Gå til innhold

Noen fotogene her?

@lfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg beklager den lange ventetiden.... Desverre så må jeg bare meddele at det blir enda en stund før bildene blir klargjort.... icon_frown.gif

For tiden prøver jeg å få kontakt med en haug med agenter... (voldsomt så fort vi fikk stjernenykker her?) icon_lol.gif

Prøver også å få i gang en avtale med Tine meierier angående leveranse av store mengder yoghurt...

Tusenfryd, beklager, håper du ikke fikk varige mèn etter den lange arbeids"dagen"....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mø?

Hørte jeg noen nevne Tine Meierier??

Hvem passer vel bedre i en reklame fra dem enn meg? @lfa, frem med kameraet!!!

Jeg strutter av energi etter en lengre gresse-periode. Spesielt jurene! icon_wink.gif

Litago

(som ikke husker passordet sitt etter et lengre gressende fravær....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg igjen, Litago! icon_smile.gif

Ja, du blir jo den store frontfiguren i Tineprosjektet icon_smile.gif

Akkurat nå er fotografen derimot litt ustø på hånden, fordi det tordner ute.... Og fotografen er attpåtil alene i heimen.......

Vurderer å legge meg under senga i dag....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Litago!

Så koselig å se deg, da!!! Har savnet deg!

Det blir fint å se deg tilsølt av yoghurt på reklameplakater rundt om i landet! Kua vår!!!

Dette blir litt av en reklame for menigheten vår! *dollartegn i øynene akkurat som onkel Skrue*

Kanskje bøssebærer Kris kan få noen kroner i bøssene sine?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos å få kozelige "velkommen tilbake" meldinger da!! icon_smile.gif

Og så jeg som bare har vært borte en måneds tid.

Men for en deilig måned. icon_cool.gif Sletter med grønt gress så langt øye kan se, en liten bekk med ferskt vann sprudlende i bunn av bakken, Ferdidand småsovende under en stor eik, prestekrager som nikker med hodet... Ja alt hva en ferie kan begjære!!!!

Kikket litt på innleggene her på KG. Du verden så gode folk er blitt til å skyte hverandre i det siste da? Det er sannelig på tide at flere melder seg inn i engle-menigheten, - her er det glimt i øyet!

Vel, jeg får kjøpe meg en skuddsikker vest å kaste meg inn i diskusjonene jeg også, - hvis jeg finner noe jeg har sterke meninger om. Vi kuer er jo litt trege sånn.... icon_biggrin.gif

Litago

som klarte å huske passordet sitt!!!! Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...