Gå til innhold

Når drar dere til frisør og sminkør på dagen ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest KristinK

Jeg regner med at jeg skal være hos frisøren rundt 09.00. Vielsen begynner 11.30, og dette burde holde med tid. Jeg har kort hår, og det tar jo forhåpentligvis ikke like lang tid som langt hår. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal starte kl 08,30....Min forlover skal være med meg, og da er det en frisør og en proff sminkør der med oss. Innimellom alt skal det "spises" litt lunsj, og det er vielse kl 13,00.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sjekket opp dette med frisøren jeg skal bruke, men jeg bar endel hårmodell tidligere. Når frisøre da skulle sette opp håret ba hun meg om å ikke vaske håret samme dag. Dette fordi nyvasket hår er veldig glatt og vanskeligere å sette opp. Kanskje noe å forhøre seg om på forhånd?

Selv har jeg tenkt å komme meg til frisør så tidlig som mulig, slik at jeg heller har god tid etterpå. Vi gifter oss kl. 15.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frisør mente også at det ikke var lurt å komme med nyvasket hår. Jeg har hår ned til rompa så det tar ganske lang tid å sette opp.

Jeg har allerede hatt 3 prøvetimer og med sminking har vi funnet ut at det tar ca. 4.5 time. Jeg skal være der kl. 09.00 og vi har vielse kl. 14.00. Forloveren min skal også ordne seg der, men av en annen frisør.

Gifter oss 6.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med min frisør på torsdag, og hun ønsket å starte v 0800 tiden på morgenen.

Tidlig, men hun skal ordne håret mitt, sminke meg + at hun skal ordne min forlover.

Vi skal til fotograf kl 1300 og vielsen er kl 1500.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere med dere kjolen til frisøren? eller foregår påkledning et annet sted?

Hørte om ei som opplevde at frisøren tråkket på kjolen (uhell!) slik at sømmen revnet!! Frisøren gråt, og de kom ca 10 min forsinket til vielsen etter å ha fikset på dette. Sukk. Jeg tror jeg drar til frisøren kl 9 og så hjemmom for å skifte. Det tar 30 min til kirka. Beregner litt lengre siden det er lørdag og sikkert trafikk. Vielse kl. 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner faktisk ikke. Først må jeg ha prøvetimen og da skal frisøren ta tiden på både sminking og frisering. Jeg skal ikke ha noen avansert frisyre så jeg håper det ikke skal ta for lang tid. Skal være i kirka 1400 og så tar det 20-25 min å kjøre dit fra frisøren så jeg skal beregne litt god tid iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HLELP!!!

Nå sitter jeg og lurer på om jeg har for liten tid hos frisøren!!Jeg og min forlover skal være der kl 9.30 og vielsen er kl 12!

Forloveren min skal til en annen frisør,men jeg skal jo sminkes også!Det som er problemet mitt er at jeg bor i Bergen,men skal gifte meg i Ålesund,så det er ikke så lett og stikke innom hos frisøren....Hjelp.Kjenner jeg blir litt stressa!

Elisabetha-31 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at i den samme butikken som jeg kjøper kjolen min har de egen sminkør og ei som fikser håret! Så jeg og forloveren min kommer dit kl 10.30,så kler jeg meg der og fikser alt! Brudebuketten blir levert til den butikken også;) Vielsen er kl 13.30. Så jeg syns jeg er heldig som har alt på en plass:):):)

Jeg skal ha prøvetime torsdagen før bryllupet,da skal det legges negler og farge øyebryn og vipper....har hørt masse skryt om hun sminkøren så dette gleder jeg meg til!!! Det så er kjekkest er at sminkøren følger meg hele tiden mens jeg er der! Det er ei annen som tar seg av forloveren min. Det er ganske betryggende å ha en person å forholde seg til!!!

_________________

Villemo som gifter seg 24 August!rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Villemo den 2002-04-15 12:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...