Gå til innhold

Alle disse nettdating reklamene...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

De dukker opp overalt. Blikket mitt blir trukket mot annonsene. Noen ganger klikker jeg meg inn fordi jeg er nysgjerrig. Dette må da være veldig fristende for menn og kvinner som er i forhold hvor romantikken for tiden ikke er på topp? Jeg tror alle disse fristelsene et tastetrykk unna er en trussel for mange parforhold. Jeg mener slike reklamer er minst like skadelige som reklamer for røyk og alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

Jeg tror ikke reklamer for slikt er skadelige. Ei heller de for røyk og alkohol.

Folk skaffer seg det de vil, uavhengig om en reklame popper opp i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke reklamer for slikt er skadelige. Ei heller de for røyk og alkohol.

Folk skaffer seg det de vil, uavhengig om en reklame popper opp i ny og ne.

Om reklame ikke hadde hatt noen funksjon ville de nok ha stoppet med Gullblyanten, tror jeg. Rekalme har selvsagt en effekt på diverse folkesegmenter, sannsnynligvis også innen nettdating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dukker opp overalt. Blikket mitt blir trukket mot annonsene. Noen ganger klikker jeg meg inn fordi jeg er nysgjerrig. Dette må da være veldig fristende for menn og kvinner som er i forhold hvor romantikken for tiden ikke er på topp? Jeg tror alle disse fristelsene et tastetrykk unna er en trussel for mange parforhold. Jeg mener slike reklamer er minst like skadelige som reklamer for røyk og alkohol.

Egentlig har jeg litt lyst til å le.

Det er lett å legge skylden på reklame. "Nei, altså, jeg ville jo ikke være utro, men så var det disse reklamene over alt og jeg ble så fristet!" Satt på spissen, men jeg regner med at dere forstår hva jeg mener.

Jeg kan ikke fatte at det har blitt så ille at man må beskyttes fra seg selv på den måten.

Er folk virkelig så dumme og grunne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg litt lyst til å le.

Det er lett å legge skylden på reklame. "Nei, altså, jeg ville jo ikke være utro, men så var det disse reklamene over alt og jeg ble så fristet!" Satt på spissen, men jeg regner med at dere forstår hva jeg mener.

Jeg kan ikke fatte at det har blitt så ille at man må beskyttes fra seg selv på den måten.

Er folk virkelig så dumme og grunne?

Tror du ikke det er noen som endt opp på en slik datingside fordi en slik annonse tilfeldigvis fanget deres interesse? Det er jo så lett tilgjengelig. Det skjer helt uplanlagt og plutselig er man "fanget"?

Jeg tror internett er skyld i mye utroskap og mange samlivsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Tror du ikke det er noen som endt opp på en slik datingside fordi en slik annonse tilfeldigvis fanget deres interesse? Det er jo så lett tilgjengelig. Det skjer helt uplanlagt og plutselig er man "fanget"?

Jeg tror internett er skyld i mye utroskap og mange samlivsbrudd.

Tror ikke du skal skylde på internett, men folkets egoisme.

Det blir dårskap å skylde på reklame for det man gjør.

Det er like saklig å skylde på et spill fordi en kar går amokk med våpen. Den personen var nok stand til å gjøre det, selv uten "inspirasjon" fra et tvspill.

Endret av StockDama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_meta_*
Tror ikke du skal skylde på internett, men folkets egoisme.

Det blir dårskap å skylde på reklame for det man gjør.

Det er like saklig å skylde på et spill fordi en kar går amokk med våpen. Den personen var nok stand til å gjøre det, selv uten "inspirasjon" fra et tvspill.

Ja, men internetten har gjort det enklere å treffe noen å være utro med. Det er lettere å sette igang en flørt og holde den gående enn om man skulle treffes i smug på kafeer utenfor allfarvei o.l. Men så klart hadde det ikke vært for folkets egoisme så hadde det ikke vært noe problem, og den egoismen blir større og større syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Ja, men internetten har gjort det enklere å treffe noen å være utro med. Det er lettere å sette igang en flørt og holde den gående enn om man skulle treffes i smug på kafeer utenfor allfarvei o.l. Men så klart hadde det ikke vært for folkets egoisme så hadde det ikke vært noe problem, og den egoismen blir større og større syns jeg.

Med tanke på at utroskap nesten er regelen enn unntaket nå, så ja..folk blir mer og mer jævlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...