Gjest Madley Skrevet 16. juli 2004 #301 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei på deg Du et spm bare... Hvordan skal Øyvoind polere steinene til bordkortene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 17. juli 2004 Ikke peiling... spør ham! Er du stadig på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #303 Del Skrevet 17. juli 2004 Sitter her og laster ned musikk vi kan bruke på festen til bryllupet. Hvis noen har gode forslag så kom med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. juli 2004 #304 Del Skrevet 17. juli 2004 Her er en list over hvilken musikk vi hadde. Du finner sikkert mye mer, men her har du noen tips i hvert fall. Taffelmusikk: F.Sinatra Strangers in the night Fly me to the moon B. Eidsvåg Eg komme Silje Nergaard Dream a little dream Higgins Love theme (taffelmusikk?) Romance Meidevale (taffel?) John Rhyman A moment in time(taffel) Romantico piano I let you touch my heart (taffel) The Shadows Tonight(taffel) Mike Rowland Listen to your heart(taffel?) Vivaldi Spring – four seasons(taffel) The Art of noise Moment in love(taffel) F. Sinatra Strangers in the night Ten Sharp You Elton John The One Torgils Kjærlighet Big Mountain Baby I love your way All-4-One I swear Elton John Can you feel the love tonight Celine Dion You make me feel like a natural woman Shania Twain From this moment on F.Sinatra Fly me to the moon Peter Cetera Feels like heaven Silje Nergaard If you love somebody Phil Collins I can’t stop loving you M. Harket Ready to go home Robbie Williams Feel Robbie Williams She’s the one F.Sinara I get a kick of you F. Sinatra Love and marriage Elton John: Your song Robbie Williams Eternity Celine Dion Because you loved me Vamp Glad i deg Halvdan Sivertsen Kjærlighetsvisa Boyzone Words Smokie Lay back in the arms of someone Modern Talking You’re my heart, you’re my soul Ronan Keating If tomorrow never comes Abba Honey, honey Fine young cannibals She drives me crazy The Platters Only you Elton John The One Celine Dion Falling in to you Peter Cetera You’re the inspiration Vamp Tir a noir B. Eidsvåg Eg komme Silje Nergaard Dream a little dream Bobby Wee More than I can say Joe Cocker Feels like forever Jørn Hoel Lost in the tango Abba Lovelight Backstreet boys As long as you love me Peter Cetera Forever tonight Rolling Stones Wild horses Depeche Mode I fell loved The Tymes So much in love Marvin Johnson Love the way you love Ronan Keaton When you say nothing at all Backstreet boys The one Camelion I’ll be there Charlotte Take me to your heaven Jessica I do Jessica Simpson I wanna love you forever Keith Collin The future has begun Celine Dion Declaration of love Lionel Richie All night long Madrugada Quite emotional Extreme More than words Rod Steward That I love you Westlife Flying without wings Faith Hill Everything I do, I do it for you The Orphan sister One mile Gina G I belong to you Craig David 7 days Damage Love to love Dede Everybody Dire staits Love over gold Kim Wilde You came Loved Jennifer Page Always you Opus x Loving you girl East seventeen If you ever Diana Ross & Lionel Richie Endless love Celine Dion I love you Lucky Peterson You are the one for me Maggie Reily Everytime we touch Scott Meldrum Crush We belong together Stevie Wonder You are the sunshine of my life Lionel Richie Just to be close to you Matt Thorpe Love and then some Faith Hill The way you love me Beautiful Trish Yearwood I still love you more Whitney Houston I will always love you Olsen Brothers Fly on the wings of love Jahn Teigen Min første kjærlighet Chris De Burg Beautiful Tammy Wynette Stand by your man Prince The most beautiful girl Simply red It’s only love Bryan Adams Everything I do DDE E6 Say colour It’s summer in my heart Jahn Teigen Det vakreste som fins Elisabth Andreasson Vårsang(?) Sarah Brightman This Love Richard Marx Now and forever Anastacia You’ll never be alone N’sync This I promise you Travis Tritt Love of a woman Scorpions You and I Andreasson + Werner Duett B. Eidsvåg Mysteriet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #305 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 17. juli 2004 #306 Del Skrevet 17. juli 2004 I heite Opti!! Har du lite å gjøre eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. juli 2004 #307 Del Skrevet 17. juli 2004 He-he. Jeg laget da en liste da jeg skulle finne sanger til mitt eget bryllup. Og ettersom jeg fortsatt har lista var det bare et par tastertykk så fikk jeg tatt kopi og lagt den ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. juli 2004 #308 Del Skrevet 19. juli 2004 Du er klar over at det bare er noen fååååå uker igjen til du skal gifte deg, jente?!?!??!?!?!? :o Det nærmer seg, det nærmer seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #309 Del Skrevet 19. juli 2004 19 dager for å være nøyaktig, men who's counting? Øvde på vals i går. Sambo tok det kjempekjapt, det kommer til å gå som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. juli 2004 #310 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg skal telle for deg, snuppa!!! 19 dager, gitt. Det går fort, det........ :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #311 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg skal telle for deg, snuppa!!! 19 dager, gitt. Det går fort, det........ :o Men det er jaggu bra, for jeg gleder meg noe så helt vanvittig! Og det kan ikke være sunt å glede seg så mye så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. juli 2004 #312 Del Skrevet 19. juli 2004 Under tre uker! Du store min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppende Skrevet 19. juli 2004 #313 Del Skrevet 19. juli 2004 Vi gifter oss samme dag, jippiiiii, ikke lenge igjen nå. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #314 Del Skrevet 19. juli 2004 Vi gifter oss samme dag' date=' jippiiiii, ikke lenge igjen nå. Lykke til [/quote'] Tusen takk, og lykke til til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #315 Del Skrevet 21. juli 2004 17 dager igjen. :o Mammaene og pappaene våre hadde logistikk-konferanse i går. Det vil si: Hvem baker hvilke kaker, hvem gjør hvilke ting i forkant, hvem tar hvilke telefoner og når... Takk og pris for alt jeg ikke trenger å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. juli 2004 #316 Del Skrevet 21. juli 2004 Takk og pris for alt jeg ikke trenger å tenke på! 17 dager igjen Gleder meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juli 2004 #317 Del Skrevet 21. juli 2004 Så flott at dere får hjelp av foreldrene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. juli 2004 #318 Del Skrevet 24. juli 2004 Ingeborg ble drukket ut igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #319 Del Skrevet 24. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #320 Del Skrevet 25. juli 2004 Ingeborg ble drukket ut igår! Ja, jeg ble drukket ut på fredag. Og jeg kan bare si at jeg har de absolutt beste venninnene i verden... Og de klarte å overraske meg skikkelig, for jeg var så overbevist om at de kom til å slå til lørdagen! Så de tok meg "en dag på forskudd", kan vi si. I masse stress og kaos ble jeg hentet på jobb (kollegene var med på konspirasjonen og prøvde å slå i meg ei plate om at jeg skulle ut og intervjue en eller annen gigakjendis... jeg gikk bare nesten på den). Ble hentet i en fantastisk stilig rød sportsbil, en Alfa Romeo '87-modell for de som bryr seg om sånt. Kjørte laaaang tur i det utrolig fine, varme været vi hadde i Bodø den dagen. Endte til slutt opp på ei bortgjemt strand, der sto to av venninnene mine med et banner og tok imot meg. Fint vær, strand og sjø, jordbær og champagne. Og så kom to venninner til, vi fem grillet og koste oss i noen timer. Så ble vi hentet på stranda. Stoppet innom hos den ene venninna mi for en dusj (saltvann i håret = ikke veldig lekkert). Der fikk jeg på meg en lang, lyselilla kjole i et sånn stretchy stoff, og "insekt-antenner" i matchende fuskefjær. Så kjørte vi ned til baren der den ene venninna mi er daglig leder. Der ventet flere venninner og deilig mat og masse rødvin. De laget quiz for meg (er med på et quizlag her i byen) og egen utgave av "Beat for beat" (som jeg elsker - og jeg var alene på et lag mot seks venninner og klarte neeeesten å slå dem). Vi avsluttet kvelden med å tasse innom et par utesteder - prøvde å få danset litt, men det var for dårlig musikk ute. Men da de satte meg i en taxi og sa "god tur hjem", var i hvert fall jeg den lykkeligste vordende bruden noen kan tenke seg! Og nå er det bare 13 dager igjen... og ennå gjenstår det sannsynligvis et utdrikkingslag til (med venninnene i Trondheim og forloveren min. Ryktet påstår så, i hvert fall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg