Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Vi bød 915.000 i går kveld, har kommet inn nytt på 920, men vi har sagt stopp. :cry:

Det finnes sikkert flere hus... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo vist charten din før...så du kan det egentlig. Men ting kan ha gått i glemmeboken mitt i en budrunde, så du er tilgitt... :kyss:

Jeg trykker på den grå knappen"sharing" (ved siden av Main, Data, Analysis osv), og så trykker jeg på "home page/ticker setup". På siden som kommer fram, ser du to røde web-adresser. Den øverste er til "hjemmesiden din", så det er denne du skal linke til i evt signatur... :wink:

Men alt dette har du sikkert gjort...og da ligger problemet kanskje i at du ikke har valgt ut noen chart som du vil dele med oss!?

Da går du nederst på siden, hvor du kan "add chart". Merk chart-start-dato og trykk...

Flinkere enn dette er jeg ikke...har ikke kommet lengre :wink: Hvis du fortsatt har problemer, så bør du spørre på SG... :Nikke:

Ha en fin natt! :klem:

Og en god sommer! :klappe:

Det betyr ikke at jeg drar noe sted altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, pondusa! Synd dere ikke vant budrunden. Husjakt er veldig spennende, men litt slitsomt også. Uansett vil dere til slutt helt sikkert finne selveste drømmehuset! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vist charten din før...så du kan det egentlig. Men ting kan ha gått i glemmeboken mitt i en budrunde, så du er tilgitt... :kyss:  

Jeg trykker på den grå knappen"sharing" (ved siden av Main, Data, Analysis osv), og så trykker jeg på "home page/ticker setup". På siden som kommer fram, ser du to røde web-adresser. Den øverste er til "hjemmesiden din", så det er denne du skal linke til i evt signatur... :wink:  

Men alt dette har du sikkert gjort...og da ligger problemet kanskje i at du ikke har valgt ut noen chart som du vil dele med oss!?

Da går du nederst på siden, hvor du kan "add chart". Merk chart-start-dato og trykk...

Flinkere enn dette er jeg ikke...har ikke kommet lengre :wink:  Hvis du fortsatt har problemer, så bør du spørre på SG... :Nikke:

:oops: Hadde ikke gjort alt nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 14, litt oppblåst og "fruktbar-utflod".

Charten ligger nå i signaturen!!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har verdens beste sambo jeg. :elsker:

I 1 mnd har jeg planlagt tur til Bodø førstkommende helg, da det skal være scrappetreff. Hadde virkelig gledet meg til en barnefri helg, min første faktisk...

Så kom lønnslippen, og siden jeg ikke har rett til feriepenger, var det en begredelig lønn denne mnd. Ble jo trekt over 4200,- for 3 ukers ferie.

Så da så jeg for meg turen gå i dass, og hadde sagt at jeg ikke kom likevel.

I går sier sambo at jeg skulle da få dra til Bodø, han skal betale turen og så får jeg sikkert litt "lommepeng"!!!

Elsker den mannen over alt på jord!! :hjerte:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen stigning på kurven din - har det vært EL på gang' date=' mon tro? :wink:[/quote']

:klø: I dag datt den igjen..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei på du vennen...

ha starta mæ ei ny dagbok æ under "bryllupsdagbok"..

den hete lille brudeboka mi..

står ikke så mye enda, men planlægginga e i full gang.

elelrs da? ser du ska opp t bodø alikevæll... han samboern din e verkeli snill han... :-)

trur sambo hær vil ha mæ me på fleire fiske å fjelltura.. hehe. han kjøpte ei norønna turbukse(den va nedsatt å kosta 1600,- hadd kosta 2299 eller nå sånt :o ) t mæ sist vi va i byen..

træng den jo åsså da hehe.. :wink:

kos far oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da et imponerende temperaturfall. Si meg, har du blitt en koldjomfru? :hoho:

Temper du i munnen eller på andre unevnelige steder? :roll: Ja, ja - du får nok skikk på chart'en din etterhvert. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Temper under tunga jeg. (sover med munnen lukket også...)

Jaja, blir vel en ordning på det etterhvert!

Tusen takk alle som er innom!! Blir litt lite skriving på meg for tiden. Har ei prinsesse som sliter fryktelig med jeksler + at jeg vil heller holde sambo med selskap...

Akkurat nå dro han ut til en kompis, så jeg spurta på loftet.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill mann du har ja :-D

Men hva er det for slags treff du skal på??? :klø:

Håper du får en fin tur!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

*lister meg inn og hvisker noe til Murmeldyret*

Scapbook er et album der man har lime inn-ark og limer inn bilder, minner fra reiser, skriver litt, bruker mye farger og sånn. Et slags utvidet fotoalbum. Utklippsbok blir det vel oversatt med.

*lister meg ut igjen*

PS: Et lite hei til Pondusa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå så morsomme Murmel og Hulderjenta :)

Ja, det kalles utklippsbok på norsk....Pynter sidene i albumet med mønsterark, farget kartong, bånd, fiber, klistermerker, uthevet alfabet mm....

Kjempegøy!!!

I morgen reiser jeg til Bodø på husmorferie/ puppavvenning. :kul: / :cry:

Blir min første helg uten lillemor, og jeg gruer bittelitt....

Men hun kommer til å få en knall helg sammen med pappan, på besøk til farmor. Og hun trenger virkelig alenetid sammen med pappa nå. :elsker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Bodø!

Jeg synes charten din begynner å ligne på de sju søstre, men det er kanskje bare i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...