Gå til innhold

Har noen tips til sydentur for familie på 3 til neste år?


Dorri

Anbefalte innlegg

Ja, her sitter jeg å planlegger neste års ferie med tanke på dårlig sommervær i Norge dette året også.

Vi er en liten familie på to voksne og en datter som kommer til å være 3 år neste sommer. (august)

Jeg lurer rett og slett på hvilket sted og hotell dere vil anbefale oss?

Vi er åpne for det meste.

Vi er mest opptatt av at datteren vår får det gøy (gjerne med en lekeklubb e.l.)

Det er nok mest sannsynlig at vi reiser før august og om aldersgrensen er 3 i klubbene, får hun likevel være med om det mangler et par mnd tro?

Gjerne et hotell med underholdning på kvelden, god mat og atmosfære.

(Basseng og barnebasseng selvfølgelig:)

Reiselengden bør ikke være over 5,5 timers flytid.

Noen tips?

NB: Er også veldig åpen for "all inclusive" hoteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg anbefalle der og dra til Tyrkia med Nazar og bo på all inclusive hotell. Pegasos kjeden er veldig barnevennlig.

Vi har selv bodd på pegasos resort og det var bare helt fantastisk ferie, dro med datteren vår på 5 år. Og det var barneklubb og fullt av aktiviteter, 16 vannsklier til barn i alle aldre og så mye utrolig god mat, har aldri spist så mye god mat på en ferie før.

Barnedisco og underholdning hver kveld.

Og sandstrand rett nedenfor hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Da vil jeg anbefalle der og dra til Tyrkia med Nazar og bo på all inclusive hotell. Pegasos kjeden er veldig barnevennlig.

Vi har selv bodd på pegasos resort og det var bare helt fantastisk ferie, dro med datteren vår på 5 år. Og det var barneklubb og fullt av aktiviteter, 16 vannsklier til barn i alle aldre og så mye utrolig god mat, har aldri spist så mye god mat på en ferie før.

Barnedisco og underholdning hver kveld.

Og sandstrand rett nedenfor hotellet.

Vi har også reist med Nazar og har samme oppfatningen som Momo - fanastisk måte og feriere på med små barn! Vi bodde på Pegasos Royal og det er på det hotellet vannskliene er - men om dere bor på Pegasos Resort el Pegasos Club kan dere bruke fasilitetene på tvers av hotellene. Anbefaler VIRKELIG Royal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...