Martinee Skrevet 28. juli 2008 #1 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja så jeg kom meg inn her, etter oppfordring fra kjæresten. Det er så mange forumer, bloger etc man liksom skal være på at jeg nesten blir svimmel. Facebook, som med god grunn på norsk kan kalles tryneboka, myspace, msn space, reise blog, you name it, vi har forumer, hjemmesider, og blogger for det meste. Så etter å ha tatt en titt rundt på kvinneguiden, så må jeg si at dette ihvertfall var ett ganske fornuftig sted å skrive ned noen tanker. Tusen takk Susanne, å ja du hadde helt rett kjære Sånn for å fortelle kort om meg selv; Jobber med eksport av alt mulig, og trives utrolig godt på teamet på arb.plassen:) Kjæresten min heter Susanne, vi har teknisk sett vært sammen et par år nå, still going strong. Hun drar meg opp når jeg er nede, og får meg ned på jorda hvis jeg letter litt. For ting går opp og ned, og Susanne balanserer hverdagen min<3 Ellers kan jeg nevne at jeg ere ganske så verpesyk, og at det ikke akkurat ble noe mindre av det, etter å ha sett nedtellinger osv her inne, hehe. Syns jeg ser små søte barn OVERALT jeg! Men den tid kommer, så vi kan bare glede oss. Nei nå er det husarbeid som gjelder, får rive meg løs. Over og ut flasketut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 28. juli 2008 #2 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja så jeg kom meg inn her, etter oppfordring fra kjæresten. Det er så mange forumer, bloger etc man liksom skal være på at jeg nesten blir svimmel. Facebook, som med god grunn på norsk kan kalles tryneboka, myspace, msn space, reise blog, you name it, vi har forumer, hjemmesider, og blogger for det meste. Så etter å ha tatt en titt rundt på kvinneguiden, så må jeg si at dette ihvertfall var ett ganske fornuftig sted å skrive ned noen tanker. Tusen takk Susanne, å ja du hadde helt rett kjære Sånn for å fortelle kort om meg selv; Jobber med eksport av alt mulig, og trives utrolig godt på teamet på arb.plassen:) Kjæresten min heter Susanne, vi har teknisk sett vært sammen et par år nå, still going strong. Hun drar meg opp når jeg er nede, og får meg ned på jorda hvis jeg letter litt. For ting går opp og ned, og Susanne balanserer hverdagen min<3 Ellers kan jeg nevne at jeg ere ganske så verpesyk, og at det ikke akkurat ble noe mindre av det, etter å ha sett nedtellinger osv her inne, hehe. Syns jeg ser små søte barn OVERALT jeg! Men den tid kommer, så vi kan bare glede oss. Nei nå er det husarbeid som gjelder, får rive meg løs. Over og ut flasketut hei snuppelure Jadda, kvinneguiden er et veldig mye mer fornuftig sted å skrive, enn fjesboka og myspace! jeg trenger litt.. :kaffe: er så trøtt til deg fordi du er så søt! og huskk.. det er snart : TO MEEEEE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinee Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2008 hei snuppelure Jadda, kvinneguiden er et veldig mye mer fornuftig sted å skrive, enn fjesboka og myspace! jeg trenger litt.. :kaffe: er så trøtt til deg fordi du er så søt! og huskk.. det er snart : TO MEEEEE!!! Hei ja søta Klart jeg ikke glemmer bursdagen din, det hadde jeg ikke gjort selv om du ikke hadde nevnt det annenhver dag hihi! Vet ikke hva du vil finne på jeg, kanskje en middag med de nærmeste vennene, å kanskje dra ut på byen etterpå? Du får komme med noen forslag så skal jeg overveie det;) men la oss dra i butikken, lage noe god middag, å kose oss sammen idag før bror kommer imorgen og det ikke er fullt så rolig her lenger haha! Elsker deg jenta mi<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 1. august 2008 #4 Del Skrevet 1. august 2008 Hei frøken! Fikk ikke sove jeg.. så jeg satte meg likesågodt ned i stua, tok meg en blings, og henger litt på KG!! og jeg blir så misunnelig på de folka som kan skrive i prøverdagbok.. jeg vil også hmm.. jeg vil ha baby straks! :D bursdagen min? nei, jg vet ikke! surprise me :D vekker deg om noen timer elsker deg :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 5. august 2008 #5 Del Skrevet 5. august 2008 I og med at det er bare dere to som har sagt noe her, så må jeg nesten si hei, slik at også andre kg-brukere får vært innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MedMor Skrevet 18. august 2008 #6 Del Skrevet 18. august 2008 Hei! ville bare ønske deg velkommen, og samtidig si at dere er noen søtinger da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. oktober 2008 #7 Del Skrevet 24. oktober 2008 Her var det stille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå