Gå til innhold

er alt som er lite, ikke bra nok?


aline

Anbefalte innlegg

Nettopp!

Selv slet jeg i mange år fordi den første jeg hadde sex med sa at jaja, man får jo for helvete håpe du blir bedre når du blir mer inn-pult...

Gjett om det var stas?

Man har respekt for andre mennesker, folkeskikk og man å være ærlig hele tida er ikke det samme som å måtte si alt man tenker på. Men det man velger å si skal være sant.

Og man velger selv.

En annen ting jeg ikke skjønner, er at man faktisk går rundt og husker hvor stor pikk ekser har... Jeg har ikke sex med dem lengre når de blir ekser, jeg. Da har jeg sex med han jeg er sammen med. Jeg sammenligner virkelig ikke.

Hadde aldri turd å ha sex hvis jeg trodde han jeg hadde det med lå og tenkte: "Litt trangere i den stillinga enn Mona, men når jeg tar henne bakfra ser rompa litt større ut..."

Så du tenker ikke "Så bra som dette har jeg aldri hatt det før"?

"Hvorfor kunne jeg ikke møtt ham tidligere"

Og i liknende baner?

For om du ikke gjør det, (ikke bare du, men alle) er det jo sant, men om man tenker sånn av og til, sammenlikner man faktisk :) Det er ikke sikkert at man aktivt gjør det, eller en gang bevisst..

Men de to setningene i hermetegn over er sammenlikninger, om man liker det eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...men det han første sa til deg, var jo helt idiotisk! Jeg ville, og har aldri sagt noe sånt til noen, rett og slett fordi jeg aldri har sett på meg selv som verdensmester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Når jeg har sex, så har det som regel vært en pause fra sist, og jeg er forelska og da tenker jeg kanskje at dette er det beste jeg har kjent.

Ikke som sammenligning, men fordi det er så fantastisk gøy å ha sex.

Forstår hvordan du mener det som sammenligning, men jeg tenker ikke på noen andre når jeg har sex, det er det jeg mener med at jeg IKKE sammenligner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det å føle at man aldri har følt en lignende følelse før, kan nok ses på som en sammenligning ja, men det er ikke snakk om at man tenker på de forskjellige man har hatt og må huske etter hvordan det føltes med dem.

Om jeg blir kjempeglad for ett eller annet, så kan det føles som jeg aldri har vært så glad i mitt liv før, det blir da en følelsen som taes utifra om man har følt noe tilsvarende eller bedre, ikke ned på å tenke innom alt man har opplevd i sitt liv før man sammenligner med noe spesifikt.

så jada, det blir en sammenligning, men ikke en sammenligning av personer, ekser eller slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sex, så har det som regel vært en pause fra sist, og jeg er forelska og da tenker jeg kanskje at dette er det beste jeg har kjent.

Ikke som sammenligning, men fordi det er så fantastisk gøy å ha sex.

Forstår hvordan du mener det som sammenligning, men jeg tenker ikke på noen andre når jeg har sex, det er det jeg mener med at jeg IKKE sammenligner.

Jepp, jeg tenkte på etterhvert. Når rusen har lagt seg, og man faktisk får studert sin nyvunne skatt. Har du aldri tenkt "at det går an å ha det så bra"?

Da sammenligner du:)

For alternativet er at du starter med så blanke ark hver gang at det (for deg selv) er som om man aldri har vært sammen med noen før, og da kan man egentlig ikke vite om man har det optimalt...

Jeg tror at de fleste sammenligner, men det er ikke sikkert at alle vil innrømme for seg selv og andre at de faktisk gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Nei... jeg sammenligner ikke. Jeg er ferdig med det som har vært, og lever med det som er nå. Det er min variasjon av den sannheten.

Og kanskje jeg aldri har opplevd noe som er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest passe ung mann

Arrrgh! hvorfor leser jeg sånne tråder!!

De overbeviser meg selv om og om igjen at jeg aldri aldri skal ha sex.

Jeg orker rett og slett ikke å utsette meg for det.

Heller surfe xxx-sider på nettet. Mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med liten penis - det er da noe menn er mer opptatt av en kvinner. Det finnes selvsagt kvinner som er opptatt av det, men stort sett er menn mer opptatt av penisstørrelse enn kvinner er.

Jeg synes ikke det er noe galt i å ha liten penis, man er ikke like følsom hele veien uansett. Og hvor liten er egentlig liten?

Små pupper er penest, synes jeg.

Skulle virkelig ønske folk bare kunne slappe av og akseptere kroppen sin, i stedet for å lage seg problemstillinger. Det er jo helt absurd at noen mener at kropper skal følge en mal, og man SKAL se sånn eller slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... jeg sammenligner ikke. Jeg er ferdig med det som har vært, og lever med det som er nå. Det er min variasjon av den sannheten.

Og kanskje jeg aldri har opplevd noe som er så bra.

Kjære Glam, jeg svarte deg i snille jenter-tråden med at du virket som en etter min smak om jeg var singel, og dette gjør deg ikke mindre slik.

Men setning en og setning tre sier meg to forskjellige ting her.

Jeg sammenligner nok, selv om jeg ikke ønsker det, og jeg hadde blitt lei meg om jeg fikk levert en sammenligning fra min kjære. Heldigvis kommer jeg ikke på at jeg noen gang har hatt det bedre, og er det ikke ofte slik? Vi sammenligner, men når vi elsker noen, er det de som er vår beste opplevelse. Fordi de som var før, på et eller annet vis, har klart å ødelegge sjansene sine til å bli det?

Jeg har kanskje hatt mer avanserte elskerinner (les kjærester, jeg knuller ikke rundt), men kombinasjonen av kjemi, kjærlighet, humor, felles latteranfall, inderlighet er ikke i nærheten av det jeg tidligere har opplevd. Kanskje jeg er heldig som bare hadde to partnere fra jeg var 24 til 34? Jeg har ikke andre krav til min elsker enn at jeg må føle at hun er 100% MED, og jeg (forsøker) gir det samme tilbake.

Hadde jeg hatt et utall hakk i sengestolpen, hadde det kanskje vært sannsynlig at jeg hadde hengt meg opp i et utall detaljer som gikk på størrelser, stillinger, tranghet, hvor kinky det var etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de færreste sammenlikner noe særlig - kanskje ved ons eller andre useriøse forhold hvor man ikke er så følelsesmessig involvert og det gjerne er grunner for at man ikke faller så veldig for vedkommende (så man også tenker på hva som "mangler"), men i seriøse forhold? Jeg VET rasjonelt sett at jeg har vært sammen med en mann med større og en med mindre enn samboern min, men jeg tenker eller føler ingenting rundt det, og klarer ikke å komme på fysisk hvordan det ene eller andre fra fortiden føltes sammenliknet med min nåværende... størrelsen har heller ikke betydd noe - og jeg synes det er umulig å vurdere noe som helst ut fra øyemål, både cm og hvordan sexen vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette med liten penis - det er da noe menn er mer opptatt av en kvinner. Det finnes selvsagt kvinner som er opptatt av det, men stort sett er menn mer opptatt av penisstørrelse enn kvinner er.

Jeg synes ikke det er noe galt i å ha liten penis, man er ikke like følsom hele veien uansett. Og hvor liten er egentlig liten?

Små pupper er penest, synes jeg.

Skulle virkelig ønske folk bare kunne slappe av og akseptere kroppen sin, i stedet for å lage seg problemstillinger. Det er jo helt absurd at noen mener at kropper skal følge en mal, og man SKAL se sånn eller slik ut.

enig i det, at menn er mye mer opptatt av størrelse en de fleste kvinner. Også mer opptatt av det en de kvinnene som faktisk synes størrelse spiller en rolle, for jeg tror de færreste av de heller legger like mye i det som menn selv gjør.

og ja, skulle også ønske folk kunne slappe av med seg selv slik de er, og ikke søke etter godkjenning eller avslag overalt, men vet nå at det en gang er slik det er da. Har vært slik selv, holdt på i mine yngre dager å ta silicon i brystene, fordi jeg var sikker på at alle menn hovedsakelig likte store pupper, eller større en mine ihvertfall. Er veldig glad for at jeg kom meg over det og at jeg mer og mer av tiden er fornøyd fordi JEG er fornøyd, og ikke bryr meg like mye om hva andre måtte finne på å mene. :)

Skulle ønske flere jobbet seg mot det, for det er da man slapper av med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er små pupper og hva er SMÅ pupper? En gutt sa til meg at det var bedre med små faste pupper enn med store som henger. Men hvor små pupper er bra liksom? Hva er stort og hva er lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Hva er små pupper og hva er SMÅ pupper? En gutt sa til meg at det var bedre med små faste pupper enn med store som henger. Men hvor små pupper er bra liksom? Hva er stort og hva er lite?

Dette er vel akkurat sånne tanker vi er enige om at ikke er produktive på noen slags måte. Bare vær stolt over de puppene du har, så finnes det drøssevis med menn som vil være fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel akkurat sånne tanker vi er enige om at ikke er produktive på noen slags måte. Bare vær stolt over de puppene du har, så finnes det drøssevis med menn som vil være fornøyde.

Det er ikke så lett! Føler at nesten alle menn\gutter liker pupper som er litt større enn en A-cup.

Kjæresten min bryr seg egentlig ikke så mye, han liker jo puppene mine, men jeg vet at han ikke hatt noe som helst imot hvis de ble større. Den tanken klarer jeg ikke å kvitte meg med.

De med store pupper som sier at de skulle ønske at de hadde små pupper... tror neppe de ville hatt så SMÅ som en A-cup. De som har store pupper synes jo at en stor B-cup er "små pupper"...i forhold til hva de selv har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...