Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. juni 2003 #41 Skrevet 1. juni 2003 Ramsa ikke jeg opp solo da? Om jeg glemte det, så gjør jeg det nå: Solo!
Gjest Mayamor Skrevet 1. juni 2003 #42 Skrevet 1. juni 2003 Sikkert en graviditets mani... Men nå elsker jeg sweppes grape fruit... Liker ikke den ellers... Mayamor
Gjest Primula Skrevet 1. juni 2003 #43 Skrevet 1. juni 2003 Den brune julebrusen slår alle :D men den hører jula til da....
Tusseline Skrevet 1. juni 2003 #44 Skrevet 1. juni 2003 Liker egentlig ikke brus, men en iskald Coca Cola på boks sier jeg sjelden nei takk til!
Amica Skrevet 1. juni 2003 #46 Skrevet 1. juni 2003 Pepsi Twist Light! Dessuten er ingefærøl ganske digg, den hjemmelagde varianten er best, litt færre uhumske tilsetningsstoffer i den...
jordbær Skrevet 2. juni 2003 #47 Skrevet 2. juni 2003 Pepsi Max.. og sprite/7UP.. Drikker det meste, så lenge det ikke er TAB-Xtra(som smaker rosiner) eller farris..
Salt Skrevet 2. juni 2003 #48 Skrevet 2. juni 2003 Synes den nye Cola light med sitronsmak var kjempegod! Men som en del andre her, prøver jeg etter beste evne å holde meg til vann!! En annen brus som jeg synes er kjempegod er Mountain Dew, men den har de ikke i Norge!! Fryktelig irriterende! Smakte den i USA, så jeg får venner og familie til å kjøpe med et par bokser til meg når de er der
Gjest Zalomine Skrevet 2. juni 2003 #49 Skrevet 2. juni 2003 Vi kjøper ei flaske eller to (1,5 l) brus til helga, det unner vi oss. Somregel bare ei flaske da. Resten av uka går det i vann, eller saft til middagen da. Jeg drikker masse vann hele dagen ellers. Det får være bra nok....
Kipa Skrevet 2. juni 2003 #50 Skrevet 2. juni 2003 jeg liker best rødbrus, mozell og ananasbrus. Så om bare jeg skal ha en liten brus, blir det en av de...Ellers liker vi begge pepsi twist, så det blir helst den vi kjøper inn til helgen. Ellers liker jeg godt disse med vann og smak av feks melon el. de andre smakene jeg ikke husker akkurat nå, de er dyre i hvertfall og finnes på 7 eleven. Men hvor er shio med appelsinsmak?? Den var knall god! :D
Gjest Marijke Skrevet 3. juni 2003 #52 Skrevet 3. juni 2003 Jeg har av en eller annen mystisk grunn ikke sansen for brus i det hele tatt. Dvs, jeg drakk masse før, helst cola, men nå synes jeg faktisk bare det er ekkelt. Det eneste som går an av brus for meg nå, er hvis jeg er på café med venninner og drikker iskald cola i stort glass med sugerør og isbiter, men det er altså det hele. Vanlig brus er for søtt, light-brus er bare vemmelig... Derimot er jeg svært begeistret for Clearly Canadian med jordbær eller ferskensmak, problemet er jo bare at det kun finnes hos Narvesen og koster 25 kr flasken. Men godt er det!
Redhead Skrevet 3. juni 2003 #55 Skrevet 3. juni 2003 Pepsi Max Grønn Farris Solo Men mest av alt så drikker jeg vann :blunke:
koldbruna Skrevet 3. juni 2003 #57 Skrevet 3. juni 2003 Jeg liker også best Coca Cola,men drikker egentlig alt. koldbruna
Trulta Skrevet 5. juni 2003 #59 Skrevet 5. juni 2003 Trokadero fra sverige og selvfølgelig cola på glassflaske!
Malou Skrevet 5. juni 2003 #60 Skrevet 5. juni 2003 Er nok desverre sånn rimelig avhengig av Cola Light. Godt smaker det i allefall, og jeg tror jeg hadde blitt smårar en dag uten... Ellers er det godt med en Sola eller Villa Farris når jeg er i Norge. Jennifer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå