Gå til innhold

gutter! å strippeklubber...

Fremhevede innlegg

Gjest Tigress
Skrevet
Er redd gutter som stadig går på strippeklubber ikke har så vanskelig for å stikke innom et av byens horehus heller...

Som en tidligere skrev her, noe om at han ville dumpet dama hvis han hun nektet ham å gå på strippeklubb - fy ******** så egoistisk sagt!! Håper ikke du sier det samme om du er skikkelig glad i "den" jenta en dag. Enkelte jenter sliter virkelig med det, de sier jo ikke noe imot dette for å være onde! Teite gutter!!!!

Det første der har du vel neppe noko grunnlag for å seie, eller?

Og til han som ville dumpa dama - good for you, like greit å kvitte seg med hemsko først som sist, kven faen vil leve livet med betongsko? Dei som slit bør kan hende vere litt meir aleine før dei prøver å leve saman med eit anna menneske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også det vil være lettere for en type å kjøpe sex, når han først syns det er greit å gå på strippe klubb. Jentene gjør det samme på begge stedene, de selger kroppen sin. Gutta kjøper enten sex, eller de betaler for å se på en jente som kler av seg. Hvor er da moralen? Er det så greit å gå å se andre jenter kle av seg? Og hvorfor skal man normalisere dette, når det faktisk ikke er så greit. Det er faktisk ikke normalt å gå på slike klubber.

Om du over her syns dette er greit, så er det greit å opplyse dette på et tidlig stadium i forholdet. Jeg og mannen min snakket om dette tidlig, så vi vet hvor våre grenser går.

Broren min var på stripping da kona hans var gravid. Han tok opptak av stripperen og viste oss dette. Vel, jeg ga ham pepper, for noe mer respektløst kan man lete lenge etter. Plutselig forstod jeg hvorfor kona hans flørter vilt på byen, uten at hun drar med noen hjem. Hennes hevn tenker jeg. Og jeg forstår henne. Hadde gjort det samme, og mer til. Om typen min gnikker seg på andre damer, så skulle jeg faen meg også ha gnikket meg på andre typer.

Skrevet

En normal mann som har et sunt sexliv blir ikke kåt av å være på strippeklubb.

Det kan vel til nød sammenlignes med smugrøyking når man er 13, om man skal lage en måte å måle spenningen i det på....

Jeg er over 30, og har vært på strippeklubb. Det var så lite moro at jeg drakk opp ølen min og gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...