Fimlen Skrevet 17. august 2008 #21 Skrevet 17. august 2008 For å si det slik...For noen år siden ramlet jeg inn på La Lina i den tro at 70/75B var min størrelse. Mine pupper var jo ikke mer enn en håndfull. Resultat? 65DD. Nå, har jeg lagt litt på meg, så jeg er en 70DD/E. Fremdeles har jeg ikke digre pupper, men de syns jo litt da. Edit: Dessuten er det slik at de fleste bruker for stor omkrets og for liten cup. Då er det kanskje håp for meg òg då Har sjølv denne handfullen, men det er ikkje meir enn det heller for å seie det sånn. Hehe. Jaja, eg får håpe på det beste. Er i alle fall betre å finne den rette størrelsen, framfor å bruke mange penger på bhar som eigentleg ikkje passer.
Saeria Skrevet 17. august 2008 #22 Skrevet 17. august 2008 Sant, det Fimlen. En får mye mer ut av en BH som passer.
Fimlen Skrevet 19. august 2008 #23 Skrevet 19. august 2008 Vel, no har eg endeleg gjort det! I alle år har eg vore den standard 75B'en, men det viste seg at eg eigenteg skulle ha 70D. Yeah! Hehe
Humleblomst Skrevet 19. august 2008 #24 Skrevet 19. august 2008 Vel, no har eg endeleg gjort det! I alle år har eg vore den standard 75B'en, men det viste seg at eg eigenteg skulle ha 70D. Yeah! Hehe Gratulerer med ny viten og en bedre BH. Jeg er selv en 75D, og har flere ganger spurt etter størrelsen og blitt møtt med en "kan du ikke bare bruke en 80C da?". De prøver å få deg inn i standardstørrelsene for å slippe å ta inn flere størrelser. Men ikke la dem lure deg, det er ikke bra for ryggen! Og det er vel ikke vår feil at vi har penere pupper enn butikkdamene? :gjeiper:
Saeria Skrevet 19. august 2008 #25 Skrevet 19. august 2008 En kan bruke en 80D om den blir sydd inn, men det er det ofte bare spesialbutikker som tilbyr. Selv har jeg tydd til det, når jeg ikke har funnet riktig omkrets. Da har jeg gått opp til 75 og ned til C/DD, alt etter merke og modell. Men det er skummelt hvor mange som har forsøkt å få meg inn i en 75B. Ei jente presterte til og med å krangle på det. Jeg kunne ikke være en E, for det var jo KJEMPESTORT! Jeg passet nok en B, ja. Dumme meg forsøkte å forklare henne at det er stor forskjell på en 70DD og en 80DD, men da så det ut som om hjernen hennes kortslutta. *system overload...bliiip...bliiip*
Fimlen Skrevet 19. august 2008 #26 Skrevet 19. august 2008 Hehe. Vel for første gong har eg noko som eg føler passer 100%. I nødstilfeller kunne eg visst bruke 75C òg, då det er vanskeleg å finne min størrelse i vanlege butikkar. Eg var innom alle desse kjedene etterpå, for å sjå korleis størrelsane er i forhold til Change. Ikkje ein einaste butikk hadde 70D (utenom granny bh'ar)
Saeria Skrevet 19. august 2008 #27 Skrevet 19. august 2008 Jeg vet. har man mer enn C cup, MÅ man visst ha minst 75 i omkrets. Noe annet er fysisk umulig må vite.
temar Skrevet 20. august 2008 #28 Skrevet 20. august 2008 Er det noen som vet om en sånn spesialbutikk i lillehammer området? Skulle gjerne hatt litt hjelp jeg også
Saeria Skrevet 20. august 2008 #29 Skrevet 20. august 2008 Kanskje noen på velværeforumet kan hjelpe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå