Gå til innhold

Angrep på asylmottak


Gjest Gjest_Kåre_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Wanda_*

FRP kommer til å få 40% av stemmene ved neste stortingsvalg, dette er bensin til bålet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
FRP kommer til å få 40% av stemmene ved neste stortingsvalg, dette er bensin til bålet.

Ja, samtidig som de andre 60% vil rope at Fremskrittsparti-velgerne er rasister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annen gjest

Fyller på med litt mer info.

De slo både kvinner og barn.

"- De gikk fra rom til og rom og spurte «Er du kurder?», sier han til VG Nett."

Rene gestapometoder, de angrep visst fra flere sider samtidig også, dette minner jo om en slags koordinert krig ?

Vil bare legge til at jeg ikke er særlig overrasket, vi har sett lignende episoder før, men i mindre skala. Politikerne er ihvertfall de som snakker med kløvet tunge hvis de sier de er overrasket over utviklingen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Vår eminente justisminister tar sikkert tak i dette, han skylder vel på FRP !

De rødgrønne åpner grensene for en hemningsløs innvandring, minst 15.000 i år, de aller fleste menn i alderen 15-35, med ulike traumer. Det er klart at dette er farlig for samfunnet, dette er mennesker som ikke kjenner ord som "demokrati" og "toleranse".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjokkert!

Det gir nytt liv til forslaget om lukkede mottak iallfall, rett og slett for asylsøkernes egen sikkerhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galskap

40-50 voksne menn kommer i biler og angriper lokalene midt på natten, kvinner og barn slås rett ned med køller.

Dette er jo helt vanvittig, hva slags mennesker er det som kan gjøre sånt i et sivilisert samfunn...?

Fytti grisen, dette var virkelig sjokkerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uakseptabelt,uansett hva som er bakgrunnen!

Når det gjelder linken fra Eikernytt,har det noe med dette å gjøre?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/01/516894.html

Slike tilstander kan vi ikke ha på skolene i Norge.

En trenger ikke engang vere innvandringsmotstander for å mene det. :lur:

Her må disiplin til,og en større forståelse av at en er i et fredelig land.

Men disse ungdommene drømmer sikkert om å komme "hjem"?

Gid noen av dem kunne diskutert skriftelig her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når det gjelder linken fra Eikernytt,har det noe med dette å gjøre?

Det har ikke noen direkte sammenheng med denne saken, men samme metode ble brukt der. En gjeng gikk til angrep med jernstenger og stokker mens ungdommene lå inni teltene og sov. De banket opp både gutter og jenter og flere fikk bruddskader og kuttskader.

Jeg synes det er skremmende at gjenger angriper på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samtidig som de andre 60% vil rope at Fremskrittsparti-velgerne er rasister.

Forfølgelsesvanvidd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala

Hva slags organ er Eikernytt ?

Kunne journalisten ikke bare skrevet "fredelig hvit ungdom angrept av slemme negre" når det er det han mener ? Ingen er så dumme at de tror på han likevel.

"Et 10-talls norske ungdommer dro i går til Ballatjern ovenfor Årbogen i Krokstadelva på campingtur. Ut på kvelden kom det en mindre gjeng med ungdommer av utenlandsk opprinnelse og startet bråket. De var imidlertid i mindretall og ble jaget fra stedet."

Endret av Koala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
FRP kommer til å få 40% av stemmene ved neste stortingsvalg, dette er bensin til bålet.

Hva skal frp gjøre med asylsøkere, stenge ned mottakene slik at de vandrer fritt i gatene og dermed utgjøre en betydelig større fare for samfunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Forfølgelsesvanvidd?

Nei, erfaring.

Hvor blir det forresten av sosialistene når slike ting hender?

Vi kan jo bare tenke oss hvor mange fakkeltog de ville ha arrangert hvis det var etnisk norske som hadde angrepet asylmottaket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, erfaring.

Å, så du har erfart at ALLE som ikke stemmer FrP kaller de som gjør det for rasister? Makan til sludder. Det finnes mange grunner til å ikke stemme FrP, og xenofobi er faktisk bare en liten ting av det som FrP blir kritisert for.

"Erfaring". Du har hørt et par-tre stykker kalle FrP velgere rasister, og dermed har du "erfart" SAMTLIGE av de som stemmer annerledes? Jommen sa jeg smør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på nyhetene for få minutter siden at det hele muligens startet ved at en mamma med et spedbarn irriterte seg over en annen mammas sønn/datter som gikk med pipende og blinkende joggesko.

Den første mamman hadde etter en stund skjelt ut den andre mamman, og dermed var krigen i gang. Man ber om forsterkninger fra sine landsmenn i Oslo, som kommer i hopetall og banker 'møkka' av store og små. 23 ble skadd, leste jeg tidligere i dag.

Fantastisk. Jeg er imponert over tankegangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Å, så du har erfart at ALLE som ikke stemmer FrP kaller de som gjør det for rasister? Makan til sludder. Det finnes mange grunner til å ikke stemme FrP, og xenofobi er faktisk bare en liten ting av det som FrP blir kritisert for.

"Erfaring". Du har hørt et par-tre stykker kalle FrP velgere rasister, og dermed har du "erfart" SAMTLIGE av de som stemmer annerledes? Jommen sa jeg smør.

Uinteressant innlegg av en tulling som må finne noe å henge seg opp i.

Svar meg på hvor det blir av sosialistene når slike ting hender?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Uinteressant innlegg av en tulling som må finne noe å henge seg opp i.

Svar meg på hvor det blir av sosialistene når slike ting hender?

Det har jeg alltid lurt på når det gjelder frp-velgere og andre tullinger , hvorfor de etterlyser tiltak fra sosialistene.

Har dere forstått at det ikke hjelper å stikke hodet i sanden lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på nyhetene for få minutter siden at det hele muligens startet ved at en mamma med et spedbarn irriterte seg over en annen mammas sønn/datter som gikk med pipende og blinkende joggesko.

Den første mamman hadde etter en stund skjelt ut den andre mamman, og dermed var krigen i gang. Man ber om forsterkninger fra sine landsmenn i Oslo, som kommer i hopetall og banker 'møkka' av store og små. 23 ble skadd, leste jeg tidligere i dag.

Fantastisk. Jeg er imponert over tankegangen.

Det er soleklart at et slikt angrep ikke kan tolereres, og de skyldige må få sin rettferdige straff. Hendelsen vitner likevel også om at sikkerheten til asylsøkerne ikke er tilstrekkelig ivaretatt. Dette er en oppgave for det norske samfunnet, så det er nødvendig å rette et kritisk blikk mot for dårlig bemanning og vakthold i mottakene. Her bor det folk som kommer fra forskjellige krigssoner. Med asylsøkeres vanskelige bakgrunn, må en forstå at det kan oppstå voldelige konflikter. En kan ikke forvente at motsetninger mellom folkegrupper opphører straks de kommer sammen på nøytralt territorium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan ikke det, og man kan heller ikke forvente at disse problemene blir igjen innenfor asylmottakenes vegger. En dag skal disse menneskene antakelig ut i samfunnet, og hvem kontrollerer noe som helst der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...