Gå til innhold

wæææææ...ang. hairexstansion/sveise hår


vikki

Anbefalte innlegg

jeg var inne i dag og bestillte time. og der skulle de sy på håret...dvs. de fletter en tynn flette sidelengs av mit eget hår så syr di in i fletten hairexstansion...og hun kom frem med en spesial shampoo og balsam i ett som jeg måtte bruke(flette fire fletter så dusje)

etter håret var knusk tørt så skulle jeg ta løs flettene og gni in noe voks lignende(utseende messig så det ut som voks på boks)

for at det ikke skulle floke seg...

har noen vert ute for dette.da mener jeg alt.... sy på exstansion og disse produktene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Denne metoden hørtes veldig tungvint ut, men nå er det vel gjort, så hvordan gikk/går det?

Jeg fikk extensions for første gang før jul. En type som kalles Great Lengths. Går ut på at en "liten hårbunt" limes på en tilsvarende mengde av ditt eget hår med mikrofiberfester. Jeg ble kjempfornøyd med mitt resultat. Føler for første gang at jeg har virkelig fint hår, og det ser helt naturlig ut. Krever ingen spesialbehandling, funker helt som ditt eget hår, og holder veldig godt. Har nå etter 4 1/2 mnd. skiftet de ut for å freshe litt opp. Tror aldri jeg kommer til å kutte ut dette så lenge jeg skal ha langt hår. Håper du er like fornøyd med ditt icon_smile.gif

Brunetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...