Gå til innhold

Ordlek... dobbeltord.. "blomster-potte -potte-trening..


karamella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Betatest

Dette blir feil. Det forrige ordet var "verkebyll". Det nye ordet skal begynne med siste ledd i det foregående, altså "byll".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er "ament" et ord? Finnes dessverre ingen ord som begynner på ament, så forsetter på "betatest". (slo det opp)

Testfasen

"Betatest" er ingen fortsettelse på "verkebyll".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nigreanskesoldater

Er det gøy å holde på på denne måten? Hvis du ikke kan holde deg til det denne tråden går ut på, kan du heller finne på noe annet i en fjasetråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Det er bare fjolleri med deg. Er du full eller stein eller noe?

Slutt å spam tråden. Du trenger ikke skrive 5 innlegg etter hverandre...

Du er fjollete du..

Og jeg er aldri full. Trenger ikke være full...

Jeg glemte av hvordan denne tråden funket så ta å ro deg ned kvinne

Sykdomsfravær

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Fraværsmelding

Meldingssøknadd

Håper du er klar til å si unnskyld for oppførselen i går, skikkelig umodent oppførsel av deg, trodde bedre om deg arabella...

Og jeg burde egentlig rapportert deg for spam siden du med vilje posta 5 kommmentarer etter hverandre bare for å booste innleggs telleren din

Jeg kan vurdere å tilgi deg

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldingssøknadd

Håper du er klar til å si unnskyld for oppførselen i går, skikkelig umodent oppførsel av deg, trodde bedre om deg arabella...

Og jeg burde egentlig rapportert deg for spam siden du med vilje posta 5 kommmentarer etter hverandre bare for å booste innleggs telleren din

Jeg kan vurdere å tilgi deg

Søknadsskjema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Meldingssøknadd

Håper du er klar til å si unnskyld for oppførselen i går, skikkelig umodent oppførsel av deg, trodde bedre om deg arabella...

Og jeg burde egentlig rapportert deg for spam siden du med vilje posta 5 kommmentarer etter hverandre bare for å booste innleggs telleren din

Jeg kan vurdere å tilgi deg

Jeg skrev innlegg til flere av dere som bare tullet og ikke overholdt regelen for denne tråden, ser ikke på det som spam. Men nå har du skjerpet deg da, Sid. Jeg håper vi fortsatt kan være venner :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Jeg skrev innlegg til flere av dere som bare tullet og ikke overholdt regelen for denne tråden, ser ikke på det som spam. Men nå har du skjerpet deg da, Sid. Jeg håper vi fortsatt kan være venner :).

Jeg godtar unnskyldningen:) Fyi i framtiden, du kan enkelt copy og paste et innlegg slik du kunne ha svart på alle dem fem kommentarene i et innlegg:) Jeg skjønner ikke hvorfor du trodde jeg var full eller høy, jeg trodde jeg skulle skrive et dobbelt ord som startet på siste bokstav i det forrige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg godtar unnskyldningen:) Fyi i framtiden, du kan enkelt copy og paste et innlegg slik du kunne ha svart på alle dem fem kommentarene i et innlegg:) Jeg skjønner ikke hvorfor du trodde jeg var full eller høy, jeg trodde jeg skulle skrive et dobbelt ord som startet på siste bokstav i det forrige

Jeg innrømmer gjerne at jeg er "teknisk" ubegavet og får ikke til multikopiering. Tro meg, jeg har forsøkt, men får det ikke til :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...