Gå til innhold

Ordlek... dobbeltord.. "blomster-potte -potte-trening..


karamella

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fiole! Hvordan får du dom til å bli dommer? Du lager et helt annet ord. Domkirke hadde vært et akseptabelt ord, men ikke dommerutvalg. :forvirra:

Synes dessverre det er mye rør her inne nå. Meningen er jo at vi skal lage ord som eksisterer ikke finne på ord.

Anonymkode: f50cf...32b

Kjære deg det er vel ikke noe å ta på vei for, hopp over meg, og ta det ordet som er riktig. Alle gjør feil en eller annen gang. Kanskje var jeg på autopilot. Jeg drepte kanskje et ord ikke et levende vesen. Men takk for at du passer på, så håper jeg det går lenge til jeg får kjeft igjen, jeg liker ikke å få kjeft nemlig :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 31.7.2008 den 16.21, karamella skrev:

leken går ut på å finne dobbeltord..

 

siste ordet fra brukeren over blir ditt første ord..

 

f.eks.

bok- merke - merke-klær - osv..

 

 

kan være utfordrenene... lov å jukse litt ;-)

Siterer trådstarter for ordens skyld. Hun skriver at det er lov å jukse litt. Da er det det.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fiole! Hvordan får du dom til å bli dommer? Du lager et helt annet ord. Domkirke hadde vært et akseptabelt ord, men ikke dommerutvalg. :forvirra:

Synes dessverre det er mye rør her inne nå. Meningen er jo at vi skal lage ord som eksisterer ikke finne på ord.

Anonymkode: f50cf...32b

Man kan ikke lage ord som eksisterer. Hvilken ordbok skal bestemme hva som er akseptabelt?

Personlig syns jeg det burde være lov til å være kreativ. Sosialt samkvem og ordleker blir kjedelig om vi bare skal følge boka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

manifest

(jukser litt:fnise:)

Anonymkode: bbf23...cf2

Pass på du kan få kjeft :hoho:

Festemiddel

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...