Gjest kolorialium Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 til dere gutter der ute... vet jo at de fleste gutter drar på eller har vert på strippeklubber selvom de har dame.. men det jeg lurer på.. når dere drar en gutte-gjeng.. blir dere ordentlig kåte ?? eller er d bare for gøy?? blir det.. tja.. litt strammere i buksa kan man si? med andre ord.. får dere stå-pikk? hm.. lurer bare jeg.. !
Bergensgutt Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg ble dratt med på strippeklubb en plass i øst-europa for mange år siden. Jeg var ikke i forhold den gang, uten at det hadde forandret på opplevelsen. Jeg kan utmerket godt nyte synet av en naken kvinnekropp, men i den settingen det her er snakk om ble det bare helt teit for min del. Gikk ned i et mørkt lokale under jorden midt på høylys dag. Kun halvgamle, halvfeite mannfolk med tynt hår som satt og røykte og drakk. På scenen sto noen stakkars jenter og gjorde jobben sin. Jeg vet ikke hvem jeg syns mest synd på. De på scenen eller mannfolkene rundt. For meg ble det ihvertfall helt absurd. Jeg gikk derfra etter noen minutter. Så mitt svar til TS er at jeg fant det ikke noe opphissende i det hele tatt. Tvert imot ville jeg derifra, og det fikk meg til å reflektere over hva slags menneske jeg ønsker å være. Endret 10. august 2008 av Bergensgutt
Gjest 414D6D Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg støtter Bergensgutt. Strippeklubber er nesten som å se på en fotball kamp. Fett nok, men det er en helt fucked up atmosfære som er lite opphissende.
Gjest Haavard34 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Det man opplever/ser på en strippeklubb har omtrent ingenting med seksualitet å gjøre. Det er bare ei "greie" som flere menn sammen på bytur i blant gjør. Nå må dere jenter slutte å bekymre dere for strippebar-besøk! Dere er jo fullstendig paranoide jo!
Rødtoppen86 Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 For min del gjør det ikke noe at menn går på strippeklubb og ser på, men jeg tolererer ikke at kjæresten får en lapdance eller noe slikt. Der setter jeg grensen.
K.A. Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg er selv veldig visuell, men stripping har aldri interessert meg. Har aldri vært på stripping selv, det nærmeste jeg har kommet er hva jeg har sett på TV. Har ikke noe imot det, men skjønner ikke helt greia.
waco Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 En gutt jeg vet om tok med dama si på en stripperklubb på skippergata som heter blaze-gogo tror jeg det var. Vet dere hva dama fant på? Uten at gutten visste det, så hadde hun låst seg inn sammen med innehaveren og en kar til og hatt sex med dem, mens gutten hennes uvitende satt på andre siden av veggen. På den ene siden suger hun penisen til fremmede innehaveren og har penisen til dørvakten i seg, og typen sitter og tror det er ham som koser seg! At det var han som lurte med dama på strippeklubb fordi han skulle kåte seg selv og henne opp, så er det det hun som tok siste stikk! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, en mann kan aldri konkurrerer med en kvinne når det gjelder å strekke hvor langt man kan dra uskikkeligheten.
Gjest Haavard34 Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 men jeg tolererer ikke at kjæresten får en lapdance eller noe slikt. Der setter jeg grensen. Jøss...hvorfor?? På slike steder er det er det sjelden èn i en gjeng som bestiller/betaler en lapdance til seg selv. Det er som regel kompisene samlet som bestiller for en av de, uten at vedkommende vet om det før strippedama er i full gang foran han. Strippeklubb-besøk er og blir helt uskyldig og ufarlig, når skal dere skjønne det, jenter??
waco Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 selvsagt er det uskyldig for gutter. men om en dame går på strippeklubb er det fordi hun vil gjerne gjøre noe "ugagn".
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Strippeklubb-besøk er og blir helt uskyldig og ufarlig, når skal dere skjønne det, jenter?? Dersom du ikke kjennner alle menn som noen gang har vært på en strippeklubb, bør du virkelig begynne å snakke for deg selv. Når skal du skjønne det, Håvard ?
Gjest Haavard34 Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Dersom du ikke kjennner alle menn som noen gang har vært på en strippeklubb, bør du virkelig begynne å snakke for deg selv. Når skal du skjønne det, Håvard ? Mener du at de 3-4 gangene jeg sammen med en gjeng menn har vært på strippeklubb enten i Norge eller utlandet, og der opplegget/hendelsene har vært så og si identisk like, ikke på noen måte er representativt for hvordan ting foregår i en strippebar?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Om typen vil gå på stripping så kan han det. Han vet da at jeg kommer til å strippe for andre gutter. Da har han strukket min grense, og jeg har gått over streken for hans grenser.
Gjest Haavard34 Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Om typen vil gå på stripping så kan han det. Han vet da at jeg kommer til å strippe for andre gutter. Da har han strukket min grense, og jeg har gått over streken for hans grenser. Hallo...? ...skal du begynne å strippe som hevn? Skulle du hevne noe, så måtte det jo være å kjøpe billett til et Chippendales-show?
Gjest Tigress Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 selvsagt er det uskyldig for gutter. men om en dame går på strippeklubb er det fordi hun vil gjerne gjøre noe "ugagn". Eg trur du kunne ha godt av å generalisere verda di litt mindre.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Om typen vil gå på stripping så kan han det. Han vet da at jeg kommer til å strippe for andre gutter. Da har han strukket min grense, og jeg har gått over streken for hans grenser. Snakk om å ha typen i bånd Strippeklubb er noe ENKELTE gutter bare gjør av og til,det betyr ikke at man er utro for det, selv om enkelte her inne ser på det som utroskap. Stripping er nå ganske så uskyldig, hadde dama satt sånne regler hadde hun ikke vært min dame lengere.
Gjest kuba Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Snakk om å ha typen i bånd Strippeklubb er noe ENKELTE gutter bare gjør av og til,det betyr ikke at man er utro for det, selv om enkelte her inne ser på det som utroskap. Stripping er nå ganske så uskyldig, hadde dama satt sånne regler hadde hun ikke vært min dame lengere. MEN som du sier,siden stripping er ganske så uskyldig,betyr vel det at det er ganske uskyldig om dama stripper for andre også... Hallo,det er jo heeelt uskyldig...dine egne ord ....
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Hole typen i bånd?? Om jeg holder typen i bånd ved å si at jeg gjør noe som han ser på som helt uskyldig? Den syns jeg var litt tam mister. Om han liker å se på andre nakne damer, kunne vel jeg også hatt glede av å vise meg naken for andre menn. Alternativet med at jeg skulle gått på stripping er veldig avtennende, så nei. Vil jo ikke gjøre noe som jeg ser på som totalt ekkelt, menn som stripper, uahæ.
K.A. Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 MEN som du sier,siden stripping er ganske så uskyldig,betyr vel det at det er ganske uskyldig om dama stripper for andre også... Hallo,det er jo heeelt uskyldig...dine egne ord .... Det er forskjell på å gå på stripping og det å strippe selv. De kan ikke sammenlignes på denne måten. Skal du sammenligne noe med noe, må det bli på denne måten: Han går på stripping / hun går på stripping eventuelt Han stripper / hun stripper
K.A. Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Hole typen i bånd?? Om jeg holder typen i bånd ved å si at jeg gjør noe som han ser på som helt uskyldig? Den syns jeg var litt tam mister. Om han liker å se på andre nakne damer, kunne vel jeg også hatt glede av å vise meg naken for andre menn. Det ville altså ikke vært NOEN forskjell for deg om typen gikk for å SE på stripping, eller om han strippet for jenter? Du viser jo selv i det neste du skriver at du GJØR forskjell på nettopp dette: Alternativet med at jeg skulle gått på stripping er veldig avtennende, så nei. Vil jo ikke gjøre noe som jeg ser på som totalt ekkelt, menn som stripper, uahæ. Du synes at det å SE på stripping er totalt ekkelt, men IKKE det å strippe selv. Du ser altså på det som forskjellig. Og derfor kan du IKKE si at om han skulle gå på stripping vil det være det samme som at du stripper. Tross alt, når han går på stripping viser han seg jo ikke frem for andre, han bare går for underholdningen. Han underholder ikke selv. Dersom du skulle strippet blir det motsatt.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #20 Skrevet 12. august 2008 Om typen vil gå på stripping så kan han det. Han vet da at jeg kommer til å strippe for andre gutter. Da har han strukket min grense, og jeg har gått over streken for hans grenser. Unnskyld, men dette var en ganske idiotisk vinkling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå