Gå til innhold

Marc Spector - Mann på forumet deres

Marc Spector

Anbefalte innlegg

Er du min ex, he he??? Han tar alltid med barna på den så jeg holder meg til Plutti Plutti Plott... Men har skjønt at Juleskurken er et bra stykke for de små.

Hehe, nei, jeg er ikke din ex, ..men kanskje din fremtidige?.. :fnise:

Putti Plutti Pott har jeg faktisk aldri sett, men det burde en jo fått med seg en gang også. Er jo litt av en klassiker det.

Juleskurken blir nok også en klassiker, for det er meget bra! Jeg ser det gjerne igjen neste år også jeg. Jeg kjedet meg ikke et sekund, og musikken er så bra at det bare må bli en kjempehyggelig opplevelse. Jeg har sett den på TV en gang tidligere og hørt CD'en sikkert hundre ganger, men allikevel var det bare fint å se og høre det igjen. Barna var også helt med og storkoste seg!! (Glemte nesten å nevne de nå.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg endelig fått Tv'en min opp på veggen jeg også. :)

Ble stilig det. Men jeg er litt misfornøyd med høyttalerne mine som jeg egentlig ikke har plass til.. Burde nesten hatt noen sånne små høyttalere å hengt på veggen ved siden av Tv'en. F.eks noe tilsvarende disse. Men det var de penga da.. Får bli sånn det ble en god stund til. Er vel mulig å komme over noen kupp på Finn.no etterhvert nå ?? Får følge med litt der kanskje, men først må vi komme oss igjennom jula, og alle regningene som kommer over nyttår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bose er bra greier ja! :) Jeg har faktisk et sånt "iPod anlegg" fra Bose og jeg er veldig fornøyd med lyden på det.

Bose er kjent for å lage meget små "satellitt"-høyttalere som suppleres av en "basskasse" som man kan gjemme bort bak sofaen f.eks. Smart opplegg det, men faktisk syns jeg de minste høyttalerne deres blir latterlig små.. Jeg har ikke hørt så nøye på lyden på de, men de ser bare litt for teite ut der de henger som små terninger på veggene. Greit nok at mange syns høyttalere gjerne blir for store rent utseendemessig, men de kan faktisk bli for små også..

Ser ikke dette litt stusselig ut??:

http://www.masteravservices.co.uk/userfile...er-and-bose.jpg

Hadde vel sett bedre ut med høyttalere som matchet TV'en litt mer isteden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det der var IKKE bra!! Må ha vært en ungkar som har hengt opp det der....

Jeg synes små høytalere er helt nydelige, har bare to som henger på veggen, resten er satt pent "bort" i en hylle ved tv'en. Basskassa er noe drit da, sofaen var for lav så den står jo på gulvet. :tristbla:

Men ellers? Er det noe lammekjøtt på byen om dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! ..lammekjøtt ja... Har blitt et par omganger med pinnekjøtt, men det teller kanskje ikke? :gjeiper:

Men ellers da Frøken Johansen? Noe på byen om dagen?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! ..lammekjøtt ja... Har blitt et par omganger med pinnekjøtt, men det teller kanskje ikke? :gjeiper:

Men ellers da Frøken Johansen? Noe på byen om dagen?? :fnise:

Skal ut og myse litt på livet i dag, men en halvgammel sau teller vel ikke for deg regner jeg med... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvgammal sau?.. Nææ, spørs det.. Kommer litt an på definisjonen av gammal det vel. ;) Hvis gammal er 70, og halvgammal er halvparten av det.., så er jeg vel halvgammal selv..

Men jeg er ikke halvgammal nok til å trives på Buddy's da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddy's... Er det den i Engene?? Jeg er nok akkurat så halvgammal som deg... Altså en kvinne i sin beste alder, som ikke er blitt gammel nok til å porsjonere ut rødvinen til å komme seg på byen, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter vel bare Buddy når jeg tenker meg om, og det er "gode gamle"... Cutty Sark eller Riggen som de også het en stund.. :fnise:

Blei faktisk dratt med inn der en mørk kveld, og jeg følte liksom ikke at jeg hørte hjemme der. Spilte litt biljard, og det var egentlig det eneste som kunne klart å lokke meg inn dit også tror jeg. Jeg burde vel ikke si så mye stygt om et sted jeg ikke kjenner, men jeg følte liksom det satt igjen mye av det gamle fra Cutty i vegga der. De har vel pussa opp og "mista" en del kunder til No.1 Bar... i Engene, men jeg tror vel aldri de klarer å kvitte seg helt med gammal-alkis-stempelet sitt?

Hihi, porsjonering av rødvin er ikke alltid det enkleste nei.. Blir lettere med åra når du har blitt gammal nok til å gå over til portvin skal du se! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, gamle cutty's ja, det har jeg såvidt vært innom en gang... Frister vel ikke akkurat til gjentakelse, nei jeg er nok for fin på det til å vanke der, så portvin er nok mer i min bane snart :fnise:

Men du, om det er du som legger ut alt på hjemmesiden din så er det ganske enkelt å finne ut hva du heter, AS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel lenge tenkt at de som evt kjenner meg og som tilfeldigvis har funnet denne tråden lett skjønner hvem jeg er.., men så enkelt trengte det kanskje ikke være nei.. Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hehe, ja. ;) Tror jeg spiste nok for hele januar i jula.. Neida, ikke så ille, men det blir fort litt mye når det står greier på bordet hele tida, og det er nye måltider før en rekker å bli sulten.. Sånn er det å feire jul hos min mor. Deilig! :fnise:

Nå er jeg mest trøtt!!

Akkurat ligget og sovet et par timer sammen med barna. Ser knapt hva jeg skriver.. :sove: Blir jo helt i svima av å sove litt sånn på kvelden! Må bare tørke sko og regntøy nå og så legger jeg meg igjen. Skal vi med all denna søvnen 'a? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt skjer... Du får ta det ukentlige badet ditt i morgen før jobb da serru så får du nok orden på sveisen!

Sove på kvelden er ikke bra... Du lulla alle sammen i søvn, ikke dårlig :kgbaby:

Arveprinsen hadde bursdag her om dagen, og som seg hør og bør ble han vekket på senga med kake og lys på av mor og datter. Var bare det at han nesten begynte å grine av brølinga, furtent prøvde jeg å forklare at det ikke var brøling, men sang. Ingen Sissel Kyrkjebø stemme her i gården med andre ord. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :tongue: Jeg er heller ikke egnet til å behage noen med min sang.., men av en eller annen grunn føles det bedre når jeg brøler inn i en karaoke-mikrofon.. Tror nok det har sammenheng med at jeg får bedre sangstemme litt utpå natta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...