Mathias Skrevet 12. juni 2002 #41 Del Skrevet 12. juni 2002 Du får ringe min agent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. juni 2002 Forfatter #42 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg beklager den lange ventetiden.... Desverre så må jeg bare meddele at det blir enda en stund før bildene blir klargjort.... For tiden prøver jeg å få kontakt med en haug med agenter... (voldsomt så fort vi fikk stjernenykker her?) Prøver også å få i gang en avtale med Tine meierier angående leveranse av store mengder yoghurt... Tusenfryd, beklager, håper du ikke fikk varige mèn etter den lange arbeids"dagen".... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #43 Del Skrevet 12. juni 2002 Mø? Hørte jeg noen nevne Tine Meierier?? Hvem passer vel bedre i en reklame fra dem enn meg? @lfa, frem med kameraet!!! Jeg strutter av energi etter en lengre gresse-periode. Spesielt jurene! Litago (som ikke husker passordet sitt etter et lengre gressende fravær....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. juni 2002 Forfatter #44 Del Skrevet 12. juni 2002 Så koselig å se deg igjen, Litago! Ja, du blir jo den store frontfiguren i Tineprosjektet Akkurat nå er fotografen derimot litt ustø på hånden, fordi det tordner ute.... Og fotografen er attpåtil alene i heimen....... Vurderer å legge meg under senga i dag.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juni 2002 #45 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei, Litago! Så koselig å se deg, da!!! Har savnet deg! Det blir fint å se deg tilsølt av yoghurt på reklameplakater rundt om i landet! Kua vår!!! Dette blir litt av en reklame for menigheten vår! *dollartegn i øynene akkurat som onkel Skrue* Kanskje bøssebærer Kris kan få noen kroner i bøssene sine?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. juni 2002 #46 Del Skrevet 13. juni 2002 Så kos å få kozelige "velkommen tilbake" meldinger da!! Og så jeg som bare har vært borte en måneds tid. Men for en deilig måned. Sletter med grønt gress så langt øye kan se, en liten bekk med ferskt vann sprudlende i bunn av bakken, Ferdidand småsovende under en stor eik, prestekrager som nikker med hodet... Ja alt hva en ferie kan begjære!!!! Kikket litt på innleggene her på KG. Du verden så gode folk er blitt til å skyte hverandre i det siste da? Det er sannelig på tide at flere melder seg inn i engle-menigheten, - her er det glimt i øyet! Vel, jeg får kjøpe meg en skuddsikker vest å kaste meg inn i diskusjonene jeg også, - hvis jeg finner noe jeg har sterke meninger om. Vi kuer er jo litt trege sånn.... Litago som klarte å huske passordet sitt!!!! Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå