begynne å tenke på å få barn
The Kitten Skrevet 12. august 2008 #14 Skrevet 12. august 2008 Fullføre utdanningen min med toppkarakterer. Jeg begynte i år, så det blir spennende å se hvordan det går.
flYflax Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 - Bli ferdig med skolen. - Finne ut hva jeg ønsker å studere senere. - Gå ned 25 kg. - Etablere meg innen hobbyen min. - Jobbe mye og betale ned all gjelden.
Gjest Infralove Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 Blir ferdig med utdanninga. Få jobb innan det eg er utdanna for. Kjøpe hus og ny bil.
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Jobbe for at jeg kan si at "nå er jeg lykkelig". Jeg har ikke uoppnålige kriterier for dette, og mange av dem er innfridd, men det skorter ennå litt. Gleder meg veldig til jeg kan si det for det har jeg aldri kunnet/følt før....
Gjest StoreSky Skrevet 13. august 2008 #18 Skrevet 13. august 2008 - ta lappen! - gifte meg og få barn med mitt livs kjærlighet. - finne bra sted å bo med overnevnte. Ellers håper jeg at jobb ikke sluker all tid, men at jeg får reise og oppleve verden, være med venner, etc. Såkalt " ha et BRA liv".
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 - Fullføre 3.år på vgs med bra karakterer - Komme inn på flygelederskolen i Malmø, og fullføre utdanningen - Få meg jobb som flygeleder på Sola - Få meg en leilighet sammen med kjæresten min - Begynne å planlegge barn
mia83 Skrevet 13. august 2008 #20 Skrevet 13. august 2008 - Pusse opp huset - Bygge garasje - Kjøpe ny bil til meg selv - Reise mer, bl.a Paris i desember 2008, USA mars 2009 og Hellas sensommeren 2009 - HVIS vi skal få et barn til, så blir det innen 5 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå