tyttebæret Skrevet 1. juni 2004 #321 Del Skrevet 1. juni 2004 Så kjedelig med jobbsituasjonen, da...Men det ordner seg nok som du sier. Det gjør ofte det når man først har fått en fot innforbi. Så bra at du har fått mens igjen, da kan det jo virkelig bli fart i sakene og spennende å følge med på chartingen. Lykke til, Pondusa! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juni 2004 #322 Del Skrevet 2. juni 2004 en liten hilsen til deg på denne fine morgenen! Nyt dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #323 Del Skrevet 2. juni 2004 Hm... Lurer på hva som gjør at din chart vises med hele tideler (36,0 - 36,1 - 36,2 osv). Eller vises min også slik, når andre enn jeg ser på den? Er fordi jeg bare har 1 desimal på termometeret.... Orka ikke kjøpe noe nytt, når vi hadde et som funka... Sååå nøye er ikke tempingen... Skal seff legge inn den nye charten når jeg får lov... Tusen takk for hilsner alle sammen!! Gjett hva?? Sambo kom hjem i går kveld!!! :hjerte: (derfor blir det litt lite nett på meg de neste 4 ukene, men nå er han på fisketur med en kompis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 2. juni 2004 #324 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei vennen! Hehe - her måles og tempes det for harde livet, ser jeg Morsom mimring! Isj, så kipt med jobben da...at det ikke ble slik du trodde. Men det går sikkert i orden en eller annen gang, en fot innafor så er de hekta og vil ikke gi slipp på deg Nå har jeg ikke lest alt her inne, derfor spør jeg: er dere nesten/snart-prøvere eller prøver-aktivt-prøvere? Det er nå iallefall bra timing nå, med tanke på samboer som er hjemme, og mensen i rute Sommerklem fra Zafir og Sprellemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. juni 2004 #325 Del Skrevet 3. juni 2004 Du får kose deg med mannen og oppdatere oss etterhvert fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 3. juni 2004 #326 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg håper du får mange fine dager sammen med sambo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2004 #327 Del Skrevet 3. juni 2004 Så herlig for dere å være samlet igjen da! Skjønner godt at du ikke blir å finne her så mye nå... Kooos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 3. juni 2004 #328 Del Skrevet 3. juni 2004 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 3. juni 2004 Er med tungt hjerte jeg gjør dette,... ...men skal vi få lillemor til å sove en hel natt (har kun sovet 1 natt gjennom til nå..), så er det nok på tide å stenge melkekranen. :cry: :cry: Hun fikk sist pupp i 7-tiden i morges, så var hun hos dagmamman hele dagen. På ettermiddagen hadde vi en hel del skriking, men prøvde å avlede så godt som bare det. I kveld ble hun nokså fornærmet da hun ikke fikk kveldskosen før hun la seg, men sovna heldigvis raskt. Er forberedt på en h......... natt med mye skriking, men må vel være konsekvent nå. Så her sitter jeg, "the fallen madonna with the BIG boobies...." :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #330 Del Skrevet 4. juni 2004 Skrevet: 26 Mai 2004 19:06 Har vært på nok en husvisning i dag, og dette var faktisk et hus jeg vil at vi skal by på: Huset er fra 1970, ligger i barnevennlig og rolig strøk. Utsikt over skipsleia. Takk og sørvegg + noen vinduer er skiftet. Stor tomt (1,4 mål) med godt opparbeidet hage. God plass til å bygge ut litt for større kjøkken og bad. 2.etg: 2 store soverom, bad(litt lite), kjøkken(litt lite), stor stue. 1.etg: 1 lite soverom, peisestue m/peis, matbod, vaskerom, 3 andre store boder. Lite minus: Mye teppebelegg på golv, må skiftes. Ellers stort sett bare malingsarbeide som trengs. Vil dere gjette takst??? 900.000 Skal ringe i neste uke for evt ny visning, for nå tror jeg sambo kommer hjem i løpet av helgen!! Vi var på ny visning i dag, vurderer å legge inn bud på 850.000 Jeksel nr 2 kom i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. juni 2004 #331 Del Skrevet 5. juni 2004 Lykke til med budgiving! Huskjøp er kjempesepnnende!!! Håper også at det går bra med å få lillemor til å sove rundt. Standhaftighet er vel kanskje nøkkelordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. juni 2004 #332 Del Skrevet 6. juni 2004 Nååååå - blir det noen budrunde på dere? *spent* Håper du har en fortreffelig søndag med hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #333 Del Skrevet 6. juni 2004 Vi kommer nok til å slenge inn et bud i morgen. Høyeste bud hittil er på 810.000,- Spennende!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. juni 2004 #334 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er rått spennende med budrunder! Lykke til...masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 7. juni 2004 #335 Del Skrevet 7. juni 2004 Oi! :o Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 7. juni 2004 #336 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvordan går det med budgivingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 8. juni 2004 Heisann alle sammen! Blir litt mindre skriving når sambo er hjemme... Vi la altså inn bud på 850.000 i går. Hun dama som har tatt på seg å selge huset for tanta si, er kanskje ikke den beste i faget... Nå har hun begynt å forlenge budfristen, i første omgang en uke, til fredag. Vi har høyeste bud nå, og kommer til å be om at alt slettest og starter på nytt med frister, dersom hun finner på mere tull!! Vi vil ha huset skjønner dere... Ellers har vi det fint her hjemme, sola skinner og sambo har tatt lillemor med på kjøretur til en kompis. Da har mamman fått støvsugd og vasket golv i første etg. og nå står for tur... Skal ha tantebarn på 3 år på overnatting i kveld. Søs må reise bort for å være sensor og faren er ikke hjemme. Så jeg skal levere og hente i bhg i morgen. Har fri så det blir ingen problem. Vi var dessuten i bursdag til tanteunge i går!! Hun ble 3 år da! Stor stas! Lillemor ble 16 mnd i går! Huij, som tiden flyr... Hun har også fått opp jeksel nr.2 og er dermed i besittelse av hele 9 tenner nå. Er på dag 11 i følge FF. Bladde litt i gamle papirer, og i tiden før jeg ble gravid hadde jeg sykluser på 26 dager og lutealfase på 13. Forleden dag kjente jeg litt el-smerte og i dag er tappen noe forhøyet og utfloden blir hvitere. Kanskje det er el på dag 13 som vanlig da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #338 Del Skrevet 8. juni 2004 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. juni 2004 #339 Del Skrevet 8. juni 2004 Chart not loaded...? Hva betyr det mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #340 Del Skrevet 9. juni 2004 hei hopp dær oppe... vært ute å trilla tur ilag me ei vænninne idag.. så nu litt lillegutt rætt ut i senga si. va så vidt han klarte å gå inn joda, vi planlægge å styre på.. du får hinte t sambo om div du åg.. ellers så e d varmt. vældi varmt. Nero ligg rætt ut på trappa å pæse, katta ha gått i dækning å vi synes at elva e uhyre fristanes.. men sambo e litt i tvil.. sei han da må bruke 2 uke etterpå førr å finn igjen "junior".. mannfolk altså Koz fra oss :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå