Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #21 Skrevet 12. august 2008 Unnskyld, men dette var en ganske idiotisk vinkling. Jepp. Hadde du sagt at gått han på stripping, så kan jeg det å. Har han seg med andre, så kan jeg det å. Stripper han for andre,så kan jeg det å. Sånn som du sier det så har du han i bånd,er det rett?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #22 Skrevet 12. august 2008 Det ville altså ikke vært NOEN forskjell for deg om typen gikk for å SE på stripping, eller om han strippet for jenter? Du viser jo selv i det neste du skriver at du GJØR forskjell på nettopp dette: Du synes at det å SE på stripping er totalt ekkelt, men IKKE det å strippe selv. Du ser altså på det som forskjellig. Og derfor kan du IKKE si at om han skulle gå på stripping vil det være det samme som at du stripper. Tross alt, når han går på stripping viser han seg jo ikke frem for andre, han bare går for underholdningen. Han underholder ikke selv. Dersom du skulle strippet blir det motsatt. Helt uening med deg. Om han hadde strippet for jenter så ok, vil han det så gjør han det. Jeg likestiller dette med utroskap, altså å gå å se andre jenter kle av seg. Jeg syns menn som gjør dette er sjuskete og ekkle. Jentene er det vel bare synd på
babord Skrevet 12. august 2008 #23 Skrevet 12. august 2008 Jeg er samboer, og jeg synes ikke det ville vært ekkelt eller problematisk om kjæresten min skulle ønske å gå på strippeklubb. Jeg synes synd på jenter som er så usikre at de blir sjalu på en pornofilm eller en stripper. Har vært på strippeklubb selv jeg, med en gjeng fra jobben;) Jeg synes faktisk det er litt sexy om kjæresten min går på strippeklubb..jeg mener, han blir kåt av dem..men han går jo hjem å har sex med meg;) hehe!
Rødtoppen86 Skrevet 12. august 2008 #24 Skrevet 12. august 2008 For all del, så er det bare å gå på strippeklubb å se på, men det jeg mener er at jeg ikke liker at en naken dame skal sitte på fanget til min kjæreste å gni puppene oppi trynet hans. Kan ikke se hvordan det skal være ok på noe vis. Er vel litt for gammeldags for denne verden. Her skal jentene godta alt, ellers er de sjalu og kontrollerende.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #25 Skrevet 12. august 2008 For all del, så er det bare å gå på strippeklubb å se på, men det jeg mener er at jeg ikke liker at en naken dame skal sitte på fanget til min kjæreste å gni puppene oppi trynet hans. Kan ikke se hvordan det skal være ok på noe vis. Er vel litt for gammeldags for denne verden. Her skal jentene godta alt, ellers er de sjalu og kontrollerende. Men da er det ikke uskyldig mere. Har vært ett par ganger på stripping,som jeg skjønner må man bestille lap-dance for å få det? da er det plutselig ikke uskyldig morro mere,da går man inn for at det skal bli "mere"
Rødtoppen86 Skrevet 12. august 2008 #26 Skrevet 12. august 2008 Det må bestilles ja Og det koster gjerne litt. Har vært på strippeklubber selv og har ikke noe imot det, bortsett fra slike nærgående danser. Da får det være meg stripperen danser på så kan kjæresten se på det
K.A. Skrevet 12. august 2008 #27 Skrevet 12. august 2008 Helt uening med deg. Om han hadde strippet for jenter så ok, vil han det så gjør han det. Jeg likestiller dette med utroskap, altså å gå å se andre jenter kle av seg. Jeg syns menn som gjør dette er sjuskete og ekkle. Jentene er det vel bare synd på Jeg tror ikke du leste posten min særlig nøye, for du svarer ikke på den i det hele tatt. La meg spørre en gang til: mener du at det å strippe, og det å se at andre stripper, er nøyaktig det samme?
waco Skrevet 12. august 2008 #28 Skrevet 12. august 2008 KA, det er stor forskjell mellom å få betalt for å strippe og det å betale for at andre stripper. Den som betaler er selvsagt den svake part. Siden det er slik at menn må betale for å se en naken kropp så er det det samme som å lære damer at de kan få betalt for nakenhet, og der jo vannvittig idiotisk på tanke på hvor overlegne damer er i forhold til menn. Hadde damer betalt for å se meg naken, akkurat som damer får betalt for å vise seg naken så hadde det vært sammenlignbart. Ikke alle som skjønner hva jeg mener med en gang, men etter å ha reflektert litt over det så skjønner man det greit og innlysende.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #29 Skrevet 12. august 2008 Jeg synes faktisk det er litt sexy om kjæresten min går på strippeklubb..jeg mener, han blir kåt av dem..men han går jo hjem å har sex med meg;) hehe! Oj, oj! Det var en meget liberal holdning.. Selv hadde jeg IKKE taklet/akseptert at min mann gikk på strippeklubb for å "kåte seg opp", og så gikk hjem og hadde sex med meg (med strippedamene fremdeles i tankene)... Da ville jeg følt det som at det var strippedamene, og ikke meg, som tente han. Og det er jo ikke så gøy for egoet.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #30 Skrevet 12. august 2008 Oj, oj! Det var en meget liberal holdning.. Selv hadde jeg IKKE taklet/akseptert at min mann gikk på strippeklubb for å "kåte seg opp", og så gikk hjem og hadde sex med meg (med strippedamene fremdeles i tankene)... Da ville jeg følt det som at det var strippedamene, og ikke meg, som tente han. Og det er jo ikke så gøy for egoet. Hallo! Du vet nå uansett ikke hvem han har i tankene når dere har sex,det kan jo godt være en gammel x som var mye bedre i senga enn du :kaffe: Det er vel ikke noen plasser det syndes mere enn i tankene? Tenker mange ganger når det går forbi en lekker snuppe,hun hadde det vært deilig å hadd en tur i høyet med. (Ja jeg har dame)
Gjest Gjest_blondie_* Skrevet 12. august 2008 #31 Skrevet 12. august 2008 Snakk om å ha typen i bånd Strippeklubb er noe ENKELTE gutter bare gjør av og til,det betyr ikke at man er utro for det, selv om enkelte her inne ser på det som utroskap. Stripping er nå ganske så uskyldig, hadde dama satt sånne regler hadde hun ikke vært min dame lengere. Ææh? så det du mener er at det er mindre viktig å respektere dama di enn å tilfredsstille dine lyster?? ganske egoistisk det også må jeg si!! hva er greia med å bare tenke på seg selv? det kreves gjennsidig respekt i ett forhold, og liker ikke dama di at du går på strippeklubb så er det vel bare å respektere det, det er jo ikke så "viktig" for dere allikevel, bare for morro skyld.. mye annet som er mere morro enn det som du kan gjøre med dama di istedet.. kanskje hun er litt mere tilbøyelig for andre ting som tilfredstiller lystene dine, hvis du velger å respektere ett simpelt ønske fra henne.. (hvis du hadde vært i denne situasjonen da selvsagt)
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #32 Skrevet 12. august 2008 Hallo! Du vet nå uansett ikke hvem han har i tankene når dere har sex,det kan jo godt være en gammel x som var mye bedre i senga enn du :kaffe: Det er vel ikke noen plasser det syndes mere enn i tankene? Tenker mange ganger når det går forbi en lekker snuppe,hun hadde det vært deilig å hadd en tur i høyet med. (Ja jeg har dame) Stakkars dame...
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #33 Skrevet 12. august 2008 Jeg tror ikke du leste posten min særlig nøye, for du svarer ikke på den i det hele tatt. La meg spørre en gang til: mener du at det å strippe, og det å se at andre stripper, er nøyaktig det samme? Det er jo sef to forskjellige ting, men for meg hadde det ikke vært noe problem om typen strippet for andre damer. Derfor kan man heller ikke diskutere om det er detsamme eller ei. Om jeg ville strippet for andre typer og typen sa nei, så betyr det jo at han holder meg i bånd etter noen andres utsagn. Alle har forskjellige toleranse grenser. Å bli kalt hysterisk og sjalu av den grunn er tåpelig. For meg handler det hele om at singel, så ja gjør det, forhold så er det vel greit å kunne si nei.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #34 Skrevet 12. august 2008 Stakkars dame... Sikkert er det det Dere damer må ikke komme å fortelle meg at dere ikke ser på menyen ute av og til! Det har nå vært mannlige strippere her i byen ved enkelte anledninger,da har det vært stappe fullt med damer der,både gifte,samboenende, å single selvfølgelig,damene var så kåte at det fløy både truser å mere til,enkelte av de var så kåte å våte at de holdt på å skli av stolen
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #35 Skrevet 12. august 2008 Det er jo sef to forskjellige ting, men for meg hadde det ikke vært noe problem om typen strippet for andre damer. Derfor kan man heller ikke diskutere om det er detsamme eller ei. Om jeg ville strippet for andre typer og typen sa nei, så betyr det jo at han holder meg i bånd etter noen andres utsagn. Alle har forskjellige toleranse grenser. Å bli kalt hysterisk og sjalu av den grunn er tåpelig. For meg handler det hele om at singel, så ja gjør det, forhold så er det vel greit å kunne si nei. En annen ting, så har han sine valgmuligheter. Jeg ønsker ikke å være sammen med en som går på stripping, og hadde han ikke respektert dette, så hadde ikke vi vært gift i dag. Vi gjør alle hva vi lyster til i et forhold, men alt går på gjennsidig respekt. Jeg sitter ikke på fanget til kompisene hans for han liker ikke dette. Han går ikke på stripping for jeg liker ikke dette. Pga alle slike ting i et forhold, har vi bygget opp et fundament som er stødig og sikkert. Vi vet hvor vi har hverandre. Jeg stoler fult og helt på ham, men jeg ser ikke vitsen med å gå på stripping. For ikke er det bare stripping som byr meg i mot, men alle de ekkle sikklende gubbene som ikke får seg annet en betaling sex. Og det er avtennende det
Gjest virvelvind Skrevet 12. august 2008 #36 Skrevet 12. august 2008 Dere damer må ikke komme å fortelle meg at dere ikke ser på menyen ute av og til! Bare se men ikke røre, det er mitt motto. Jeg tror nok de fleste titter litt av og til og det er det i mine øyne ingenting galt i. Så lenge man holder seg trofast. Tror ikke jeg ville reagert om kjæresten min dro på strippeklubb, så lenge jeg kunne gjort det samme. Det samme gjelder lapdance, skal han, skal jeg
babord Skrevet 12. august 2008 #37 Skrevet 12. august 2008 Oj, oj! Det var en meget liberal holdning.. Selv hadde jeg IKKE taklet/akseptert at min mann gikk på strippeklubb for å "kåte seg opp", og så gikk hjem og hadde sex med meg (med strippedamene fremdeles i tankene)... Da ville jeg følt det som at det var strippedamene, og ikke meg, som tente han. Og det er jo ikke så gøy for egoet. Mjaaa..men alle har jo sine fantasier;) Du vet jo at han tenner på deg, det er jo deg han er sammen med! For meg ville det vært mye mye verre om han hadde flørtet med en venninne av oss, og vist henne større oppmerksomhet enn meg..feks på en fest. Det som gjør strippere og slik ufarlige for meg er at følelsene ikke er med, det er et ganske ''profesjonelt'' forhold...pluss jeg tror ikke kjæresten min heller vil ha en ''skitten'' stripper enn meg, da ville jeg heller blitt sjalu på en pen, intelligent vanlig jente! Jeg synes det må være lov å tenke på hva man vil, så lenge man ikke sier/viser noe som sårer partneren..men ja, jeg er nok ganske liberal, og ikke særlig sjalu..folk er forskjellige:)
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #38 Skrevet 12. august 2008 Bare se men ikke røre, det er mitt motto. Jeg tror nok de fleste titter litt av og til og det er det i mine øyne ingenting galt i. Så lenge man holder seg trofast. Tror ikke jeg ville reagert om kjæresten min dro på strippeklubb, så lenge jeg kunne gjort det samme. Det samme gjelder lapdance, skal han, skal jeg Endelig en som har skjønt det!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #39 Skrevet 12. august 2008 En annen ting, så har han sine valgmuligheter. Jeg ønsker ikke å være sammen med en som går på stripping, og hadde han ikke respektert dette, så hadde ikke vi vært gift i dag. Vi gjør alle hva vi lyster til i et forhold, men alt går på gjennsidig respekt. Jeg sitter ikke på fanget til kompisene hans for han liker ikke dette. Han går ikke på stripping for jeg liker ikke dette. Pga alle slike ting i et forhold, har vi bygget opp et fundament som er stødig og sikkert. Vi vet hvor vi har hverandre. Jeg stoler fult og helt på ham, men jeg ser ikke vitsen med å gå på stripping. For ikke er det bare stripping som byr meg i mot, men alle de ekkle sikklende gubbene som ikke får seg annet en betaling sex. Og det er avtennende det Da skjønner jeg at du har ett problem med stripping,ikke bare ser gubben din på de profesjonelle damene,han ser på de gammle gubbene som sikler å
K.A. Skrevet 13. august 2008 #40 Skrevet 13. august 2008 KA, det er stor forskjell mellom å få betalt for å strippe og det å betale for at andre stripper. Ja, det er jo nettopp det jeg sier. Den som betaler er selvsagt den svake part. Ikke noe svakere enn de som betaler for en konsert eller fotballkamp. Forskjellige folk liker forskjellige ting. Siden det er slik at menn må betale for å se en naken kropp så er det det samme som å lære damer at de kan få betalt for nakenhet, og der jo vannvittig idiotisk på tanke på hvor overlegne damer er i forhold til menn. Man MÅ ikke betale for å se en naken kropp. Når man går på stripping er det for å se stripping, ikke bare "naken kropp", og mange som har dame (evt. type) går da også på stripping.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå