Gå til innhold

utro igjen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tror forloveden min har noe på gang igjen. Nå er det gjemming av mobilen, ikke på data når jeg er der osv.

Nekter selvsagt, men jeg har lært meg å kjenne lusa på gangen. Han holdt på sånn i vår også, men lovde bot og bedring. Lagde seg profil på nettet i samme periode også, sa det kun var fordi han kjedet seg når jeg ikke var der. Betydde ingenting, det var da meg han hadde fridd til ikke sant? sa han.

Hadde en egen msn med masse kvinnfolk på..., som han slettet. Vel, vi bestemte å gi forholdet en ny sjanse. Vi er veldig glade i hverandre, men tror han må ha spenningen på si. Nå kjenner jeg virkelig at følelsene mine har fått seg en smekk. Jeg er fortvila og sint, men han lyger fra seg alt når jeg spør.

Det har dukket opp flere ukjente nr. på mob hans, men blir hysterisk nå jeg nermer meg den, tar den fra meg og sier jeg overvåker han. Vi var enige om at mobilene er opne for hverandre tidligere..

Han er en flott mann, så han har ingen problem med å få napp på nett, men han såret jo flere da i vår sikkert, da han bare slettet dem og brøt kontakten på timen.

Han sier det er meg han vil ha, men jeg må ikke vere mistenksom, ellers må han ta seg etpar dager borte. Dette er da helt tydelige tegn på at han har samlet seg opp noen på si igjen, eller hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha du tuller?! han må ta seg et par dager borte?!

Det virker som om det er noe alvorlig galt i forholdet et sted som dere ikke har tatt opp på dagsorden men som dere tror skal fosvinne av seg selv. Problemene gjør aldri det.

Om han er utro eller ikke er helt uvesentlig. Dere kommuniserer jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du tuller?! han må ta seg et par dager borte?!

Det virker som om det er noe alvorlig galt i forholdet et sted som dere ikke har tatt opp på dagsorden men som dere tror skal fosvinne av seg selv. Problemene gjør aldri det.

Om han er utro eller ikke er helt uvesentlig. Dere kommuniserer jo ikke!

TS her.

Ja det er noe helt galt her, i tillegg er han utrolig sjalu selv, enda jeg aldri har gjort noe som skulle tilsi at han skulle ha grunn til å bli sjalu. At han har problemer med seg selv har han ikke forstått selv. Han er også vanskelig å få til å prate om forholdet vårt. Bare vrir seg unna, og hever jeg stemmen går han:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annalill

Hvis det viser seg at han er utro igjen så tror jeg at jeg ville latt han gå og ikke gitt han flere sjanser. For det viser at han ikke er moden for et alvorlig forhold. Og det vil også ødelegge deg å leve med en utro mann. Ser han ikke selv at han gjentar samme prosedyre som sist?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det viser seg at han er utro igjen så tror jeg at jeg ville latt han gå og ikke gitt han flere sjanser. For det viser at han ikke er moden for et alvorlig forhold. Og det vil også ødelegge deg å leve med en utro mann. Ser han ikke selv at han gjentar samme prosedyre som sist?

:klem:

Hei annalill, TS her.

Det er en stor del av problemet, han ser ikke selv at han tråkker i salaten på nytt. Eller så VIL han ikke se det...jeg fatter ikke.

Ja jeg kommer til å gå, finner jeg noe på mob hans en gang til, er det slutt. Men han bare vokter den nå og er fornermet...

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki

Høres ut som eksen min. Så utrolig fornærmet som han ble når han ble tatt på fersken i å pule rundt, at jeg kunne tro noe slikt om han.

Nåja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som eksen min. Så utrolig fornærmet som han ble når han ble tatt på fersken i å pule rundt, at jeg kunne tro noe slikt om han.

Nåja..

Jepp, kanskje det er han...ivertfall samme reaksjoner ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er vesentlig informasjon som tilbakeholdes som er i hans favør, så vil jeg si at denne mannen ikke er noe å samle på. Utifra det du skriver, så holder han sannsynligvis på med noe galt som han ikke vil du skal få vite om. Det høres ikke ut som en bra innspurt på et ekteskap... Spesielt ikke hvis han har vært utro tidligere...

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er vesentlig informasjon som tilbakeholdes som er i hans favør, så vil jeg si at denne mannen ikke er noe å samle på. Utifra det du skriver, så holder han sannsynligvis på med noe galt som han ikke vil du skal få vite om. Det høres ikke ut som en bra innspurt på et ekteskap... Spesielt ikke hvis han har vært utro tidligere...

Har tenkt på om det er vesentlige ting i hans favør, og klart, mannen har sine gode sider. Absolutt. Derfor fikk han en sjanse nr 2. Han er veldig kjærlig og det fysiske er veldig bra. Han vil gjere at vi skal vere mye sammen flørter ofte med meg. Sier han er glad i meg daglig.

Men alt det fine ødelegges med denne lyvingen og gjemmingen av mobilene, ja han har to stk. Han var utro med exen i tillegg. Han har også lett for å bli sur og sjalu..uten grunn, tro meg. Dessuten er han glad i å titte på andre damer, og til tider studere -og oppnå blikkontakt. Sistnevnte syns jeg er frekt.

Merker på meg selv at jeg har lite å gi i forholdet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts,

Jeg skal ærlig innrømme at jeg slettes ikke er synsk, men jeg tror ikke jeg trenger å være det for å kunne spå med stor sikkerhet hvordan forholdet deres vil bli i framtiden. Typen din vil ikke endre seg, med minde Dovre faller eller griser kan fly.

Gi en god faen i hva han sier. Ord er lette å si. Se heller på hva han gjør. Han oppfører seg respektløst, egoistisk, umodent og pil råttent. Han utviser null respekt for deg og dine følelser.

Jeg sier som jeg sa til en annen her inne: Du har to valg: Bli eller gå fra han. Så enkelt og vanskelig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts,

Jeg skal ærlig innrømme at jeg slettes ikke er synsk, men jeg tror ikke jeg trenger å være det for å kunne spå med stor sikkerhet hvordan forholdet deres vil bli i framtiden. Typen din vil ikke endre seg, med minde Dovre faller eller griser kan fly.

Gi en god faen i hva han sier. Ord er lette å si. Se heller på hva han gjør. Han oppfører seg respektløst, egoistisk, umodent og pil råttent. Han utviser null respekt for deg og dine følelser.

Jeg sier som jeg sa til en annen her inne: Du har to valg: Bli eller gå fra han. Så enkelt og vanskelig er det.

Ja du har rett i at jeg må se på handligene fremfor det han sier. Men han har oppført seg helt normalt og fint, imens han har hatt kontakt med andre. Men jeg er mer på alerten nå, og har lært meg litt bedre å lese han..

Prøver litt til med han, men er sliten av lygingen hans nå. Er bare så trist å gi opp på en måte. Men kan jo bare ikke ha det sånn mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett i at jeg må se på handligene fremfor det han sier. Men han har oppført seg helt normalt og fint, imens han har hatt kontakt med andre. Men jeg er mer på alerten nå, og har lært meg litt bedre å lese han..

Prøver litt til med han, men er sliten av lygingen hans nå. Er bare så trist å gi opp på en måte. Men kan jo bare ikke ha det sånn mer.

Slik jeg ser det har en mann som har begynt å møte andre kvinner allerede gitt opp. Da er det bare du som kjemper for forholdet.

Jeg ville krevd å se. Om han ikke har noe å skjule, hva er han så redd for da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...