Gå til innhold

Noen fotogene her?


@lfa

Anbefalte innlegg

Som nyutnevnt fotograf, trenger jeg noen frivillige "prøvekaniner" icon_smile.gif

Alle som vil kan møte opp, her er det ingen krav til utseende, eller annet...

De fotogene kan også beholde klærne på om ønsket... icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg stiller gjerne opp! Du kan også få journalisten til å skrive om meg som har blitt nyfrelst.. (igjen)... da jeg oppdaget lyset mens jeg var på avvenning (og dere andre på busstur!) *buhu*

*smil* *lage til finemine* *strutte*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke fotogen, men jeg vil være med likevel icon_smile.gif

Vi kan jo alle melde oss på fotokonkurransen Reiseglede, folkens; blinkskudd fra en fantastisk reise i Cyberspace! Mange ztore gliz her:

icon_biggrin.gif

Melian

icon_biggrin.gif

Tettra

icon_biggrin.gif

Vibeke

icon_biggrin.gif

@lfa sjøl *stilte inn zelvutløser'n*

Jess, dette blir brae greier!

_________________

Vibeke icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-04-10 21:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg er utrolig fotogen!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Forestill deg en sort og hvit ku med en myk mule, varme brune øyne og laaaaange øyevipper.. Jeg er faktisk brukt i en god del reklamer i USA! *kneiser stolt med hodet*

Fotografen sier at jeg er aller mest fotogenen bakfra. Skjønner ikke helt det men......

Kanskje det kan være den lekre halen?

Eller kanskje han bare tuller, og at det er en annen ku på alle reklame-posterne?????

Hilsen fra en fremdeles forvirret Litago1212[ Dette Innlegg er endret av: Litago den 2002-04-10 22:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_eek.gif Jeg hater å bli fotografert, men har tatt en avgjørelse om å stille opp som modell, for om mulig å greie å bli avvent fra min kameraskrekk.

Håper du greier å fange meg på filmen, @lfa, mulig du bare ser venstre bakbein i det jeg løper ut av bildet!

Lykke til!

Hilsen anti-blitzer

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, som væren er jeg veldig lite glad i å være med på bilder, men for din skyld stiller jeg opp..! icon_smile.gif

Du vet vi katte dyr elsker oppmerksomhet og gjør alt for å vise oss frem (og kanskje få en godbit i tillegg)

erter.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedyr, Tyren????? Ække du KUdyr da...?

Tusenfryd er en vakker liten blomst som alle liker og som lukter godt - hvit og rosa... fotogen? Midt mellomnavn, det...

@lfa, ser du meg?

Klem fra Daisy (for anledning et sofistikert navn som passer til en sofistikert anledning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd: *ler* nei, det er Litago det...

Katte-engel født i tyrens tegn..., men det hender jeg har horn da.... *glis*

og Tusenfryd - du er nok like vakker og fotogen som blomsten du icon_smile.gif

Tusler meg en tur i gullepleskogen i det fine været jeg, noen som vil være med..?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg og vil! Så kan folk se hvor ille det kan gå når de på død og liv vil ta bilde av meg. Redd for å smile? Åja!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg og, jeg og! *vinker og hopper*

Må bare komme meg ut av dusjen først, og dra på meg klærne... *vrikker og drar for å få på seg en bukse som egentlig er ganske trang*

Sånn

*Smiler, vinker, lener seg framover og nusser kameraet*

Men ikke ta noen bilder fra venster, for det er min dårlige side. *litt streng*

icon_lol.gificon_smile.gificon_smile.gificon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMMM.. jeg har aldri vært beskyldt for å være fotogen jeg..

Gjør det vondt? Får jeg beholde sokkene på?

I alle fall den venstre..

Den andre spiste vaskemaskinen i forrige uke!

Vet ikke om jeg tør jeg, Gry kommer til å slette det som særdeles grovt brudd på forumets regler icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, så Hege. Jeg skal være med deg jeg. Blir det litt lettere da?

Gry har nok overbærenhet med fotograferingen vår. Vi kan jo sende noen kopier til henne.

Kom nå, se så fint vær det er ute. Dette går så bra icon_wink.gif

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zkal vi være ute??

Kanskje jeg tør hvis du er med ja, HMSP icon_wink.gif

Men..kryr det ikke med zinna polti der ute da?

Møter støtt noen jeg..icon_eek.gif

Kan ikke ta en lite tur i min lille røde pil en gang, uten at de zkal bry zeg icon_frown.gif

Enda jeg ikke alltid har en elg på panzeret..denne gang var det ei gammel dame..

..og jeg aner ikke hvor gåztolen ble av icon_eek.gif

_________________

Hege(Misha)heiajente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-11 16:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hege!

Zkrullete barbar! Gamle damer TRENGER gåstol når de zkal dekorere panzre.

Husk rullatoren neste gang, zkjære dei! Ikke rart onkel blir zinna...

*rister oppgitt på hodet og gir deg en klem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibeke icon_smile.gif

Kan du hjelpe meg? Jeg blir jaktet på av zinna polti med røde øyne..

Og ei pakiztanzk dame zom vil ha meg med hjem til zeg for å teste en pakiztanzk rett igjen!

Forrige gang dukket hun opp med zakz til å true med, og håndjern og halzbånd icon_eek.gif

Da hun fikk zlept meg hjem, fikk jeg fotjern på ogzå icon_eek.gif

Klarte å rømme etter et par timer, da uhyret måtte ut og tizze!

Humpet meg ut til min lille røde pil og kjørte det remmer og tøy kumme klare.

Nå er hun etter meg igjen! Tror jeg gjemmer meg her i hagen litt jeg, de fotjerna gnager zå fært, og zizt tok det tre dager før jeg klarte å zage dem av..

Kan du gjemme meg et zted tror du??

*Zitter bak ei buzke og zkjelver nervøzt*

Etter forrige tezt av pakizanzk zuppe hadde jeg halzbrann i en måned..

_________________

Hege(Misha)heiajente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-11 17:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæzken døtte Hege! Snakk om living on the edge! Og du mener du trenger hjelp? Jeg hadde vært zjeleglad om zånt hendte i mitt zkjedelige liv.

Oki, jeg zkal hjelpe deg med fotlenkene, selv om jeg er litt uzikker for sånt er kinky icon_biggrin.gif og du er kanze utakknemlig, men det dronningen ber om skal hun få!

*sager så zvetten siler*

Fornøyd, min due? Noen kilo lettere?

Du får meg til å føle meg immari znill, vet du det?

Kanze kan jeg invitere på libanesisk falaffel ala Hizbolla krydret med geriljasmak og dyppet i grønn chilizauz? Med fyrverkeri kl 21.16 i kveld? Direkte og ulovlig importet fra Lagos; der kan de zånt har jeg hørt.

Eller vil du heller ha prim med karamellsmak på kornmokjeksene jeg har satt fram til deg?

Garantert lenkefritt og uten andre forpliktelser enn roz for min kokkekunst på kjeksfronten? Jeg lover å dægge for deg! Også har jeg ztjernezkudd i plenty til ozz begge + andre zuppehuer.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...