Gå til innhold

Forhold dere bare han vil ha barn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det har vært veldig mange innlegg her i det siste av typen "jeg vil ha barn, han vil ikke". Det som slår meg er at det tilsynelatende alltid er kvinnen som vil ha barn, mens han er motvillig. Kan jo ha noe med at det er flest kvinner som skriver her, men da burde det jo også vært innlegg som "han vil ha barn og ikke jeg". Men kan knapt huske å ha sett noe slikt her inne. Har noen vært borti forhold der mannen gikk fordi hun ikke ville ha barn?

Er selv kvinne, frivillig barnløs, noe jeg aldri kunne gått på kompromiss med (man kan da heller ikke få halve barn). Men har inntrykk av at der kvinnen vil ha barn og han ikke, ender det ofte med barn og litt motvillige fedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei! Jeg har det vel egentlig sånn. Han har ett barn fra før av, og jeg har ingen. Jeg har mistet lysten på egne barn etter å ha blitt stemor. Han vil gjerne ha flere barn. Men vi får se hva som skjer med tiden....... Har egentlig bestemt meg. Føler at jeg kanskje gjør det mer for familiens skyld og hans skyld da, ikke min egen. Jeg unner mine foreldre å bli besteforeldre liksom.. Men jeg har jo egentlig ikke så veldig lyst på barn da. Det er i allefall ikke for meg meningen med livet. Virker som det er det for veldig mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiriltunge_*

Jeg har alltid vært den i forhold som ikke har lyst på barn. Eksen min har nå to, og er glad og fornøyd med det. Det er jeg også!

Min nåværende har lyst på barn, men har innsett at hvis han skal være sammen med meg får han ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...