Gå til innhold

hvorfor klør menn seg i skrittet "hele tiden".


camilla*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er jo forskjell på menn også da, om de går rundt og klør eller justerer synlig hele tida... Jeg kjenner bare et fåtall som gjør det i full offentlighet/som en "uvane", faktisk. Det er meget mulig de fleste har behov for å justere en gang i blant, men det er åpenbart fullt mulig å gjøre det så diskret at ingen legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror bare sambo holder litt på den, varmer den. Jeg har ikke sett han klø på den!

Kanskje ikke så rart han tar på den siden han har så deilig, stor kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare sambo holder litt på den, varmer den. Jeg har ikke sett han klø på den!

Kanskje ikke så rart han tar på den siden han har så deilig, stor kuk.

så siden vi har deilige pupper skal gå og ta på dem hele tiden mener du??

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så siden vi har deilige pupper skal gå og ta på dem hele tiden mener du??

:fnise:

Ja jeg bruker å gjøre det, da begynner han også å gnu. Eller jeg drar ned skjorten og blotter dem. Da klår han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bruker å gjøre det, da begynner han også å gnu. Eller jeg drar ned skjorten og blotter dem. Da klår han!

så du synes de bare skal dra ned buksene og blotte, lufte og gni på ?

helt normalt liksom.. :sjenert:

*glad arbeidsfolka som var her ikke gjorde det altså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du synes de bare skal dra ned buksene og blotte, lufte og gni på ?

helt normalt liksom.. :sjenert:

*glad arbeidsfolka som var her ikke gjorde det altså*

Ja jeg syns det. Så sitter jeg i nærheten så hjelper jeg litt.

Kanskje ikke dette du trodde da du startet tråden, men vil bare fortelle at det fins mange former av dette fenomentet. Ikke alle klør, noen klår :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke dette du trodde da du startet tråden, men vil bare fortelle at det fins mange former av dette fenomentet. Ikke alle klør, noen klår :gjeiper:

klø og klå er jo to forskjellige ting da..

om mannen min vil at jeg skal klå så tar han og ned buksa..

men ikke om han skal rette på den da.

Tror ikke alle arbeidsfolka her vil at jeg skal klå på den hele tiden. (håper jeg ivertfall :ler: får mye å gjøøre da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så siden vi har deilige pupper skal gå og ta på dem hele tiden mener du??

:fnise:

Oi,det hade tatt seg ut :fnise:

Jeg svetter litt av og til under puppene og løfter på dem, men ikke i andres åsyn, jo kanskje i samboers, men ikke noe han tenner på for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala

Kanskje du vanker i feil miljøer Camilla ? Her i hovedstaden kløs det svært sjelden og når det kløes er det gjerne på motsatt kjønn. Særlig dersom motsatt kjønn viser seg å være en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du vanker i feil miljøer Camilla ? Her i hovedstaden kløs det svært sjelden og når det kløes er det gjerne på motsatt kjønn. Særlig dersom motsatt kjønn viser seg å være en kvinne.

Jo den er grei nok, det med det andre kjønn!

Men om du løfter den/klør den sånn plutselig når du er i butikken og det eneste du ser er smør, suppeposer og melk - da er det vel fordi den enten klør eller trenger å "løftes for å luftes" ? Hmmm, det vil jeg tro!Eller? ;)

Antar om en kvinne tar seg i skrittet eks i en butikk mens hun står å vurderer prisene på kaffe, så er det vel fordi hun ....klør!...vil jeg tro, dersom hun ikke har kaffefetich da ;)

Endret av Prosit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du vanker i feil miljøer Camilla ? Her i hovedstaden kløs det svært sjelden og når det kløes er det gjerne på motsatt kjønn. Særlig dersom motsatt kjønn viser seg å være en kvinne.

tror jeg heller til de andre menns forklaring - om baller som ligger feil ol.

hos oss kaller vi det "å klå på" det andre kjønn ikke " å klø" på det annet kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

For en morsomt tråd! :ler:

Kjæresten gjør det for å rette på pung og kuk. Gi dem Balle og Kuk-holder sier nå jeg!

Og jeg retter jo på pupper og bh rett som det er. Men som flere sier, ikke i offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...