Gå til innhold

Hvilken brus liker du best?

Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og ingen av dere liker den brusen alle som er oppvokst på de kanter av landet som jeg er sverger til? (og hamstrer?)

Oscar sylte sin ananasbrus! (nei, ikke forbind dette med den FÆLE ananas fra Brenne eller andre som lager noe de kaller ananas) Ja, Pære er også god da, og sitronbrusa fra nettopp OS er den beste sitronbrusa åp markedt!!! (saken er at ananas og pære er "kakebrus" da den er ganske søt, altså brus som passer til kosedrikking eller til kaffeservering, ikke til mat, men til mat drikker jeg aller helst sitronbrus uansett, jeg er generelt svært glad i sitronbrus jeg.

Skal jeg svare en enkelt "type" brus, blir der derfor sitron, men merke? OSCAR SYLTE!!!

Ananasbrus er glimrende - men slår ikke pærebrusen.

Brænnebrus smaker dritt - per def. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, ananas eller pære, det er hipp som happ for meg, liker begge jeg. De fleste "voksne" i min slet (foreldregenerasjonen) foretrekker ananas, mens vi "unge" er mer tilhenger av begge, sånn generelt sett.

Men, ananas fra OS er faktsik kåret til Norges beste brus i en landsomfattende undersøkelse en gang, så jeg stusset nå litt på at ingen nevnte denne i det hele tatt.

Brenne er drittbrus, uansett "smak" ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villa Farris (er det ikke Villa champagnebrus den heter nå?)

og cider. Ingenting slår cider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ursula

Villa Farris og Cider (spesielt Telemarkscider) er konge!

Liker også Cola, helst fra boks eller glasflaske

Ellers er Farris kjempedigg. OG rødbrus / eventyrbrus!

Har endel favvisser jeg.

Hater lightbruser, søte klisne bruser som smaker fake frukt osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlever ikke dagen hvis jeg ikke får livets nektar......Cola.... Jeg bare må ha det, må ha det.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, ananas fra OS er faktsik kåret til Norges beste brus i en landsomfattende undersøkelse en gang, så jeg stusset nå litt på at ingen nevnte denne i det hele tatt.

jeg nevnte den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tusenfryd; Oscar Sylte pære og ananasbrus fås på Matvarehuset Ultra her i Oslo.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Ingenting er som en iskald cola på glassflaske!

Jeg er helt enig, jeg kjøper alltid cola på enten glassflaske eller boks, aldri plast.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cola på glassflaske. Et høyt glass med masse isbiter og to skiver sitron.

Perfekt for varme dager :briller: Prøver forresten å kutte ut brus (nesten i allefall) så tar heller iste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Drikker sjelden brus, men den aller beste brusen er etter min mening iskald Dr.Pepper fra boks i et stoort glass med is... NAM! Men siden den er litt dyr og ikke så lett å få tak i her til lands, er Coca Cola på en god nr.2. Ellers så synes jeg den Aloha brusen var veldig god, lenge siden jeg har sett den nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker så og si all brus, men helst ikke light-variantene og "billigbrus" som Hakon, RC mfl. Hvis det er dispenser-brus, synes jeg Fanta og Sprite er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som liker Solo+??Den er jo så god...har en følelse av at det er få som har samme mening som meg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...